Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black Rabbit

 postitati 11.05.05 10:43
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
Aut. kasti õlitaset tuleks kontrollida töötava mootoriga ja hea oleks seda koos abilisega teha, kes hoiaks pidurit all ja annaks Drive asendis ka veidi gaasi.

"Drive" asendis koos piduriga gaasi andes kipub minu auto küll ära sõitma. Ei soovitaks mõõtjal sel juhul auto ees seista ega ka peadpidi kapoti vahele jääda.


Kõike tuleks ikka normaalsuse piires teha:)
Ei maksa ju algajat juhti rooli panna, kes sust kohe üle sõidab ja gaasi ei tasu ka põhja vajutada, sest nii sõidab auto tõesti ära.
Arvamus, et automaatkasti õlitasemest saab ka N asendis selge ettkujutuse, siis tegelikkuses soovitatakse ikkagi ka töötava mootoriga Drive asendis kontrollida.
Pidurit tuleb lihtsalt peal hoida, et auto ära ei sõidaks. Gaasi ei peagi vajutama, sest Drive asendis on pöörded niigi veidi kõrgemal ja vedu taga.
Seda ei mõelnud nüüd ise välja, vaid ühed automaatkaste remontivad vennad soovitasid enne ostu just nii kontrollida.
Aravan, et nad nalja ei teinud, sest ameeriklaste kaste kontrollisid nad samal meetodil.
100% pead ei anna, sest eks kõikjal ole teadjamaid mehi ja ennem kui asi 100 protsendilist tõestust pole leidnud pole ka miski kindel.
Enne ostu kontrollisin oma eelmisel Audil kasti samal meetodil üle ja auto sõidab üle 5 aasta siiani probleemivabalt.
T.P.

 postitati 17.01.05 09:32
Tsitaat:
Algselt postitas: prt
TO: Black Rabbit

Isiklikult on mulle õpetatud, et aut-kasti õli kontrollitakse töötava mootoriga "N" asendis. Küll aga enne seda tuleb kõik valitsa asendid läbi käia. Samuti peaks olema õlivardal külm ja soe norm. Võibolla on Audi mingi oma trikk.


Lisaks veel infoks juurde et kui on tunda karamelli lõhna on kast, olenemata õli kogusest, õhtal.

Topicust - sry et antud kast "lendas" samas kaldun ka ise arvama et tegu võis olla pigem eelmiste omanike hooletusega mitte antud isendi/mootori üldise kehva ehitusega.
AudiTeam

 postitati 14.01.05 14:13
Tsitaat:
Algselt postitas: kurat
Kas Joe garaazh teeb seda ja kui palju see maksma läheb orienteeruvalt?


Nad teevad kõiki diisliga seonduvaid töid! Hinna saamiseks kõige lihtsam helista neile ja küsi! Telefoni numbri leiad näiteks siit foorumist diislite remondi kohad ja nende +id ja -sed.
prt

 postitati 14.01.05 12:39
TO: Black Rabbit

Isiklikult on mulle õpetatud, et aut-kasti õli kontrollitakse töötava mootoriga "N" asendis. Küll aga enne seda tuleb kõik valitsa asendid läbi käia. Samuti peaks olema õlivardal külm ja soe norm. Võibolla on Audi mingi oma trikk.
kurat

 postitati 14.01.05 00:02
Kas Joe garaazh teeb seda ja kui palju see maksma läheb orienteeruvalt?
samru

 postitati 13.01.05 21:12
Tsitaat:
Algselt postitas: kurat
Kas keegi oskab öelda palju selline totaalne ylevaatus (kastiõli, nookurid, tõukurid, süütenurka jne) Joe juures maksma minna võiks. Ja kas see on koht kus sellist asja teha. Peab 110 000 pealt tegema põhjalikuma ülevaatuse, massin sai Eurost autost ostetud, seal kyll sõrbalikud vennad aga mingi tule vahetamise puhul ei saanud remondimehed (võib olla polnud elektrikut tööl :) aru et pirn ei ole läbi vaid kõrgpinge blokk on omadega õhtul. See jättis halva maitse suhu ja sinna ei trügi.


