Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
audimees001

 postitati 02.07.17 20:07
Mõlemad head mootorid kui hooldada. Ake välja langenud nookur võib samuti suurt kahju teha kui rääkida Bau nuka profiilist. On olnud 110kw mootor kus 2 nookurit plehku panid rikkudes kaane totaalselt . Teine seis Bauga 3 kuud tagasi ,mis sai ostetud oli selline asi, et nuka profiil 2 nuka pealt maas ja 1 nukk oli pooleks ja auto töötas siiski popsudes. Nuka oli ära ka löönud kuid isegi kõveraid klappe ei olnud. Sai ostetud 2 uut täis torunukka poest 90eur tk ja peale pandud ja mootor sõidab edasi.
Diislikeskus

 postitati 02.07.17 10:27
Peale pressitud nuka liugpind tuleb lahti selle pärast et rullik valsib ta pikka aja jooksul õhemaks ja läbimõõdult suuremaks. Rulliga nookur on väga hea lahendus aga pressitud liugpindadega nukkvõll on inseneride eksimus.

Nendele mootoritele müüakse ka tavalisi nukkvõlle mis on ühest toorikust tehtud.

Kui neid kasutada siis nuka liupinnad enam ei purune.

Originaal nukkvõllidel tulevad liugpinnad igal juhul lahti varem või hiljem.

http://www.diislikeskus.ee/nukkvollide-vahetus.html
diffas

 postitati 29.06.14 05:59
Seda sa võid mõelda millepäräst nuka profiil lahti lendab. Ise enesest see ei juhtu ju. ;)
WVP

 postitati 28.06.14 20:55
Tsitaat:
Algselt postitas: diffas
Sellejärgi sinu meelest kõik 3.0tdi, 4.2tdi jne. kaaned on ka sitad kuna seal on samasugused. :D
"ok" Küsin, et millepäräst se ventiil kinni kiilub kui kaaned korras on? Bau kaaned on igatähes
mitukorda paremad kuna seal pole mingit kulumist ja muidu ka pole mingit probleemi.
No tegelt ju mulle ükskõik mis inimesed enda autodesse topivad.

NB. Rullkaantele on ka väljäpakuda billet nukkasid kui selliseid tahab. ;)

Mis ventiilist jutt on?
Panen sulle paar pilti imetlemiseks võllilt irdunud nukast

http://i33.photobucket.com/albums/d84/uber-tub/DSCF7529.jpg

http://i33.photobucket.com/albums/d84/uber-tub/DSCF7528.jpg
jsv

 postitati 28.06.14 20:14
Vaadates nüüd siis neid BAU kaante hindasid siis tundub tõesti odavam ja kindlam osta korralikud AKE nukad koos kogu muu pudipadiga mis sinna juurde juurde kuulub. lugesin kuskilt foorumist kunagi et soovitatakse vahetada mingi õlituse düüs või miskit sarnast mis asub kuskil pumba all või sealkandis. See siis pidi oluliselt nukkade eluiga parandama. On keegi äkki kursis millest jutt? Õlide koha pealt ma eriti ei koonerda. olen alati kasutanud kas Castrol EDGE-t või Magnateci ja vahetan õli iga kevad ja sügis.
diffas

 postitati 28.06.14 14:29
Sellejärgi sinu meelest kõik 3.0tdi, 4.2tdi jne. kaaned on ka sitad kuna seal on samasugused. :D
"ok" Küsin, et millepäräst se ventiil kinni kiilub kui kaaned korras on? Bau kaaned on igatähes
mitukorda paremad kuna seal pole mingit kulumist ja muidu ka pole mingit probleemi.
No tegelt ju mulle ükskõik mis inimesed enda autodesse topivad.

NB. Rullkaantele on ka väljäpakuda billet nukkasid kui selliseid tahab. ;)
WVP

 postitati 28.06.14 14:11
See on elementaarne, et kaaned maha ja korda, kindlasti tuleb ka uued hüdrotöukurid ka panna( seepärast ma ei kirjutanudki seda välja).
Kulumise vastu aitab kvaliteetne õli koos õigeaegse vahetusega.
BAU kaan ongi sellepärast pask, et järgi annab nukkvõll mitte nookur ja halvemal juhul rikub kaane ka ära.
diffas

 postitati 28.06.14 09:30
Tsitaat:
WVP

-1
Kaante vahetus ainuke lahendus sellevastu, et nukade kulumise võib ärä kaotada. Neid on nii palju nähtud kui vahetatakse lihtsalt uued nukad ja 50tkm ja jälle on kulunud.
Kui sa lihtsalt uued nukad tahad vahetada, siis pead kaaned lahti võtma ja taastama kõik osad uueks ja puhtaks, muidu se _probleem_ ei kao ärä. Huvitav asi on ka see et rull-kaantel nukad purustuvad selle päräst, et on ventiil kiilub kinni ja rullnookur ei kuku vahelt ärä. Vanadel kaantel kukub.
suzi

 postitati 28.06.14 07:04
Tsitaat:
Algselt postitas: WVP
Milleks see vahetus vajalik on? Osta AKE mootorike korralik nukkade komplekt + õli vahetus välp10000 km. ja ma garanteerin ,et 250 000 km. pärast kaane alla vaadates on nukad nagu eile pandud.
BAU toru nukkvõllil kui nuka toru pealt lahti viskab on kahjustused päris suured.


+1
ferdinand

 postitati 27.06.14 23:20
Minule on ka jäänud mulje, et vanemad mootorid vähe paremad ja tugevama ülaosaga olid. Nõrgukesed on nad nii või naa, vanematel piisab lihtsalt nookutite-tõukurite vahetamisest 200-250 tuhande pealt, uuemaga nii odavalt ei pääse.
WVP

 postitati 27.06.14 22:27
Milleks see vahetus vajalik on? Osta AKE mootorike korralik nukkade komplekt + õli vahetus välp10000 km. ja ma garanteerin ,et 250 000 km. pärast kaane alla vaadates on nukad nagu eile pandud.
BAU toru nukkvõllil kui nuka toru pealt lahti viskab on kahjustused päris suured.
diffas

 postitati 26.06.14 10:12
Kaaned on bolt-on. Uued kaanepuldid pead ostma, samad mis on 3.0tdis. Juhul kui kaantega vaakumpumpa kaasas pole võibolla pead ka selle vaatama. Nukad ei käi risti.
jsv

 postitati 26.06.14 09:15
Kas keegi on vahetanud AKE mootori plokikaaned BAU mootori plokikaante vastu? Endal on käes juba nukkade vahetuse aeg aga mõtlesin et äkki paneks hoopis uuemad kaaned. Kas need sobivad ülde omavahel või on vaja miskit ümber ehitada? küsimus veel selline , et kas vasaku poole nukkvõllid sobivad paremale ja vastupidi ja kas AKE nukkvõllid sobivad BAU kaanele ja vastupidi? Jään siis vastuseid ootama. Vahetusest ja töökäigust plaan kindlasti pildid teha sest ma pole siin vist ainuke kellele meeldib käsi õliseks teha.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 46.6% - SQL: 53.4%]