Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Teeme korda 2012 - Audi A4 81kw
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Peeter_S[/i] [quote][i]Algselt postitas: kickija[/i] Vaata kriitilise pilguga üle filtri peal olev õhutusnipli tihend, üks A4 1.9 sai sedasi hästi käivituma. Soovitatav sinna uus vaskseib panna. Peale seibi vahetamist peaks käima jätma ning siis hiljem külmalt proovima. [/quote] Õhutusnipli? Kas tegu pole mitte tagasivoolu klapiga? Kui me räägime ikka samast asjast, siis usun, et O-tihend on sinna ikka õigem asi, kui vaskseib. O-tihend peaks pidama juba üsna väikese surve all, samas vaskseib tahab tunda enda peal ikka õiget jõudu, et ta võtaks vastava kuju. Ma nüüd sügavalt kahtlen, et see plastikust tagasivooluklapp on tugevam materjal, kui vask... [quote][i]Algselt postitas: rocket[/i] Tehke põstra nüüd, 2013 vajub kohe peale ära :D Auto jääb ju ka vanemaks ! [/quote] Minu arust kahh. Muidu hakka siin jälle teemapealkirja vahetama, või tee sootuks uus teema... Kust selel jaoks aeg võetakse :D [quote][i]Algselt postitas: Tehnic[/i] Niiväga juba tundub sama probleem olevat mis mul endal alles hiljaaegu oli. Alguses ka tekkis järsku probleem, et külmalt ei käivitu. Küünlad olid korras ja senimaani oli väga hästi käivitunud. käivitumisprobleemist sain jagu suretus solenoidi vahetamisega, kuid samas vahetasin ära ka pihusti torude ja pumba vahelised klapid. Okei, sain käivitumisega korda, siis jäi alles veel selline probleem, et tühikäik kõikus. tühikäigu probleemile sain lahenduse pumbakaane mähise puhastamisega(oli metallipuru täis). Viimane kõige nõmedam probleem oli see, et kuskilt 2500pöörde pealt oleks nagu piiraja tulnud, lihtsalt auto ei läinud enam edasi. Maanteel 110km/h lagi. Ajasin pool aastat taga õhumulle torustikus jne. Lõpuks suvel tuli puhkus ja aeg tegeleda kuni avastasin, et pump ei reguleeri pritsenurka korralikult. Siit sealt uurides jäi põhisüüdlaseks pumba sisene etteandepump või siis kolb mis keerab pritsenurka. Ok panin teise pumba külge ja nüüd on auto normaalne püss. Kogu see teema tekkis ühe hetkega ja korda saamine võttis aega üle poole aasta, aga kogemusi omajagu. Samas korraks käivitumine viitab immo pealolekule, siis peaks armatuuris ka immo tuli vilkuma. Selle probleemi vastu leidub ka rohtu. [/quote] Pumpa kahtlustan ise ka natuke. Ei tea mina, mis seal sees toimub. Samas - kui kütus vajub alla - võib ka see probleem olla. Olen üsna kindel, et kütus ei tohiks alla vajuda. Keegi kellel, on korras masin ja kellel on filter-pump vaheline voolik läbipaistev, võiks hetkeks hommikul vaadata enne käivitamist, kas voolik on ikka kütust täis, või vajubki voolik tühjaks ja tõmbab filtrist kohe peale... Mis/kus on suretussolenoid? Immot ei usu - see annaks mõne veakoodi. On küll peal ka aftermarket signa, kuid kui jätta auto isegi niisama, uksi lukustamata - on probleem sama... Uusi mõtteid veel kellelgi? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Teeme korda 2012 - Audi A4 81kw
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
49.3%
- SQL:
50.7%
]