Sul tulemas nagunii suur hooldus 120000 -nde peal (kui keritud ei ole), kus tuleb vahetada hammasrihm ja rullikud jne. ning sellega seoses süüte panek möödapääsmatu. Selle kilometraazi peal ei tohiks nookurite ja nukkvõllidega veel midagi juhtuda ja teiseks nende kontrollimine võib väga kalliks osutuda, sest klapikambri tihendid (pihustite ümber olevaid) müüakse ainult koos kaanega.
kurat

 postitati 13.01.05 20:55
Kas keegi oskab öelda palju selline totaalne ylevaatus (kastiõli, nookurid, tõukurid, süütenurka jne) Joe juures maksma minna võiks. Ja kas see on koht kus sellist asja teha. Peab 110 000 pealt tegema põhjalikuma ülevaatuse, massin sai Eurost autost ostetud, seal kyll sõrbalikud vennad aga mingi tule vahetamise puhul ei saanud remondimehed (võib olla polnud elektrikut tööl :) aru et pirn ei ole läbi vaid kõrgpinge blokk on omadega õhtul. See jättis halva maitse suhu ja sinna ei trügi.
Black

 postitati 13.01.05 10:45
Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
Aut. kasti õlitaset tuleks kontrollida töötava mootoriga ja hea oleks seda koos abilisega teha, kes hoiaks pidurit all ja annaks Drive asendis ka veidi gaasi.

"Drive" asendis koos piduriga gaasi andes kipub minu auto küll ära sõitma. Ei soovitaks mõõtjal sel juhul auto ees seista ega ka peadpidi kapoti vahele jääda.
Black Rabbit

 postitati 13.01.05 10:26
Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Kuna tiptronic k.kastil õli tegelikult üldse vahetama ei pea, siis pole ka mingit vajadust õli nivoo kontrollimise järele. St. mingit andurit seal õli taseme kontrollimiseks ei eksisteeri. Sama nagu näiteks tagasilla diffril.

Idee järgi ei pea tõeti vahetama, kuid kui kuskilt on õlikadu olnud, siis oleks kasulik sinna siiski uus õli sisse panna.
Andureid neil minuteada seal ei ole kuid kontroll tuleks kasuks.
Black Rabbit

 postitati 13.01.05 10:22
Tsitaat:
Algselt postitas: anli
noo käikude venitamisele järgnes see, et kast jooksis kokku."armas"
Asi oli tegelikult selles, et kastis oli arvatavasti õli vähe, aga kuna kogu aeg venis minek käigukasti õli kontrolli (minust mitteolenevatel põhjustel), siis ei saanud ka me veale enne jaole. Asi oli selles et kastist lekkis õli (mingi simmerlink andis läbi?????) ja kui kastis õli vähe, siis ta pidigi käike venitama.

Deem, märkasin su teemat kahjuks liiga hilja.
Ise olen kahe sõbra kastid taolisest tulevikust peale ostu päästnud ja vähemalt üks neist toimib siiani korralikult.
Teine auto müüdi maha.
Aut. kasti õlitaset tuleks kontrollida töötava mootoriga ja hea oleks seda koos abilisega teha, kes hoiaks pidurit all ja annaks Drive asendis ka veidi gaasi.
Siis saab sotti kuidas tegeliku õlitasemega lood on.
Kui sellise tegevuse tulemusena õli alla normi vajub, siis on seda ikka liiga vähe.
Jõudu siis remomisel :cool:
Jürarrak

 postitati 13.01.05 10:21
Kuna tiptronic k.kastil õli tegelikult üldse vahetama ei pea, siis pole ka mingit vajadust õli nivoo kontrollimise järele. St. mingit andurit seal õli taseme kontrollimiseks ei eksisteeri. Sama nagu näiteks tagasilla diffril.
kurat

 postitati 13.01.05 09:07
Tsitaat:
Algselt postitas: anli
noo käikude venitamisele järgnes see, et kast jooksis kokku."armas"
Asi oli tegelikult selles, et kastis oli arvatavasti õli vähe, aga kuna kogu aeg venis minek käigukasti õli kontrolli (minust mitteolenevatel põhjustel), siis ei saanud ka me veale enne jaole. Asi oli selles et kastist lekkis õli (mingi simmerlink andis läbi?????) ja kui kastis õli vähe, siis ta pidigi käike venitama.
No ja sis ühel õnnelikul päeval jooksiski kast kenasti kokku.

