Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 20.12.13 21:13
Hammasvöö on hoorattal, andur loeb hammasvööd.
Ehk siis andur vaatab vastu hooratast... all, mootori taga, sidurikoja juures.
raidoaudics

 postitati 20.12.13 20:17
Veateadete ignoreerimisest kuulen küll esimest korda. Aga kuskohas tal see sensor asub ? Lihtsam proovida , peaks olema võtta ühe mootori küljest.
raidoaudics

 postitati 20.12.13 20:13
Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Jah, nüüd on teemas "valgus toas".
Tsitaat:
Algselt postitas: prj

Ära põrgata siin teemas palun .

tl470487

 postitati 20.12.13 17:08
Jah, nüüd on teemas "valgus toas".
Tsitaat:
Algselt postitas: prj

Ehk siis antud teema kontekstis ei teki mingit segadust sellega, sest seda veakoodi ei näidata ilma asjata.
Nüüd on selgem?
Ega neid asju ei saagi teada, ainult netist copy paste-t tehes.

prj

 postitati 20.12.13 16:59
Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Nüüd loe 10-ni ja siis kasuta seda antud soovitust enda peal.

Händikäpile 2 kohta:
"If this sensor were truly defective, the engine would not run at all! Please ignore this code."
"See võib siis >1995 juhtumite korral küll segadust külvata."

Segadust külvata, sest reaalse signaali lugemine ei ole nagu "näkku lastud reklaam".

Aga mitte DIISELMOOTORI puhul.
Ükski Boschi DIISELMOOTORI aju ei anna sellist veakoodi ilma asjata, vaid see on ainult BENSIINIMOOTORI puhul. Kontrolli nägemist.

Seda Ross-techi wikit sa võid copy pasteda palju tahad, see on ameeriklaste kirjutatud ning ameerikas ei olnudki sellistel aastatel DIISELMOOTORITEGA Audisid...

Ehk siis antud teema kontekstis ei teki mingit segadust sellega, sest seda veakoodi ei näidata ilma asjata.
Nüüd on selgem?
Ega neid asju ei saagi teada, ainult netist copy paste-t tehes.
tl470487

 postitati 20.12.13 15:53
Nüüd loe 10-ni ja siis kasuta seda antud soovitust enda peal.

Händikäpile 2 kohta:
"If this sensor were truly defective, the engine would not run at all! Please ignore this code."
"See võib siis >1995 juhtumite korral küll segadust külvata."

Segadust külvata, sest reaalse signaali lugemine ei ole nagu "näkku lastud reklaam".

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
RT-l on seal 00513 lõigus selline märkus:
"Special Notes
Most 1995 and earlier Bosch ECU's will show you a DTC "00513 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal" if you scan them when the engine is not running. This fault code goes away by itself once you start the engine. If this sensor were truly defective, the engine would not run at all! Please ignore this code."
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00513

See võib siis >1995 juhtumite korral küll segadust külvata.

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Mitte ükski Boschi ajuga auto minu teada käima ei lähe, kui reaalselt pöörete anduri signaal puudub.


Ma soovitan sul lugeda asju natuke rohkem mõttega.
Ma ju kirjutasin, "kui reaalselt pöörete anduri signaal puudub", mis oligi vastuseks teemaalgataja esimesele postitusele, kus ta mõtles, kas läheb käima või ei lähe käima, kui antud andur vigane on.
Samuti ma tahaks näha 2.5 TDI V6-t, mida oleks toodetud enne 1995a.

Lisana ütlen nii palju, et see 1995a on seal pullisitt - reaalselt on asi nii ka paljudel 1997a tehasest välja veerenud masinatel.
Ka kehtib asi ainult bensiinimootorite kohta, mitte ükski Boschi diisli aju seda viga sel moel ei näita. Vahet pole, kas 1990 või hoopis 1985.
Viimati vaatsin oli postitus diisli rubriigis...

prj

 postitati 20.12.13 15:29
Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
RT-l on seal 00513 lõigus selline märkus:
"Special Notes
Most 1995 and earlier Bosch ECU's will show you a DTC "00513 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal" if you scan them when the engine is not running. This fault code goes away by itself once you start the engine. If this sensor were truly defective, the engine would not run at all! Please ignore this code."
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00513

See võib siis >1995 juhtumite korral küll segadust külvata.

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Mitte ükski Boschi ajuga auto minu teada käima ei lähe, kui reaalselt pöörete anduri signaal puudub.


Ma soovitan sul lugeda asju natuke rohkem mõttega.
Ma ju kirjutasin, "kui reaalselt pöörete anduri signaal puudub", mis oligi vastuseks teemaalgataja esimesele postitusele, kus ta mõtles, kas läheb käima või ei lähe käima, kui antud andur vigane on.
Samuti ma tahaks näha 2.5 TDI V6-t, mida oleks toodetud enne 1995a.

Lisana ütlen nii palju, et see 1995a on seal pullisitt - reaalselt on asi nii ka paljudel 1997a tehasest välja veerenud masinatel.
Ka kehtib asi ainult bensiinimootorite kohta, mitte ükski Boschi diisli aju seda viga sel moel ei näita. Vahet pole, kas 1990 või hoopis 1985.
Viimati vaatsin oli postitus diisli rubriigis...
tl470487

 postitati 20.12.13 14:36
RT-l on seal 00513 lõigus selline märkus:
"Special Notes
Most 1995 and earlier Bosch ECU's will show you a DTC "00513 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal" if you scan them when the engine is not running. This fault code goes away by itself once you start the engine. If this sensor were truly defective, the engine would not run at all! Please ignore this code."
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00513

See võib siis >1995 juhtumite korral küll segadust külvata.

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Mitte ükski Boschi ajuga auto minu teada käima ei lähe, kui reaalselt pöörete anduri signaal puudub.

prj

 postitati 20.12.13 10:28
Kas on rihm/pump valesti või siis andur või selle juhtmed ära.
Mitte ükski Boschi ajuga auto minu teada käima ei lähe, kui reaalselt pöörete anduri signaal puudub.
tl470487

 postitati 20.12.13 00:06
Sellisel kujul G28 veast rääkimisel vähe kasu, sest olulist rolli mängivad ka need numbrid ja sõnad, mis olid seal ees ja taga. Reeglina sellega kõik selgitatud:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00513
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16705/P0321/000801
raidoaudics

 postitati 19.12.13 22:40
Tervist, oskab keegi öelda mis sümptomid võivad kaasneda selle samuse "engine speed sensor" eluea lõppemisega ? Kas mootor peaks töötama, või lööb selle mittetoimimine mootori töö rivist välja ? Kaabliga koode lugedes lööb mootori rikete alla sellise vea Engine speed sensor (G28). Auto ei käivitu, isegi eetriga ei karga käima vaid väga väga minimaalselt lubab. Pump, kaaned on maha lõhutud ja nüüd siis uuesti kokku pandud, kuskil garaazi taga pandi rihma märgid paika aga ei käivitu. Enda arvamus on, et kui see sensor peaks ikkagi lubama mootoril mingilmääral töötada, siis on äkki märgid paigast ? Autoks on a4 2.5tdi V6 110kW.


Vahendan tuttava muret, esialgu kirjeldasin niipalju kui hetkel tean. Hiljem võib täpsustada, aga kui keegi miskit oskab tarka öelda siis alati teretulnud.


Ette tänades.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 66.2% - SQL: 33.8%]