Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
marks713

 postitati 07.03.06 14:14
Mina sõidan 10000 km peale õli vahetust ära nii ,et juurde õli küll ei pea valama. Alguses valan 5l uue õli sisse ja on max norm ja enne väljalaskmist on norm vajunud peaaegu min peale ,aga juurde valamiseks põhjust ei ole.
Black Rabbit

 postitati 07.03.06 13:00
Tsitaat:
Algselt postitas: kalda
arvatavasti mootor hõre, Samas võib ka turbo p..... olla! Siis jookseb oli sinna! 1l-1000km. kohta on meeletult palju,Siis peaks juba põlenud õli hais tagant välja tulema!!!;)

Mul peale sügisest õlivahetust hetkel oma 3000km läbitud ja mina ei ole küll mingit õlikulu veel märganud, ühesõnaga mingi jama jutt :)
Tegelikult võib see mingi autofirmade poolt antud varunumber ka olla.
kalda

 postitati 07.03.06 11:51
arvatavasti mootor hõre, Samas võib ka turbo p..... olla! Siis jookseb oli sinna! 1l-1000km. kohta on meeletult palju,Siis peaks juba põlenud õli hais tagant välja tulema!!!;)
pandiit

 postitati 07.03.06 07:25
Paraku tundub, et kõige mõistlikum on sul ikka mõne spetsi juurde pöörduda, siin võibki ennustama jääda!:D
stetter

 postitati 06.03.06 20:49
ikka musta viskab.
Driver

 postitati 06.03.06 20:40
Tsitaat:
Algselt postitas: kalmeer
raamatu järgi on norm õlikulu 0,2-1 liiter 1000 km kohta


kas tõesti NORM õlikulu on 1l 1000 km kohta :o kindel et mitte 1l 10000km ???

kui 1l 1000km peale siis tuleb ju 10l õli ühe õlivahetus välba peale juurde kallata :o polegi nagu vaja õli vahetada siis ju :D kalla aga juurde ja vaheta filtrit aeg ajalt :D
Driver

 postitati 06.03.06 20:37
Tsitaat:
Algselt postitas: stetter
no sinist välja ei aja.käima läheb suht normaalselt kuid alla -20 kraadi käima kyll ei taha hästi minna.selle eest kui pannalt anda on must suits ikka järel kyll.



kas must või sinine?
lase autol kohapeal käia ca 5min ja siis anna talda talle kohapeal ja vaata mis välja viskab tagant :)
stetter

 postitati 06.03.06 20:20
no sinist välja ei aja.käima läheb suht normaalselt kuid alla -20 kraadi käima kyll ei taha hästi minna.selle eest kui pannalt anda on must suits ikka järel kyll.
genekas

 postitati 06.03.06 19:16
bensuka puhul võib katalüsaator suht märgatava suitsemise suuta ära maskeerida
jan-kos

 postitati 06.03.06 18:52
Kui õlikulu suur siis peaks sinine tomu ka järgi olema.Tavaliselt hõreda motoga on ka käivitus sellina nagu ta on..
Starr

 postitati 06.03.06 18:21
tuttava spetsi juurde toodi sama teemaga c4 a6 2.5tdi, mõõtis surved ära ja tuli välja, et moto üle milli maha ajanud, tõmbasid siis moto laiali, et remontkolvid ja rõngad sisse panna. hülsi kulumine oli olnud 0.56milli kui ma õigesti mäletan, ning plokk hülsiti ära gas53 hülssidega ning uued rõngad ja kolvid läksid sisse, läks maksma midagi 15 kilo kanti, kui mälu ei peta.

natuke õudu juttu kah:D
Black Rabbit

 postitati 06.03.06 14:52
Tsitaat:
Algselt postitas: stetter
jama siis selline et auto on 15000 km minu käes sõitnud ja peale õlivahetust olen juurde valanud 5 l õli.ja kuskilt ei väljendu see õlikadu.mootor on pealt igalt poolt kuiv.äkki keegi teab mis võib olla nendel tyypiline viga.

Kui mootor igati kuiv on ja õli siiski läheb, siis on suhteliselt kindel, et sul midagi seal kulunud on.
Võid muidugi veel ka kompressiooni mõõta lasta kuid ega sedasi ka teada saa, mis kulunud on.
Tavaliselt on vaja ennem klappidega tegeleda, seega looda paremat, sest see töö on veidi odavam kui kogu mootori kappremont.
laurz

 postitati 05.03.06 21:06
võibolla kuuma saand ja klapisääretihendid õhtal----hullem variant õlirõngad
stetter

 postitati 05.03.06 20:01
jama siis selline et auto on 15000 km minu käes sõitnud ja peale õlivahetust olen juurde valanud 5 l õli.ja kuskilt ei väljendu see õlikadu.mootor on pealt igalt poolt kuiv.äkki keegi teab mis võib olla nendel tyypiline viga.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 22.1% - SQL: 77.9%]