Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Teeme korda 2012 - Audi A4 81kw
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Peeter_S[/i] [quote][i]Algselt postitas: vibro[/i] Sümtomid viitavad eelsüüte küünaldele kõige rohkem. Kui need uued siis kontrolli kas nendele tuleb korralikult vool peale. Võibolla ka aku nõrk või mõni aku juhe ei anna korralikult ühendest. Proovi väheke võimsama akuga. Võibolla ka süütenurk kergelt vale. Kas õliitase püsib normis? Ja tuleks ikkagi välja uurida kuhu kaob tosool. Kontrolli ega küttesüsteemis õhulekkeid pole. [/quote] Küünlad panin uued - 2 vanadest olid küll surnud, kuid muutust ei ole. Vool tuleb korralikult peale, vahetasin vanad piibud välja. Vool jõuab küünaldeni, küünlad toimivad. Aku on väga hea. Juhtmed - pole veel jõudnud kõiki kontrollida. Süütenurk - võimalik. Samas - kontrollisin ise rihmamärke (nukk+vänt+pump) - kõik oli hea. Arvuti peenhäälestusi ei tea. Õlitase - ei püsi hea. Enne vahetusvälpa (10 000km) pean ikka juurde valama. Jahutusvedelik - ilmselt kaanetihendirike ja läheb summuti/sumbuti kaudu välja. PS. Loe ka lõpust - kirjutan juurde. [quote][i]Algselt postitas: AudiTeam[/i] Ohoo nüüd on küll jama majas - 2012 aasta masin ja ei lähe käima. Nagu garantii võimalsi ei taha kasutada? [/quote] Garantii on nõrkadele! Tegelikult - nagu peaks ka mootor välja ütlema, on tegu b5 kerel A4-ga. [quote][i]Algselt postitas: meelo[/i] Ikkagi tuleb alustada nn"elementaarsetest" asjadest nagu: Rihma asend, kõrgsurve pumba asend tõusu järgi paika(hiljem arvutiga ülekontrollida), juhtpihusti takistus, kütusekogus paika reguleerida. Millised olid kompressioonid? Milline on eelsüüte nurk? Mis on kütuse kogus? Starter lase kindalsti üle vaadata harjad, puksid lase uued panna, samas kere massid ja muud jõuühendused üle kontrollida- puhastada. Milline on jahutusvedeliku kadu, kas summutist tuleb valget auru? [/quote] Alustasin elementaarsetest asjadest: Plaan oli ära vahetada plokikaanetihend ja ühele poole ka rihmakomplekt. Mis sa, meelo, mõtled selle all, et tõusu järgi paika? Hetke seisul plaan panna paika nii, nagu arvuti märke näitab... (Järgneb kogu teksti lõpus) Juhtpihusti takistust mõõtnud ei ole. Mõõdan siis, kui mootor koos ja probleemid jätkuvad. Kompressioonid olid head, erinevus +-0,5 Eelsüütenurk - kindlasti on mul logides olemas, kuid hetkel - kui automootor laiali, ei hakka seda otsima. Kui mootor kokku saab ja toimib/ei toimi, otsin vanad logid üles ja teen uued ka kõrvale. Kütusekogus - seda näitab ka ilmselt kaabel - sama jutt - vanad logid savlestatud. Starter - jahh on kahtlane. Sama jutt - kui probleemid jätkuvad, ostan taastatud starteri. Jahutusvedeliku kadu - ca 1l 1500 km. [quote][i]Algselt postitas: Tehnic[/i] Juhul kui pumpa keerates arvutis midagi ei muutu saaks kahtlustada juhtmega pihustit, kuid ilma ise näppimatta raske arvata. [/quote] Eks see foorumi teel "Teeme korda" ongi pigem selline ajurünnak - mõni lihtne mõte, mille peale ise ei tule, kuna teema enda jaoks nii läbi nämmutatud juba. Kirurgi, diagnostikut jms ongi raske läbi neti mängida :D Aga võtsin mootori lahti. Tulemus: Punkt 1. Turbo lõtk oli nii suur - et tagasi ma seda turbot ei pane. Otsin uue/kasutatud. Punkt 2. Plokikaanetihend oli läbi. Nagu ka arvasin. Kuid!!! Tihend oli andnud "saba" kahe silindri vahelt (ok, see ilmselt põhjustas väristamise), kuid veesärgi ja silindrivahelist ühendust ei suutnud tuvastada - kuhu jääb siis jahutusvedelik? Üks ääri-veeri aimatav oletatav koht oli, kuid pole kindel. Seega - hetkel remont seisab, kuna leian uue/kasutatud nukkvõlli (sellele tegin natuke liiga omast lollusest - käiks küll, kuid kui ta juba lahti on, siis paneme parema) ja turbo. Samas, kui Lõuna-Vabariikides keegi ka turbosid remondib, siis kontaktid teretulnud. Viiks vana näitamiseks - ehk saab asja... Aga üldiselt olen avatud nii 66 kui 81kw nukkade ja 81kw turbode pakkumisele. Kuulmiseni! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Teeme korda 2012 - Audi A4 81kw
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
43.5%
- SQL:
56.5%
]