Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
rass

 postitati 22.06.06 16:32
Ja see pole mitte ainult dislade probleem, C4 S4 2.2t masinad on usas selle pärast lausa tehase recalli saanud ja ka eestis on olnud masinaid, mis äärepealt maha põlenud seetõttu.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=880&page=1
kaupz

 postitati 22.06.06 16:07
seda on ennegi kuulda olnud et tagasijooks annab saba.
kui mitte voolik ise siis viimase pihusti "pime kork"
rents

 postitati 22.06.06 07:01
sõitsin eile ca 20 km nii et diisli rida järel, lõpuks märgates jäin seisma tõmbasin kapoti üles ja kõik kohad kütust täis ja alumine mootorikate kaetud suisa loikudega. Mootori võhikuna kumises kõrvus ütlus, kui mootori juures diisel lekib on asi p**s... põhjalikuma uurimisel selgus, et kõik kütusevoolikud (need mis kohe katte all lühikesed voolikujupid) rabedad ja üks täitsa katki. Siit soovitus, kes pole katte alla vaadanud, tehke seda kindlasti.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 18.9% - SQL: 81.1%]