Teema ülevaade |
InTz
|
postitati 19.04.06 16:27 |
Tsitaat: | Algselt postitas: InTz
Kuna ise teemat ei valda siis tekkis küsimus diisel Audi käigukastide ülekannete kohta.
Kui suur erinevus on mootoripööretel sõites 5. käiguga kiirusel 90 või 100km/h?
Peaülekanne 8/31
5. käik käigukastiga ABZ - 26/39 - 0.66
5. käik käigukastiga CEP - 25/39 - 0.64
5. käik käigukastiga CXU - 26/40 - 0.65
Ehk kui suur on pöörete erinevus 5. käiguga sõites või on siin üldse mingi oluline vahe? |
Ise küsin ise vastan
Võib siin sellist loogikat kasutada, et
hetkel masinal 6 käiku ARX kast, sellel....
5. käik 26/39 - 0.66
6. käik 23/41 - 0.56
ehk siis 90km/h 5. käik ca 2000 U/MIN
ja 6. käik 90km/h ca 1600 U/MIN.
Ehk minu loogika kohaselt ülekande vahe 0.1= ca 400 U/MIN e. 0.01=40 U/MIN
Nii võiks nagu järeldada, et ega neil 5 käigulistel midagi eriti vahet ei ole
|
InTz
|
postitati 19.04.06 12:48 |
Kuna ise teemat ei valda siis tekkis küsimus diisel Audi käigukastide ülekannete kohta.
Kui suur erinevus on mootoripööretel sõites 5. käiguga kiirusel 90 või 100km/h?
Peaülekanne 8/31
5. käik käigukastiga ABZ - 26/39 - 0.66
5. käik käigukastiga CEP - 25/39 - 0.64
5. käik käigukastiga CXU - 26/40 - 0.65
Ehk kui suur on pöörete erinevus 5. käiguga sõites või on siin üldse mingi oluline vahe?
|
raits1
|
postitati 14.12.05 20:46 |
r5 quattro diisel avant 6k. Peaülekanne 4.111 ja 6-es käik 0.561
|
forsin
|
postitati 11.12.05 20:08 |
Tsitaat: | Algselt postitas: InTz
nii, lugesin üle
tigu - 8
taldrik - 31
ehk siis 3.875...
Pildid |
InTz suured tänud korraliku abi eest. läheb ostuks ainult tervikuna.
|
InTz
|
postitati 11.12.05 17:34 |
nii, lugesin üle
tigu - 8
taldrik - 31
ehk siis 3.875...
Pildid
|
forsin
|
postitati 11.12.05 15:27 |
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Soomes Audi esinduses oli kataloogides kah väga erinevate mõõtudega asjad sisuliselt täpselt sama kasti (88a 2.3Q 100kW) |
Kui 2,5 tdi oleks see kast all siis oleks spidokal kiirus 100 km ja tahokas laulaks 3500 p/m.
vale vastus.
Oletan et on 5 või 6 käik = 0,684 ja difer 3,889
Kuid kust leida tehn andmeid ????
võrdluseks S-4/S-6 5käik= 0,73 ja dif= 4,11
http://www.s-cars.org/postnuke/modules.php?op=modload&name=News&file=index&catid=2
|
Black
|
postitati 11.12.05 15:02 |
Tsitaat: | Algselt postitas: InTz
Kuid mul on keldris olemas üks laiali võetud 2.5 tdi '93 5'ne manuaal kast (CEP), mille 3'nda käigu hammaks õhtal.
Mida ma seal pean vaatama või üle lugema, et teada saada peaülekande arvu? |
Difri teo ja taldriku hambad.
|
InTz
|
postitati 11.12.05 14:04 |
Kahjuks need peaülekande arvud ei ütle mulle, kui antud teemas võhikule midagi.
Kuid mul on keldris olemas üks laiali võetud 2.5 tdi '93 5'ne manuaal kast (CEP), mille 3'nda käigu hammaks õhtal.
Mida ma seal pean vaatama või üle lugema, et teada saada peaülekande arvu?
|
krss
|
postitati 11.12.05 13:36 |
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
kui sul on varasemaid kogemusi siis lisa mõni link kus näha teh andmeid |
Ainus kord, kui neisse ülekandearvudesse olen süübinud, oli 1987 aastal toodetud 5-käigulised kastid 40-44kW 1.6 diiselmootorile, ning neid oli
erinevaid 5tk, lisaks veel erinevad 4-käigulised. Audi R5 mootori kastidega pole (õnneks) lähemalt kokkupuutunud (loe: laiali lammutanud) vaid ainult
sõitnud. Või kui aus olla, siis oma praeguse Quattro jaoks otsisin kastile ühte tihendit, ning Soomes Audi esinduses oli kataloogides kah väga
erinevate mõõtudega asjad sisuliselt täpselt sama kasti (88a 2.3Q 100kW) kohta - st nende sisud peavad olema erinevad, erinevad võllipaksused jms,
kuid eraldi igas kataloogis on vaid 1 number, mitte samas kataloogis rohkem variante (erinevused eri kataloogide vahel). Audid komplekteeritakse
erinevatele turgudele erinevalt, ning nt Saksast toodud autole ei pruugi Soome maaletoojalt saada isegi elementaarseid sillajuppe, filtreid jms. Siit
ka mu kahtlus, et kui Sulle öeldakse mingid numbrid, ei pruugi nende numbritega olla teha eriti palju, kuna see on vaid üks variant väga paljudest.
Mingit linki anda ei oska, kuna kõik need asjad otsisin välja paberi peal raamatukogudes erinevatest kataloogidest (paljundasin, aga neid pabereid
vaevalt kusagilt leian, siin Soomes need kindlasti kaasas pole). Millegipärast arvan, et raamatukogust leiab need andmed ka uuemate Audide kohta, aga
kindel muidugi pole
|
forsin
|
postitati 11.12.05 10:59 |
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Lähtudes varasematest kogemustest Audidega, oletan, et need on sedavõrd erinevad, et mõne kasti 4 käik on kiirem kui teise kasti 5 käik
|
kui sul on varasemaid kogemusi siis lisa mõni link kus näha teh andmeid (s-org annab ainult S andmeid) lisa näiteks rida 5 mootori 2,5 TDi quattro
manuaal 5 -ne või 6 -ne.
huvitab kas pea ülekanne on 3,888 ???? ja viimane käik 0,73 ???, 0,64 ???
|
krss
|
postitati 10.12.05 20:50 |
Lähtudes varasematest kogemustest Audidega, oletan, et ainuüksi 85kW mootorile leiad juba terve portsu erinevate ülekannetega 5k-käigukaste (st
mõeldud erinevate riikide turgudele) samast aastast, ning need on sedavõrd erinevad, et mõne kasti 4 käik on kiirem kui teise kasti 5 käik
|
forsin
|
postitati 10.12.05 20:41 |
AUDI 2,5 TDi ( 85 kw, 130 kw )
manuaal kasti või manuaal quattro kasti, käikude ülekande arvud ? ja pea ülekandne ?
|
|