Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Propper

 postitati 24.04.06 11:17
Tsitaat:
Algselt postitas: Raika
Tsitaat:
Algselt postitas: Taf
2wd l 9,2
m 5,5
k6,9 0-100 9,9
4wd l9,4
m5,6
k7,0 0-100 10,0


Julgeb keegi kinnitada neid numbreid Diisel Quattro omanikest?


mul oli A6 2,5tdi Q (103kw) ja keskmiseks sain 7,1-7,2l/100km.
ökosõiduga sain keskmise alla seitsme, väga korralik pill oli.
TiitR2

 postitati 31.03.06 13:54
kui huvitab, siis 1,9 TDI Q-l linnas 8..8,5 ja maanteel 5..5,5, keskmine ca. 6,7..7 L. PS, A4-le pandi seda kooslust kahjuks ainult manuaalkastiga varianti.
Peeter20

 postitati 31.03.06 12:00
ei oma küll 2.5tdi 103kw masinat kuid 2.5tdi V6 110kw A4 quattro ja automaat sööb linnas ca 12 ja maanteel 6-7 kiirusel 90-100km/h
Samas kui jalg on ikka päris raske siis saab kütuse kuluks linnas ka 16l


P
Raika

 postitati 31.03.06 06:56
Tsitaat:
Algselt postitas: Taf
2wd l 9,2
m 5,5
k6,9 0-100 9,9
4wd l9,4
m5,6
k7,0 0-100 10,0


Julgeb keegi kinnitada neid numbreid Diisel Quattro omanikest?
Simps

 postitati 29.03.06 15:02
Tsitaat:
Algselt postitas: raivo
Kas VW Passat 2.5td 110kw on sama mootor? Ehk siis sama õnnetu?



Peaks jah sama mootor olema. Ma ei ütleks, et need 2.5TDI-d nii ebaõnnestunud mootorid on, kui see ikka hooldust saab, siis ta ka kestab (sugulasel 99a A6 juba 3a ja probleeme pole). Ükski mootor ei kesta, kui hooldus on napp või olematu.
raivo

 postitati 29.03.06 13:29
Kas VW Passat 2.5td 110kw on sama mootor? Ehk siis sama õnnetu?
S-line

 postitati 29.03.06 07:41
Hea jutt ju 1,9 võtab rohkem kütet,peaksid siis oma auto üle vaatama! Tõsi ta on,endal on 1,9 A6 ja otsisin mootorit!
Praktiliselt originaali võimatu leida aga sinna pidi sobima Passati mootor ka peale,teiseks juppide kohapealt usu mind,et 1,9 tdi-l on odavamad kui 2,5-sel. Enne auto ostu uurisin sõbra käest teatud juppide hindasi ja vahe oli sees!
Tõsi ta on ,et ta ei liigi nagu 4,2 bensukas aga linnas sõites sa ei jää hätta,samuti ka maanteel! Ainult kui jõud hakkab ära kaduma,siis sellest kui sul on inimesed peal!
Aga ostma hakkad ju ikkagi sina, soovitan sul mõlemaga teha proovi sõitu ja uurida kuluvate juppide hindasi mõlemale mudelile!

Edu sulle!
Raika

 postitati 29.03.06 06:13
Suured tänud kiire vastuse eest! Tõesti nii väike vahe? :oHakka või quattrot vaatama.
Taf

 postitati 28.03.06 21:23
2wd l 9,2
m 5,5
k6,9 0-100 9,9
4wd l9,4
m5,6
k7,0 0-100 10,0
Raika

 postitati 28.03.06 20:01
Soojendaks natuke teemat. Olen otsinud külla aga kahjuks jäin hätta. Huvi selline, et kui palju on siis tavalise (esiveolise) 2,5 TDi (103 Kw) ja quattro 2,5 TDi (103 Kw) diiselkütte kulutuse vahe 100-le km-le?

Väga tänulik kui keegi oskab viidata teema kohasele leheküljele või tuua välja konkreetsed arvud.

Tänud
Jürarrak

 postitati 07.04.05 13:57
Tsitaat:
Algselt postitas: Sigma80
Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
100% 2,5TDi. Selle raami peal on nende mootorite effektiivsuse vahe väga suur. Bw, 1.9td võtab rohkem kütust kui 2,5TD-i


paluks enne väidetes veenduda.
arvan et pigem on asi dünaamikas ning pöördemomendis kui kütusekulus, miks eelistada 2.5 mootorit. 1.9TDI on oluliselt ökonoomsem
allikas: www.autoweek.nl


