Teema ülevaade |
qqq
|
postitati 27.03.06 07:43 |
endal ka TDI ja autoga rahul nii küttekulu kui ka hooldamise poolt vaadatuna, tõmme normaalne
|
sst
|
postitati 08.03.06 09:40 |
Mul ka siin diisli ost plaanis. Mõtlesin, et kaua ikka neid kütusefirmasid nuuman ning hakkan hoopis sõitma autoga, mis muffigi ei võta. Plaan oli a4
1,9 tdi osta, hea odav pidada ning kindlustuski odav.
Küsimus aga selline, et kui vastupidavad need 1,9 tdi mootorid on, 66 kw. aasta on autol 95 läbisõitu ei tea ilmselt jumal taevas ka
muidu on ka 1 isend silma jäänud, äkki keegi oskab kommenteerida:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=192082-www_auto24_ee.html
|
kaljukoll
|
postitati 01.03.06 16:06 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kaljukoll
tdi l saab ka pihustiotsi vahetada- nii öeldi mulle diislitele spetsaliseerunud varuosapoest( mõtlen muidugi 93- 97 aasta 2,5 tdi d) ja otsa hind vist
oli 600 per pihusti ja sugulane lasi oma a4 tdi l 1,9 moto kah pihustiotsad
vahetada nii et ei ole miski 10 kilo see hind, pihustiotsi saab tartus pärmivabriku juurest kauplusest stikke |
pihustiotsad ostetud- maksid tervelt 375 eeku tükk
|
Aimar
|
postitati 22.02.06 16:08 |
mis jalgu......ma eelmine nädalavahetus sõitsin uue Bmw E65 730d 170kw ja 520Nm......nii mõnigi bensukas nägi ainult taga tulesid.Ja kütet võttis 8,7
keskmist.
|
zillimees
|
postitati 22.02.06 15:59 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kaljukoll
tdi l saab ka pihustiotsi vahetada- nii öeldi mulle diislitele spetsaliseerunud varuosapoest( mõtlen muidugi 93- 97 aasta 2,5 tdi d) ja otsa hind vist
oli 600 per pihusti ja sugulane lasi oma a4 tdi l 1,9 moto kah pihustiotsad
vahetada nii et ei ole miski 10 kilo see hind, pihustiotsi saab tartus pärmivabriku juurest kauplusest stikke | mul 2.5 TDI ja
pihusti otsa hind 745 eeku. ma ei saa aru mida te ulute mingi küttekulu pärast. 2.5 bensukas ei tuleks kindlasti odavam kui 2.5 TDI ja mis liigub ka
140-ni peris kiirest ja mõelge seda et kes ainult tööle ei sõida vaid käivad ka kuskil väljas HÄNGIMAS sis diisel ju nii odava et ta võib ju 24/7
käija ja kütet ei võta sittagi ja koguaeg auto soe. pealegi liigub ka n.ö. libadiislit kellel vähegi. huvi ja organiseerimisoskust suudab läbi
tuttavate omale ikka odavamalt diislit soetada. kokkuvõtteks tahan öelda et diisel pole mingi porche aga jalgu ta ka ei jää. ja see remondivärk- kõik
mis liigub see kulub. ühel autol üks asi rohkem, teisel teine. seega olge rõõmsad et teil diisel ja ärge laske müral end heidutada vaid pange kõvem
tümm sisse muide.. soovitan soojalt lisada küttele 2-taktise õli ja merge
kütuselisandit. küttekulu väheneb 10%(enne oli mul 8 ja sain 6,5 peale) ja mootor käib ka magusamalt
|
kaljukoll
|
postitati 13.02.06 16:47 |
tdi l saab ka pihustiotsi vahetada- nii öeldi mulle diislitele spetsaliseerunud varuosapoest( mõtlen muidugi 93- 97 aasta 2,5 tdi d) ja otsa hind vist
oli 600 per pihusti ja sugulane lasi oma a4 tdi l 1,9 moto kah pihustiotsad
vahetada nii et ei ole miski 10 kilo see hind, pihustiotsi saab tartus pärmivabriku juurest kauplusest stikke
|
krss
|
postitati 13.02.06 09:23 |
Tsitaat: | Algselt postitas: margus84
1) TDI tahab vähem kütet (väidetavalt kuni liiter/100 km), ise saan hakkama suvel 5l ja praegu igatahes alla 6l sajale, 80% küll maanteed
2) TDI on vaikne, maanteel ei saa arugi, et traktor on, ainult kiirendusel
saab tuttavat häält kuulda |
1) Vanema Audi 80 mudeli peal on TD maanteekulu u 4L/100km, ideaaltingimustes isegi grammi jagu vähem. TDI on kah korras peast sigaökonoomne, aga need
absoluutselt korras TDI-d moodustavad vaid murdosa müügis olevatest masinatest, ning see "viimane tilk" kipub jääma siiski TD kasuks, just vanadel
autodel (ei tea, mis aastakäikude kohta siin küsiti, jutt käib nagunii autodest, mis pole enam oma esimses nooruses).
2) Kui tõsta kapott üles, pole TDI küll eriti vaiksem. See vaiksus puudutab vast rohkem paremat heliisolatsiooni, mis on võimalik panna sama lihtsalt
ka TD-le.
