Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kaupz

 postitati 03.07.06 19:43
Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Toonklaas on alati riskitegur - nimelt vargal puudub võmalus näha auto sisse ja veenduda, et sealt seest pole midagi võtta...

Aga noh see on igaühe enda maitse asi, kui on selline vältimatu tung enda autost mingi pime kong teha.

kellele ema kellele tütar. pime on ainult öösel tagurdada, muid miinuseid ma asja juures ei näe.
kui on universaal kerega auto ja taga näiteks tööriistad, kui kauaks sa jätaksid ilma toonklaasita auto seisma parklasse?

mu meelest on nii valuveljega kui toonklaasiga auto "muhedam"
genekas

 postitati 03.07.06 19:17
Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
autoraadiot mul sees ei olegi.
taga on "prügikotid" oli vist 5% läbipaistvusega toonkile...

Toonklaas on alati riskitegur - nimelt vargal puudub võmalus näha auto sisse ja veenduda, et sealt seest pole midagi võtta...

Aga noh see on igaühe enda maitse asi, kui on selline vältimatu tung enda autost mingi pime kong teha.
kaupz

 postitati 03.07.06 16:00
kes neid jobusid teab. jaanuari esimestel päevadel lähen mina hommikul uksest välja, vaatan salongi tuli põleb, auto uks ka lahti ja kohe päris irvakil, kuna külmaga jääb "tuuleriiv" kinni ja ei toimi iga kord.

autoraadiot mul sees ei olegi.
taga on "prügikotid" oli vist 5% läbipaistvusega toonkile.
istme peal midagi ei olnud.
järelikult taheti autot.

signa on peal, aga ma vana meistrimees paigaldasin selle ise, ja selle vilkuva tulukese ümbert võtsin tootja kirjadega plastkorpuse ära. ka signa firma kleepse ei olnud akendel.

tule aga panin raadioava alla lüliti moodulpesakatte sisse vilkuma :)

ju siis auto karjus öösel, kuna aga ise teisel pool maja magan ei kuulnud ma halligi.
nii vanal ja odaval saral ei olnud mul aga ka kesklukku.
pärast seda "vahejuhtumit" ühendasin mõlemad ukselukud mehaaniliselt lahti muust lukustussüsteemist ja panin kesklukumootorid signaga jooksma.

siis vahetasin töökaaslasega alarmi tootja kleepse ja tõmmasin kahe ukseklaasi peale. järgmiseks korraks.

süütelukku aga puudutud ei olnud.
paar päeva hiljem rääkisin majanaabriga kellel sama kerega passat, ta kurtis et bensupaagi kork oli maha keeratud.
ja 2 päeva hiljem avastasin et ka mul on paagi kork "ära kadunud" ja ka tagaluugi lukk lõhutud :(

tagaluugiga läks aga niipalju õnneks, et seda lahti ei saadudki, suure hooga oli nii palju üle keeratud et liigend oli südamiku küljest ära murdunud.


vargapoiste õpetamisest aga nii palju, et ma ei pea siin ju kuulutama kuhu ma selle klapi panen, kuhu ahelasse ma avamisfunktsiooni ühendan jne jne.

kui klapil voolikud korralikult küljes siis ta õhku ei peaks ju saama.
klapi põhimõte see, et paneb "kraani" kinni ja pumbal ei ole midagi peale imeda.

taadil oli vene ajal 2107 kapoti all, enne bensupumpa vooliku sees torujupp. pumba poolne ots nii parajalt koonuses et kuul kiilus kinni teine ots aga lapik.
et aga "salalukk" maha võtta, tuli panna klambriga vooliku peale magnet :D
paar korda aastas põrus magnet muidugi ka sõidu ajal paigast.
kuid sellist kapoti avamist igapäev ei viitsi rakendada.

bearlockil aga ka ju võtmega südamik! mis see teistest lukkudest erineb mida üle keerata??
ja kulukam ja tüütum maha võtta ka.
selle klapi puhul aga üks nupuvajutus ja jääb relee pealt "hoidma" kuni süüte välja keerad, siis jälle vaja nuppppu anda.
Tegelane5

 postitati 03.07.06 13:31
Mis moodi see klapp sul töötab? Et kui mingit sütaimpsi enne sisse ei lülita siis tavalisel moel süüde sisse keerates laseb pumpa õhu sisse ja käima ei lähe?

AGA ON üldse mõtet siia teemasse midagi postitada?
Vbolla mingi pätt saab mingeid häid ideid juurde?
Simps

 postitati 02.07.06 22:42
Tsitaat:
Algselt postitas: Tegelane5
Kui kardetav niisuguse pilli ärandamine on?



Vargad ei vali autosid mida varastada, võtavad ükskõik millise ja vanemaid isegi rohkem, sest neid on kergem ärandada. Olgu siis inimesel mis auto tahes, ärandamist tasuks alati karta ja auto turvaseadmeid täiendada.
Driver

 postitati 02.07.06 21:22
miks see klapp porno on ma ei saa aru?
mul on klapp juba vahel ca 3 aastat ja pole mingit probleemi olnud miks ta peaks hakkama üldse õhku vahele imema? (kui õhku vahele imeb siis järelikult on toru ühendused kehvad, pigem hoiab see klapp just torustikus kütet sees ja ei lase küttel ära vajuda)
ma ei saa aru, ise teete neid klappe või ostate valmis asja?
diabolos

 postitati 02.07.06 21:06
Millegipärast arvan, et üks korralik bearlock igatpidi parem variant kui mingit pornot sinna vahele aretada.
Tegelane5

 postitati 01.07.06 21:14
Kui kardetav niisuguse pilli ärandamine on? Ise arvan et teglt peaks vast piisama pumba ja starteri elektri blokeerimisest. Vbolla hoopis küünaldele midagi vahele aretada. Oranz tuli põleb kõik nagu okidoki aga ei lähe. Aku ka veits pehmem et ainult üks katse oleks ;) Pumba kütte ärablokkimisega on see jama et nii mõnedki on väga hädas olnud sellega et kuskilt võtab õhku sisse, ise endale seda jama ei organiseeriks.
kaupz

 postitati 01.07.06 10:21
vana mehaanilise pumbaga ilma turbota 1,9D tahaks panna "käivitustõkise"

et juhul kui "võtmed ära kaovad" siis esimene rooli istuja masinat käima ei saaks.

pumba juures on tehase klapp, aga kas sama asja saaks romulast ostes veel kuhugi toru vahele pista?

või on mõne teise tootja(mootori) klapp parem lahendus?

starteri ja tehase klapi blokeering on teostatud, kuid midagi muud tahaks juurde panna veel.

aju kui sellist autol ei ole(minu teada) millel võiks toite katkestada.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 28.4% - SQL: 71.6%]