Põhimõtteliselt oli kast seest täiesti puruks. Nii et tellisime kõi uued jupid...ainult jäi alles vana kasti ümbris.(kastiga tegelesid tartus Ahned ja Kobad, Kiitus neile)
Autota sai oldud seega 1,5 kuud.

Nookurite ja tõukurite vahetus on veel ees. Ja eks sis saab teada, kas on ka nukkvõllid läbi, mis oleks taas "tore".

Igatahes pole ma eriti kiidusõnu kuulnud 132kw 2,5 tdi kohta.

eks annan taas teada, kuidas nookurite/tõukurite vahetus möödus ja kuidas siis auto olukord on :)

PS:käikude venitamise põhjuseks võib olla vist ka vale süütenurk!



No tänud. Ma täna siis igaks juhuks autoga tööle ei lähe:) Joe's garage on kohe ymber nurga, eks igaks juhuks peaks seal ära käima. Asjatundmatu kysimus, aga kas see, et kastis vähe õli mingi märgutulukesega ei anna endast märku või teeb selle kindlaks ainult ylevaatus?
janza

 postitati 13.01.05 08:55
palju see lõbu sul maksma läks kui saladus pole , näiteks sama aasta passati käimari remont läks ~30k täpselt ei mäleta ja seal vahtati kah kõik jubinad ära et huvitaks hinna vahe saksa auto ja selle tartu kohaga
samru

 postitati 13.01.05 08:35
Selliste vigadega 2,5TDI V6 peab olema läbisõitnud vähemalt 300000 km.
kurat

 postitati 13.01.05 00:23
Tsitaat:
Algselt postitas: anli
Tere!
Mure järgmine: 2000 aasta audi a6 2,5 tdi (132 kw) Automaatkäigukast

Sõites venitab justkui käike. Tagant musta ei tule ja autol jõudu on. Kaasneb ka suur kütusekulu ...keskmine küttekulu u 14 l/100km.

Milles võiks probleem olla?


Tundub, et mul on sama mure - justkui venitab käike, eriti 1>2>3. Asi sõitnud 110 000, saksast toodud.

Mis rohtu sa selle vastu said ja kas peale remonti on asi parem ja kus sa lasid nookurid ja tõukurid ära vahetada. Kas keegi selleks tööks Tallinnas teab mõnda soodsat kohta soovitada?
m2ger

 postitati 09.12.04 10:30
Tsitaat:
Esialgne postitaja anli
Tere!
Mure järgmine: 2000 aasta audi a6 2,5 tdi (132 kw) Automaatkäigukast

Sõites venitab justkui käike. Tagant musta ei tule ja autol jõudu on. Kaasneb ka suur kütusekulu ...keskmine küttekulu u 14 l/100km.

Milles võiks probleem olla?

Kas sooja mootoriga sama asi? Mul nende 0..-5 ilmade juures on külma mootoriga umbes sama teema.
Jürarrak

 postitati 10.11.04 13:35
Kui 14l sajale tuleb mitte tallates, siis on see palju. Siis tasuks ära kontrollida küll süütenurk.
Jürarrak

 postitati 10.11.04 12:46
Käikude venitamise kohta ei oska midagi öelda. Üldiselt venitab iga automaatkast käike väheke.
Kütusekuluga on aga nii, et see tundub kinni olevat jala raskuses. Minu omal keskmine kulu u 13l.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 69.1% - SQL: 30.9%]