Teema ülevaade |
marks713
|
postitati 07.03.06 14:14 |
Mina sõidan 10000 km peale õli vahetust ära nii ,et juurde õli küll ei pea valama. Alguses valan 5l uue õli sisse ja on max norm ja enne väljalaskmist
on norm vajunud peaaegu min peale ,aga juurde valamiseks põhjust ei ole.
|
Black Rabbit
|
postitati 07.03.06 13:00 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kalda
arvatavasti mootor hõre, Samas võib ka turbo p..... olla! Siis jookseb oli sinna! 1l-1000km. kohta on meeletult palju,Siis peaks juba põlenud õli hais
tagant välja tulema!!! |
Mul peale sügisest õlivahetust hetkel oma 3000km läbitud ja mina ei ole küll mingit õlikulu veel märganud, ühesõnaga mingi jama jutt
Tegelikult võib see mingi autofirmade poolt antud varunumber ka olla.
|
kalda
|
postitati 07.03.06 11:51 |
arvatavasti mootor hõre, Samas võib ka turbo p..... olla! Siis jookseb oli sinna! 1l-1000km. kohta on meeletult palju,Siis peaks juba põlenud õli hais
tagant välja tulema!!!
|
pandiit
|
postitati 07.03.06 07:25 |
Paraku tundub, et kõige mõistlikum on sul ikka mõne spetsi juurde pöörduda, siin võibki ennustama jääda!
|
stetter
|
postitati 06.03.06 20:49 |
ikka musta viskab.
|
Driver
|
postitati 06.03.06 20:40 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kalmeer
raamatu järgi on norm õlikulu 0,2-1 liiter 1000 km kohta |
kas tõesti NORM õlikulu on 1l 1000 km kohta kindel et mitte 1l 10000km
???
kui 1l 1000km peale siis tuleb ju 10l õli ühe õlivahetus välba peale juurde kallata polegi nagu vaja õli vahetada siis ju kalla aga juurde ja
vaheta filtrit aeg ajalt
|
Driver
|
postitati 06.03.06 20:37 |
Tsitaat: | Algselt postitas: stetter
no sinist välja ei aja.käima läheb suht normaalselt kuid alla -20 kraadi käima kyll ei taha hästi minna.selle eest kui pannalt anda on must suits ikka
järel kyll. |
kas must või sinine?
lase autol kohapeal käia ca 5min ja siis anna talda talle kohapeal ja vaata mis välja viskab tagant
|
stetter
|
postitati 06.03.06 20:20 |
no sinist välja ei aja.käima läheb suht normaalselt kuid alla -20 kraadi käima kyll ei taha hästi minna.selle eest kui pannalt anda on must suits ikka
järel kyll.
|
genekas
|
postitati 06.03.06 19:16 |
bensuka puhul võib katalüsaator suht märgatava suitsemise suuta ära maskeerida
|
jan-kos
|
postitati 06.03.06 18:52 |
Kui õlikulu suur siis peaks sinine tomu ka järgi olema.Tavaliselt hõreda motoga on ka käivitus sellina nagu ta on..
|
Starr
|
postitati 06.03.06 18:21 |
tuttava spetsi juurde toodi sama teemaga c4 a6 2.5tdi, mõõtis surved ära ja tuli välja, et moto üle milli maha ajanud, tõmbasid siis moto laiali, et
remontkolvid ja rõngad sisse panna. hülsi kulumine oli olnud 0.56milli kui ma õigesti mäletan, ning plokk hülsiti ära gas53 hülssidega ning uued
rõngad ja kolvid läksid sisse, läks maksma midagi 15 kilo kanti, kui mälu ei peta.
natuke õudu juttu kah
|
Black Rabbit
|
postitati 06.03.06 14:52 |
Tsitaat: | Algselt postitas: stetter
jama siis selline et auto on 15000 km minu käes sõitnud ja peale õlivahetust olen juurde valanud 5 l õli.ja kuskilt ei väljendu see õlikadu.mootor on
pealt igalt poolt kuiv.äkki keegi teab mis võib olla nendel tyypiline viga. |
Kui mootor igati kuiv on ja õli siiski läheb, siis on suhteliselt kindel, et sul midagi seal kulunud on.
Võid muidugi veel ka kompressiooni mõõta lasta kuid ega sedasi ka teada saa, mis kulunud on.
Tavaliselt on vaja ennem klappidega tegeleda, seega looda paremat, sest see töö on veidi odavam kui kogu mootori kappremont.
|
laurz
|
postitati 05.03.06 21:06 |
võibolla kuuma saand ja klapisääretihendid õhtal----hullem variant õlirõngad
|
stetter
|
postitati 05.03.06 20:01 |
jama siis selline et auto on 15000 km minu käes sõitnud ja peale õlivahetust olen juurde valanud 5 l õli.ja kuskilt ei väljendu see õlikadu.mootor on
pealt igalt poolt kuiv.äkki keegi teab mis võib olla nendel tyypiline viga.
|