Remondist: vanema Audi 100 puhul on TD ja D pihustite vahetamise eelarve ca 1000kr (ühe pihusti hind 160-400kr), TDI-l ca 10.000kr (pihusti hind ca
2000kr ringis). Elektrooniline pump pole jah enam nii kallis, kuid vanemale TD-le saab neid hea otsimisega juba poolmuidu. Mootori dünaamikas ei saa
TD tõesti milleski vastu TDI-le. Arvan, et siin ei saagi vaielda, mis on parem või halvem, kuna tegemist on rohkem maitseasjaga ja igaüks teab ise
kõige paremini, milliste omaduste eest ja kui palju ta on nõus maksma. Minu isiklik maitse on selline, et vanema auto puhul võiks olla igasugust
elektroonikat nii vähe kui võimalik.
EDIT: olen omanud üle 30 auto elu jooksul, kuid pole EESTIST OSTES leidnud veel ühtegi, mille puhul pääseks pihustite remondist. Probleemi tagamaid
valgustab ka erinevates autofoorumites olev talvine jutt diislite mittekäivitumisest - minu jaoks on see probleem võõras, kuid kui jätaks sellised
hooldusremondid tegemata, maadleks ka ise nende käivitusprobleemidega juba -30 juures, rääkimata päris külmadest ilmadest
|
margus
|
postitati 13.02.06 09:00 |
Kusagil mingis autoajakirjas või kusagil oliisegi võrdlus Audi 1,9 TD ja TDi vahel, et kas hinnavahe korvab väiksema kütusekulu ja mineku ja mugavused
ära või mitte. Aga ei mäleta mitte, kus sellest rääkis.
Pealegi on tõesti TDi ököm ja odavam sõita, kuid just ostmine on kallim.
|
ferdinand
|
postitati 13.02.06 08:58 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Vembut
No ise asi kes mida kalliks peab. Kui pumba hind tdi-l 6000.- siis see päris kallis.
Aga maitse asi.
|
No jätke nüüd lõpuks hala teemal: diiselauto remont on kallis. Kui võtta
võrdluseks bensuka vidinate hinnad (kõrgepingejuhtmed/süütepoolid/jagajad või kasvõi "kuulus" jagaja hammasratas 20V'l) ja vahetamise vajaduse
sagedus siis on diisli remont kui mitte odavam siis kindlasti ka mitte kallim. Muidugi on erandeid.
Tsitaat: | Algselt postitas: Vembut
Minu Td teeb jah päris head häält. Aga maanteel sõites ei saagi aru et oleks disla, mõtlen häält, mineku poolest sama nagu mingi Corsa 1.1
mootoriga |
Maantee peal pole vast müral tõesti olulist vahet, kuid kohal seistes kindlasti. Kui minekut võrrelda corsa 1,1'ga siis on vast ikka midagi viga
mootoril?!
|
Vembut
|
postitati 13.02.06 07:45 |
jah mul endal hetkle td ja no minek minekuks, aga kütusekulu on küll alla 6 kanti. Seega Margusele vaidleks vastu.
No ise asi kes mida kalliks peab. Kui pumba hind tdi-l 6000.- siis see päris kallis.
Aga maitse asi.
Minu Td teeb jah päris head häält. Aga maanteel sõites ei saagi aru et oleks disla, mõtlen häält, mineku poolest sama nagu mingi Corsa 1.1
mootoriga
|
ultra
|
postitati 12.02.06 19:52 |
pumba hind üle 6000.- mul endal hetkel pump läbi
TDI-le saab panna a4 pumba ja siis on 81 kw.(a4 pump 8000.-)
|
margus84
|
postitati 12.02.06 19:48 |
Eelnevad väited on õiged, kuigi mina ei ole nende argumentide tõestamiseni 1 aastaga veel jõudnud
kiirendab jah paremini
Tegelikult tahtsin ütelda, et
1) TDI tahab vähem kütet (väidetavalt kuni liiter/100 km), ise saan hakkama suvel 5l ja praegu igatahes alla 6l sajale, 80% küll maanteed
2) TDI on vaikne, maanteel ei saa arugi, et traktor on, ainult kiirendusel
saab tuttavat häält kuulda
3) Kui võrrelda kuni viie aasta vanuseid traktoreid, siis ma ütleks, et TDI remont on sigaodav
|
A4TQ
|
postitati 12.02.06 19:18 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
TD jälle odavam ja lihtsam remontida |
Enamus inimesi ostab auto sõitmiseks mitte remontimiseks.
ps."Kallist remonti" silmas pidades on Tdi-l elektrooniliselt juhitav kõrgsurvepump mis tänapäeval ka enam kümneid tuhandeid ei maksa.
|
Simps
|
postitati 12.02.06 19:05 |
TD jälle odavam ja lihtsam remontida
|
ultra
|
postitati 12.02.06 18:37 |
TDI läheb paremini edasi,nagu öö ja päev
|
Vembut
|
postitati 12.02.06 18:10 |
nii siis kui vaatan hindasid siis ikka TD odavam. Isegi kui aasta ja varustuse aste sama ja isegi läbisõit on sama. Siis ikka Td mõne tuhande kanti
odavam kipub olema. Miks nii? Kas eelistatakse siis 66kw selle poolest et astub paremini? Kuigi Tdi remont(66kw) on ju tunduvalt kallima kui
TD(55kw).
Oskab keegi siin soovitusi anda...
|
|