Teema ülevaade |
audimees001
|
postitati 02.07.17 20:07 |
Mõlemad head mootorid kui hooldada. Ake välja langenud nookur võib samuti suurt kahju teha kui rääkida Bau nuka profiilist. On olnud 110kw mootor kus
2 nookurit plehku panid rikkudes kaane totaalselt . Teine seis Bauga 3 kuud tagasi ,mis sai ostetud oli selline asi, et nuka profiil 2 nuka pealt maas
ja 1 nukk oli pooleks ja auto töötas siiski popsudes. Nuka oli ära ka löönud kuid isegi kõveraid klappe ei olnud. Sai ostetud 2 uut täis torunukka
poest 90eur tk ja peale pandud ja mootor sõidab edasi.
|
Diislikeskus
|
postitati 02.07.17 10:27 |
Peale pressitud nuka liugpind tuleb lahti selle pärast et rullik valsib ta pikka aja jooksul õhemaks ja läbimõõdult suuremaks. Rulliga nookur on väga
hea lahendus aga pressitud liugpindadega nukkvõll on inseneride eksimus.
Nendele mootoritele müüakse ka tavalisi nukkvõlle mis on ühest toorikust tehtud.
Kui neid kasutada siis nuka liupinnad enam ei purune.
Originaal nukkvõllidel tulevad liugpinnad igal juhul lahti varem või hiljem.
http://www.diislikeskus.ee/nukkvollide-vahetus.html
|
diffas
|
postitati 29.06.14 05:59 |
Seda sa võid mõelda millepäräst nuka profiil lahti lendab. Ise enesest see ei juhtu ju.
|
WVP
|
postitati 28.06.14 20:55 |
Tsitaat: | Algselt postitas: diffas
Sellejärgi sinu meelest kõik 3.0tdi, 4.2tdi jne. kaaned on ka sitad kuna seal on samasugused.
"ok" Küsin, et millepäräst se ventiil kinni kiilub kui kaaned korras on? Bau kaaned on igatähes
mitukorda paremad kuna seal pole mingit kulumist ja muidu ka pole mingit probleemi.
No tegelt ju mulle ükskõik mis inimesed enda autodesse topivad.
NB. Rullkaantele on ka väljäpakuda billet nukkasid kui selliseid tahab.
|
Mis ventiilist jutt on?
Panen sulle paar pilti imetlemiseks võllilt irdunud nukast
|
jsv
|
postitati 28.06.14 20:14 |
Vaadates nüüd siis neid BAU kaante hindasid siis tundub tõesti odavam ja kindlam osta korralikud AKE nukad koos kogu muu pudipadiga mis sinna juurde
juurde kuulub. lugesin kuskilt foorumist kunagi et soovitatakse vahetada mingi õlituse düüs või miskit sarnast mis asub kuskil pumba all või
sealkandis. See siis pidi oluliselt nukkade eluiga parandama. On keegi äkki kursis millest jutt? Õlide koha pealt ma eriti ei koonerda. olen alati
kasutanud kas Castrol EDGE-t või Magnateci ja vahetan õli iga kevad ja sügis.
|
diffas
|
postitati 28.06.14 14:29 |
Sellejärgi sinu meelest kõik 3.0tdi, 4.2tdi jne. kaaned on ka sitad kuna seal on samasugused.
"ok" Küsin, et millepäräst se ventiil kinni kiilub kui kaaned korras on? Bau kaaned on igatähes
mitukorda paremad kuna seal pole mingit kulumist ja muidu ka pole mingit probleemi.
No tegelt ju mulle ükskõik mis inimesed enda autodesse topivad.
NB. Rullkaantele on ka väljäpakuda billet nukkasid kui selliseid tahab.
|
WVP
|
postitati 28.06.14 14:11 |
See on elementaarne, et kaaned maha ja korda, kindlasti tuleb ka uued hüdrotöukurid ka panna( seepärast ma ei kirjutanudki seda välja).
Kulumise vastu aitab kvaliteetne õli koos õigeaegse vahetusega.
BAU kaan ongi sellepärast pask, et järgi annab nukkvõll mitte nookur ja halvemal juhul rikub kaane ka ära.
|
diffas
|
postitati 28.06.14 09:30 |
-1
Kaante vahetus ainuke lahendus sellevastu, et nukade kulumise võib ärä kaotada. Neid on nii palju nähtud kui vahetatakse lihtsalt uued nukad ja 50tkm
ja jälle on kulunud.
Kui sa lihtsalt uued nukad tahad vahetada, siis pead kaaned lahti võtma ja taastama kõik osad uueks ja puhtaks, muidu se _probleem_ ei kao ärä.
Huvitav asi on ka see et rull-kaantel nukad purustuvad selle päräst, et on ventiil kiilub kinni ja rullnookur ei kuku vahelt ärä. Vanadel kaantel
kukub.
|
suzi
|
postitati 28.06.14 07:04 |
Tsitaat: | Algselt postitas: WVP
Milleks see vahetus vajalik on? Osta AKE mootorike korralik nukkade komplekt + õli vahetus välp10000 km. ja ma garanteerin ,et 250 000 km. pärast
kaane alla vaadates on nukad nagu eile pandud.
BAU toru nukkvõllil kui nuka toru pealt lahti viskab on kahjustused päris suured. |
+1
|
ferdinand
|
postitati 27.06.14 23:20 |
Minule on ka jäänud mulje, et vanemad mootorid vähe paremad ja tugevama ülaosaga olid. Nõrgukesed on nad nii või naa, vanematel piisab lihtsalt
nookutite-tõukurite vahetamisest 200-250 tuhande pealt, uuemaga nii odavalt ei pääse.
|
WVP
|
postitati 27.06.14 22:27 |
Milleks see vahetus vajalik on? Osta AKE mootorike korralik nukkade komplekt + õli vahetus välp10000 km. ja ma garanteerin ,et 250 000 km. pärast
kaane alla vaadates on nukad nagu eile pandud.
BAU toru nukkvõllil kui nuka toru pealt lahti viskab on kahjustused päris suured.
|
diffas
|
postitati 26.06.14 10:12 |
Kaaned on bolt-on. Uued kaanepuldid pead ostma, samad mis on 3.0tdis. Juhul kui kaantega vaakumpumpa kaasas pole võibolla pead ka selle vaatama. Nukad
ei käi risti.
|
jsv
|
postitati 26.06.14 09:15 |
Kas keegi on vahetanud AKE mootori plokikaaned BAU mootori plokikaante vastu? Endal on käes juba nukkade vahetuse aeg aga mõtlesin et äkki paneks
hoopis uuemad kaaned. Kas need sobivad ülde omavahel või on vaja miskit ümber ehitada? küsimus veel selline , et kas vasaku poole nukkvõllid sobivad
paremale ja vastupidi ja kas AKE nukkvõllid sobivad BAU kaanele ja vastupidi? Jään siis vastuseid ootama. Vahetusest ja töökäigust plaan kindlasti
pildid teha sest ma pole siin vist ainuke kellele meeldib käsi õliseks teha.
|