Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kuno666

 postitati 08.06.18 10:29
Endal c5 1.9 96kw ja mingi hetk hakkas ka külmastpeast jõnksutamine pijta. Esines see umbes peale 3km sõitu ja just madala pöörde pealt. Tundus nagu ei saaks kütet kätte vms. Korra tugevama kiirendusega see kadus ja rohkem sama päev ei esinend. Mõnipäev ei teinud üldse midagi. Nüüd ühekorra lõi veakoodi sisse ja selleks oli 4 pihusti viga. Nüüd mingiaeg proovib pihustid ära reguleerida.
aadi87

 postitati 08.06.18 10:02
Tsitaat:
Algselt postitas: S-Line4
kunagi oli 85kw passatil ajus viga siis ka jõnksutas.



Tervist,

Kas sa leidsid lahendus sellel jõnksutamise probleemile?
Maidus

 postitati 02.03.14 16:58
Tsitaat:
Algselt postitas: kpunk
Kas need autod on kõrgsurvepumpadega või pumppihustitega.Kui esimene variant ,siis viga pumbakaanes 100 %.

Aga seleta lahti mis seal katki ja kuidas asja parandada?
k6va

 postitati 02.03.14 15:16
Sai arvuti uuesti järgi pandud ja nüüd uus viga. Arvuti näitab et seekordseks veaks on 17965 -Charge pressure control; positive deviation. Mida nüüd peaks kontrollima?
k6va

 postitati 02.03.14 11:53
Tere jälle.
Tegu on pumppihustitega. Autol sai siis uuesti arvuti järgi pandud ja nüüd näitas et viga on turbo juures oleval mingil solenoidklapil/survemuundur (detaili kood 7.22903.35). Sai see jubin välja vahetatud, asi läks kohe paremaks aga korraks käib jõnks läbi, siis kaob ära ja pole mitte mingit probleemi kiirendamisega. Hästi harva käivitub pikalt, kui mootor on soe. Nüüd tahan lähiajal kõik vaakum voolikud ka üle kontrollida ega kusagilt lisa õhku ei võtaks.
AudiA4Avant

 postitati 20.02.14 20:33
Tsitaat:
Algselt postitas: kpunk
Kas need autod on kõrgsurvepumpadega või pumppihustitega.Kui esimene variant ,siis viga pumbakaanes 100 %.

Pumppihustiga siiski tegu.
kpunk

 postitati 20.02.14 20:23
Kas need autod on kõrgsurvepumpadega või pumppihustitega.Kui esimene variant ,siis viga pumbakaanes 100 %.
prj

 postitati 19.02.14 13:17
Tsitaat:
Algselt postitas: k6va
Tere. Vajan abi oma auto vea üles otsimisel. Autoks 2001 A4 1,9tdi 96kW. Auto hakkab kiirendas jõnksutama 2 ja 3 käiguga 3000- 3500 pöörde juures. Peale seda on täiesti jõuetu kõikide käigudega. Kõik hakkab siis pihta kui kütusenäidik näitab alla poole paagi. Täis paagiga pole mingit probleemi. Sai paagist pump välja võetud, et seal poleks mingit sodi ees, kõik oli puhas. Diagnostka ei näidanud ka mitte ühtegi veakoodi. Sõber ütles et arvatavasti on paagi sisene pump ära väsinud, et auto niimoodi jukerdab. Äkki oskab keegi siin foorumist sellist asja kommenteerida, et milles võib seisneda selline probleem.


Veakoodide lugemine ei näidanud ühtegi veakoodi, diagnostikat sa pole teinud ju.
Diagnostika ongi vea välja selgitamine, mitte veakoodide lugemine. Kui tahad diagnostikat, siis võin aidata :)
k6va

 postitati 19.02.14 10:12
Tere. Vajan abi oma auto vea üles otsimisel. Autoks 2001 A4 1,9tdi 96kW. Auto hakkab kiirendas jõnksutama 2 ja 3 käiguga 3000- 3500 pöörde juures. Peale seda on täiesti jõuetu kõikide käigudega. Kõik hakkab siis pihta kui kütusenäidik näitab alla poole paagi. Täis paagiga pole mingit probleemi. Sai paagist pump välja võetud, et seal poleks mingit sodi ees, kõik oli puhas. Diagnostka ei näidanud ka mitte ühtegi veakoodi. Sõber ütles et arvatavasti on paagi sisene pump ära väsinud, et auto niimoodi jukerdab. Äkki oskab keegi siin foorumist sellist asja kommenteerida, et milles võib seisneda selline probleem.
xemm

 postitati 17.11.12 09:52
Kindlasti ei tähenda, et kui viga diagnostika ei näita, siis viga polegi.
PD mootorite pumpdüüsidega sama teema et mootoris viga pole aga tühikäik või ca 2000 rpm'i juures vibra sees.
Ja kui võtad pihustite töö graafiku on nad täiesti erinevate parameetritega.
Vea lööb ju siis sisse kui reaalne väärtus läheb aju poolt aksepteeritavast vahemikust välja, aga paljudel anduritel, täituritel on see vahemik väga suur.
Tanel.

 postitati 10.11.12 18:31
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Kui "diagnostika" vekoodide lugemisega viga kätte ei saanud, siis on ju auto korras :) Ma loodan, et sellist diagnostikat tehti õiglase hinna s.t. aitähh eest.
Juhul, kui nad mõõtsid ikka tandempumba rõhku, mitte rehvirõhku, siis selline rõhk ei kõlba kuskile. Tandem peaks andma rõhku 1500 pöörde juures vähemalt 3.5bar ja 4000 pöörde juures 7.5bar-i.


