Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Teeme korda 2012 - Audi A4 81kw
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Peeter_S[/i] Ahhoi! Kuna minu mõistus hetke seisuga jälle otsas, siis teen siia sellise teema. Patsiendiks on A4, AFN motoga, ehk siis 1.9 ja 81kW. Räägime siis natuke sümptomitest. Nagu ikka - on ka käivitumisprobleem. Seni, kuni temperatuur püsib üle plussi - pole erilist probleemi. Miinuskraadidega algavad suuremad probleemid. Kuid ka + kraadidega käivitamine pole just ilus. Millised variandid on külmkäivitus + kraadide juures: 1) Läheb peale ca 10 sek käivitumist käima ja jääb normaalselt käima. 2) Läheb peale ca 10 sek käivitamist käima ja sureb välja - edasi käimasaamine jälle vähemalt 10 sek käivitamist 3) Läheb peale ca 10 sek käivitamist käima ja jääb käima 3 silindriga - pöörded madalad, sumbutaja tossab jubedalt, on tunda põlemata kütuse haisu. Mõne minuti töötades olukord normaliseerub, auto ei värise, kõik silindrid taga, sumbutajast tulev toss normaalne. Juhul isegi kui auto jääb kohe normaalselt tööle, siis kohe sõitma hakates võib (mõnest meetrist mõnesajani) nö kaduda tagant 1 silinder, sümtomid samad, mis variant 3 puhul. Miinuskraadidega on olukord palju hullem. Käivitada võib üritada kuni aku nõrkemiseni (üldiselt saab kuni - 10 kraadini siiski auto käima). Kuid 10 minutit võib ikkagi järjest väikeste vahedega käivitada, ennem kui käima saab. Variandid on samad, nagu eespool, kuid ajaks võib kirjutada 10 minutit :D PS! Kui auto mootor on tööle saadud ja töötab, siis edasine mootoritöö on hea. Sõidab ja liigub hästi, ÜV-l tahmaprobleeme polnud jne. Auto on olnud selliste hädade küüsis ca aasta (kuna tegu oli siiani varuautoga, seisis ka talvel soojas garages ja pikki sõite sellega ei tehtud - sai hakkama). ________________________________________________________________________________________ Eelmine aasta said lastud vahetada pihustiotsad ja need stendida. Paremaks ei muutunud. Praegust olukorda ei tea - kas on mõtet uuesti lasta kontrollida? Eelsüüteküünlad - eelmine aasta olid kõik korras - nüüd said uued pandud - 2 neist olid otsa saanud. Samuti said korrastatu eelsüüteküünalde piibud. Veakoode diagnostika ei näita. Vag-Com kaabel endal olemas, kui kellelgi mõni aimdus, võin võtta erinevaid näiteid, nii sooja, kui külma mootoriga, nii tühikäigul, kui pööretel. Eelmine aasta sai ka käidud kahes erinevas kohas diagnostis + süüdet timmimas. Ühes kohas väideti, et isegi kui pumpa liigutada, siis arvuti mingit muutust ei näita. Liigutas rajaks pumba tegelikult nii mööda, et siis ei läinud hiljem enam üldse käima. Sai ise kõrvajärgi tagasi pandud, olukord sama nagu alguses. Teises diagnostikakohas väideti, et kaabliga vaadates paistab kõik normaalne olema. Surved kõigis silindrites mõõdetud ja head. Samas kaob nagu jahutusvedelikku - ühtegi leket ei tuvastanud. Eeldand, et kadumisel 2 varianti - läheb silindrisse ja sealt minema. Variant 2 - paisupaagi ülevoolu kaudu välja (kui autot natuke ekstreemsemalt kasutada, siis vähemalt osa kaob paisuaagi ülevoolu kaudu). Normaalsel auto käitlemisel kaob vedelikku nii palju, et ca 1500 km tagant võib liitri peale valada. Samuti tundub starter natuke laisavõitu olevat - kuid laisk starter võib põhjustada halba käivitumist, kuid mitte 3 silindri pealt töötamise vms. Kas on ka mingit varianti, kus starterit kontrollida, või on ainuke variant osta uus/taastatud starter? Nii - pikk eellugu sai räägitud. Lahkame ja arutame, mis võib olla probleemiks. Minu poolt pakutavad variandid ja vastuolud (ootan ka kommentaare) 1.) Jahutusvedelik satub silindrisse - sellest ka halb käivitus - starteripööretega ei jõua vett silindrist välja ajada, seetõttu läheb ka käima 3 silindirga. Halba käivitumist soodustab veel ka laisk starter. Vastuolud: Kiiremini, kui paari minutiga peaks suutma isegi lonkavalt töötav mootor vee silindrist välja ajada. Ja isegi kui halb käivitumine + töötamine on tingitud kaanetihendi lekkest - siis peaks seda näitama ka kompressioonitest, kuid selle tulemused olid head ja ühtlased. 2.) Pihustid on saba andnud Vastuolud . Peale pihustiotste vahetust (aasta tagasi) ei muutunud midagi. Väidame et kaanetihend lekib (kuigi jälle vastuolu (vt. punkt 1 vastuolud)), kas see saab rikkuda ka pihusti? 3). Probleem kõrgsurvepumbas või mujal elektroonikas. Selle kasuks räägib ka diagnostiku väide, et pumba nurka muutes, arvuti muutust ei näidanud. 4.) Süüde ikkagi nii vale, et külma mootoriga ei suuda juhtplokk seda niipalju korrigeerida, kui vaja, seepärast halb käivitus, mootori töötamine 3 silindriga jne... Vastuolu: Vastuoluks võiks lugeda pmst punkti 3 Esialgu lõpetan, ootan elavat arutelu ja paneme selle masina normaalselt liikvele... Võib pakkuda erinevadi variante, küsida küsimusi - vastan nii kärmelt, kui saan Edu ülesande lahendamisel! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Teeme korda 2012 - Audi A4 81kw
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
55.4%
- SQL:
44.6%
]