Antud väide põhineb reaalsele elule, mitte kuskilt raamatust võetud naiivsele väitele.
Sigma80

 postitati 06.04.05 21:15
Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
100% 2,5TDi. Selle raami peal on nende mootorite effektiivsuse vahe väga suur. Bw, 1.9td võtab rohkem kütust kui 2,5TD-i


paluks enne väidetes veenduda.
arvan et pigem on asi dünaamikas ning pöördemomendis kui kütusekulus, miks eelistada 2.5 mootorit. 1.9TDI on oluliselt ökonoomsem
allikas: www.autoweek.nl
kaljukoll

 postitati 03.04.05 15:10
korras mootoriga 85 kw sel tdi-l pole kah häda midagi kuid jah 103 kw ja Q on kindlasti parem variant
kiireaudi

 postitati 31.03.05 08:30
2,5 puhul tuleb eelistada 103kw ja Q :P

85kw on suht jõuetu...
jesse

 postitati 31.03.05 06:43
see pole nüüd küll vahe, mille järgi neid eristada, ühel on lihtsalt kate puudu (tuleneb vist vanemast mudelist) ...
syo

 postitati 31.03.05 06:06
On sii ka minul plaan a6 poole.
Ja tõstaks siis vana teema taas ülesse.
Nii 2,5 ja 1,9 vahe on ära seletatud aga minul küsimus nüüd siis 2,5 vahel millist valida???

Kas siis 2.5tdi 85 kw või 2.5tdi 103 kw?

Ja palun parandage kui olen asjast valesti aru saanud et kui on auto kapoti all siis selline pilt:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=104946-mfid=1783647-www_auto24_ee.html siis ju see moto peaks olema 103 kw?


Ja kui selline:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=86844-mfid=1577717-www_auto24_ee.html siis 85 kw?

Et on see nii alati? Mõnel kuulutusel on märge 85 kw aga ikka see palstikuga pilt seal?
parandage kui eksin ja siiski äkki keegi oskab minusugusele lollile diislivõhikule nende vahe ära seletada??

Tänud.
Simo
TiitR2

 postitati 24.03.05 08:37
...ja see oli ilma irooniata.
TiitR2

 postitati 24.03.05 08:37
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
C4 -l näiteks kasutatakse ju nii 1,9 kui 2,5 TDI. Lahjema varjandi 2,5-l on 85 KW ja suuremal 1,9 -l on 81 KW, ma ei tea, vb. tulevad seal mängu juba pöördemomendid vms., kuid KW erinevus küll suur pole. Iseasi, kas seda võimsamat 1,9-t C4-l kasutatakse, olen märganud ainult 66 KW-lisi.

81 Kw 225 Nm AFN tuli '95a A4-le ja '97 C5 A6-le.
C4 A6 peal on ainult 66 kW 202 Nm 1Z/AHU, 85 kW 265 Nm AAT, 103 kW 290 Nm AEL.

Näed kui hea on kedagi kuulata, kes asja täpselt tonkab!:D
Black

 postitati 19.03.05 11:29
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
C4 -l näiteks kasutatakse ju nii 1,9 kui 2,5 TDI. Lahjema varjandi 2,5-l on 85 KW ja suuremal 1,9 -l on 81 KW, ma ei tea, vb. tulevad seal mängu juba pöördemomendid vms., kuid KW erinevus küll suur pole. Iseasi, kas seda võimsamat 1,9-t C4-l kasutatakse, olen märganud ainult 66 KW-lisi.

81 Kw 225 Nm AFN tuli '95a A4-le ja '97 C5 A6-le.
C4 A6 peal on ainult 66 kW 202 Nm 1Z/AHU, 85 kW 265 Nm AAT, 103 kW 290 Nm AEL.
TiitR2

 postitati 19.03.05 09:30
C4 -l näiteks kasutatakse ju nii 1,9 kui 2,5 TDI. Lahjema varjandi 2,5-l on 85 KW ja suuremal 1,9 -l on 81 KW, ma ei tea, vb. tulevad seal mängu juba pöördemomendid vms., kuid KW erinevus küll suur pole. Iseasi, kas seda võimsamat 1,9-t C4-l kasutatakse, olen märganud ainult 66 KW-lisi.
tarmo23

Depicts mood of post postitati 19.03.05 02:30
2.5tdi ikka see on uli mugav, olen soitnud 1,9td jaab lahjaks ikka kurnab mootorit liiast. A6 ja 2.5tdi sobivad kokku auto ise kui mootori voimsus
pkuldsaar

 postitati 17.01.04 14:09
kindlalt 2,5TDi. ise ei ole küll 1,9 TDi sõitnud kuid head ma kuulnud ei ole. pidi lahjaks jääma nii linnasõidul kui mõõdasõitudel (paras peavalu).
Jürarrak

 postitati 13.01.04 10:48
100% 2,5TDi. Selle raami peal on nende mootorite effektiivsuse vahe väga suur. Bw, 1.9td võtab rohkem kütust kui 2,5TD-i
antsu

 postitati 13.01.04 10:36
et selline küsimus tekkis a6te kohta...
millist mootorit soovitate kas siis 1.9 TDI või 2.5 TDI.. 1.9-seid on nagu suht vähe.. kas põhjus on mootori väikses töömahus sellise kere kohta? Plusse ja miinuseid sooviks saada arvestades seda et läbisõit aastas jääks kuskile 40K kanti.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.5% - SQL: 39.5%]