Hmm, ehk oskad öelda, mis veakoodi peaks auto tandempumba rikke puhul näitama? Antud masinal ju sõiduajal veakoode lugeda ei saa? Ning kohapeal ilma koormuseta mootori töös anomaaliaid ei esine.
Amadeus

 postitati 07.11.12 21:05
Kui "diagnostika" vekoodide lugemisega viga kätte ei saanud, siis on ju auto korras :) Ma loodan, et sellist diagnostikat tehti õiglase hinna s.t. aitähh eest.
Juhul, kui nad mõõtsid ikka tandempumba rõhku, mitte rehvirõhku, siis selline rõhk ei kõlba kuskile. Tandem peaks andma rõhku 1500 pöörde juures vähemalt 3.5bar ja 4000 pöörde juures 7.5bar-i.
Tanel.

 postitati 07.11.12 20:27
Tsitaat:
Algselt postitas: -karla-
vaakumpump? etteandepumpa mõtled? 1,5 bar etteande survet on väga vähe, teoreetiliselt ime et üldse käima läheb. Mingit suitsu pole taga?

Kui enam viga ei esine, siis ehk saad nüüd diagnostika teha ja surve ära mõõta.


Seda kütusepumpa mõtlen, mis saab ajami nukkvõllilt. Kuidas eesti keeles õige nimetus on ei oska öelda, saksa keeles on: vakuumpumpe, tandempumpe või kraftstoffpumpe. Auto ei suitse ega midagi, kahjuks ei ole veel kütusesurvet jõudnud mõõtma.
-karla-

 postitati 07.11.12 18:48
vaakumpump? etteandepumpa mõtled? 1,5 bar etteande survet on väga vähe, teoreetiliselt ime et üldse käima läheb. Mingit suitsu pole taga?

Kui enam viga ei esine, siis ehk saad nüüd diagnostika teha ja surve ära mõõta.
S-Line4

 postitati 07.11.12 16:35
kunagi oli 85kw passatil ajus viga siis ka jõnksutas.
Tanel.

 postitati 06.11.12 19:44
Tere,
probleemiks on/oli, et 1.9 TDI 96 kw AVF jõnksutab kiirendades. Kui 3, 4, 5 või 6 käiguga vajutada gaasipedaal põhja, siis pööretel 1500 - 2500 auto jõnksutab väga tugevalt. Selline tunne nagu mootor ei saaks kütet kätte või sureks hetkeks välja. Rahulikult sõites või 1. ja 2. käiguga jõnksutamist ei esine. Auto käivitub hästi nii sooja kui külma mootoriga. Jõnksutamine algas paar kuud tagasi ning on kasvanud aja jooksul.

Käisin diagnostikas, autol veakoode ei tuvastatud, ainuke anomaalia oli õhurõhu (?) anduris, mis näitab hetkeks suuremat rõhku kui peaks, kuid kohe läheb rõhk normi. Lisaks mõõdeti ära vaakumpumbas kütuse surve. Surve oli max 1,5 bari, normaalne on vist 7 - 8 bari.

Sellest järeldasin, et vaakumpump on kulunud ning vajab vahetust. Ei jõudnud veel pumpa ära vahetada, kui auto läks justkui imeväel korda: auto seisis kaks päeva külmade ilmadega ning jõnksutamine kadus ära. Alul arvasin, et jõnksutamine kadus ära, kuna temperatuur oli madal ning kütus muutus paksemaks ja hõre pump suudab paksemat kütet paremini lüüa. Kuid vahepeal on välistemperatuur tõusnud plussi uuesti ning küte peaks jälle vedelam olema, aga viga ei ole tagasi tulnud.

Milles võis olla asi? Ise olen läbi mõelnud järgmised variandid, kuid ükski neist ei tundu loogiline:
a) Kütusepump on kulunud ning kui auto seisis külmade ilmadega, siis kütus muutus viskoossemaks ning kulunud pump suudab seda vajaliku rõhuga lüüa. Peale külmemaid ilmasid tuli jälle pehmem periood ning nüüd on küte jälle soojem, kuid jõnksutamine ei ole tagasi tulnud. Katsun lähiajal auto ööseks sooja garaazi ajada - siis hommikul käivitades ja proovides peaks viga ju kohe avalduma?

b) Kütusefiltris või küttesüsteemis oli ummistus, mis ära lahtus. Jõnksutamine toimus 3-6 käiguga ning pööretel 1500 - 2500, sealt edasi läks auto ilma jõnksutamata. Küll mitte nii erksalt kui võiks/peaks aga ei jõnksutanud.

c) Küttesüsteemis oli leke. Sellisel juhul peaks autol seistes loik all olema ning peale pikemat seismist peaksid käivitused ju rasked olema, aga auto käivitub nii soojalt kui ka külmalt hästi.

Palun andke nõu, mis võis sellist jõnksutamist põhjustada ning mida peaks veel kontrollima, kui viga tagasi tuleb. Uus pump on mul olemas, kuid niisama ei tahaks nagu seda vahetada, kuna auto töötab hetkel normaalselt.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 61.6% - SQL: 38.4%]