Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Teeme korda 2012 - Audi A4 81kw
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Peeter_S[/i] Tervitus kõigile kaasaelajatele. Mis siis vahepeal sündinud on. Panin remonditud kaane peale. Vag-com kaabliga ei oska kahjuks vaadata, kuidas süütenurka timmida (OLGE HEAD, JAGAGE ÕPETUSI), kuid kõrva järgi panin paika. Soojalt käivitus igastahes ideaalne. Eks näis, mis hommik toob. Endiselt teeb mulle muret N75. Kus kurat see asi üldse asub? Kas ma olen asjast õigesti aru saanud, et see turbo rõhu reguleerimissolenoid on see jupstükk, milleni jõuab, kui minna mööda vaakumvoolikut, mille ühe ots on turbo geomeetriat liigutava klapi küljes? Samuti, kas kaabliga saab vaadata turborõhku? Probleemiks see, et üle 2500-3000 pöörde auto ei liigu. No ei liigu üldse, st pöörded kõrgemaks ei lähe. Samas, kui tekitada rõhuleke sisselaske kollektoris, on kõik nagu ok. Seepärast kaldun arvama, et kas N75 või õhulugeja teeb nahka. Veakoodi ka see asi nagu anda ei taha... Pikka jobutamise peale (ehk pedaal põhjas ja autol lastud väriseda seal 3000 rpm kandis, sain lõpuks korra ka veakoodi 00519. Mis maksab ligikaudu uus N75 ja kas kasutatud asja ostmisel on mõtet? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Teeme korda 2012 - Audi A4 81kw
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
7.9%
- SQL:
92.1%
]