Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Teeme korda 2012 - Audi A4 81kw
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Peeter_S[/i] [quote][i]Algselt postitas: mix17[/i] No nii üles leitsin selle teema netti avarustest.Nagu varemax ütles ennemasti siin siis mina olengi see kes sama probleemiga hetkel maadleb.Mootoriks on siis sama 1,9tdi 81kw.Suht sama seis hommikul läheb iga mats käima korraks ,käib mingi max 5seki ja sureb välja.Sooja mootoriga pole mingit probleemi.Mõtlesin siis minagi,et rebib kuskil õhku.Võtsin kõrgsurve pumba lahti vahetasin kõik tihendid ja seibid ära mida manual ette nägi. [url=http://pics.tdiclub.com/data/500/Automatic_Injection_pump_038_130_107_J.pdf]Kõrgsurve pumba manual[/url] .Lahti võtmisel selgus,et kolb mis liigutab pumpa varasemaks jäi mingis asendis kinni nattuke.Joonisel detail nr 31.Sai see viga kõrvaldatud.Aga tolku mitte midagi .Kaabliga on pandud paika pritse nurk ja küttuse kogused.Hetkel on IQ tühi pöördel kõigub 2,4-2.6mg/s.Manual mille järgi saab seda teha -[url=http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/IQ-adjust-hammer-mod-TDI.htm]How to set IQ[/url] .Jällegi asi paremaks ei läinud.Hetkel ainuke asi millega nattuke sain paremaks on eelsüüte küülande põlemis aja pikkendamine.Originaalis oli 3,6s Null graadi juures nüüd panin 5s peale.Nattuke läks paremaks aga ikkagi päris terveks ei ole saanud veel.Hetkel on veel jäänud võimalus et pihusti otsad on läbi.Külm käivitades pihustab silindri nii küttet täis,et ei suuda süttida. Nagu teema algatajal muidu vea koode ei ole mälus.Kontrollisn ka seda immo varjanti äkki see midagi blockib ära,aga kaabliga ei leidnud ühtegi koodi immo blockist.Küttuse süsteemis õhku ei liigu muidu ültse ja hommikuks filtri ja pumba vahele ei tekki õhu mulli.Hetkel ootan millal jõuavad minuni DSLA150P520 pihusti otsad.Peale nende vahetust siis on mõistus otsas mida see käkk saada tahab...Igal juhul hoian sellel teemal silma peal äkki tuleb midagi huvitavat välja mida ise pole veel avastanud.Ah seda ka veel et starteri vahetasin ka uuer vastu originaalis oli tal 2kw starter nüüd läks peale 2,2kw starter,aga tolku ka sellest polnud midagi. [/quote] Njahh. Kuna ma pole ise auto ligi, kuid keegi kodustest ikka on, siis olen lasknud nüüd alates esmaspäevast autot igal hommikul käima panna. Siiamaani sama seis nagu nädalavahetusel - läheb käima poolest pöördest ja jääb käima. Et see ise korda sai, ma ei usu. Eks jätkame hommikusi katsetusi ja vaatame, mis tuleb. Järgmine nädal ehk üritan selle masinaga juba sõita ka - siiamaani pole näinud mõtet - teine korras masin on olemas ja miks riskida hommikuse käivitusprobleemiga. Olgugi, et kütusekulu on audi kasuks 5l 15l vastu per 100 km :D Pihustid said mul vist TDP (kui nüüd tähtede järjekorda segi ei ajanud). Pidi olema väga hea valik. Desla kohta ei tea. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Teeme korda 2012 - Audi A4 81kw
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.1%
- SQL:
68.9%
]