Teema ülevaade |
ICE
|
postitati 13.06.11 06:46 |
Positsioonivõitlus Audi vs Pego
Videos 6.10 kohal toimunud möödasõit tõi meelde Mika vs Schumi Spa´s 2000a.
möödumise, mida peetakse F1´s üheks vingeimaks
|
veekaheksa
|
postitati 12.06.11 23:04 |
Et siis kokkuvõtteks: vaatame peeglisse ja juba eeldame, et sealt võib alati kiire Audi tulla. Kohati on väga palju üllatusi kaasliiklejatele sellest,
et nad ei ole võimelised uskuma, et keegi neist niipalju erineva kiirendusega liikuda võib(möödasõidukiirendused ja grupiga möödasõitudele minek).
Arvatakse, et esimene alati läheb esimesena mööda, tegelikkuses on nii, et esimesena läheb mööda see, kel on rohkem reaktsiooni-kogemust-suunakat.
A muidu tublid poisid!
|
Maku
|
postitati 12.06.11 21:28 |
Ja noh, mootorisport on üks nendest asjadest, kus tagantjärgi on alati palju tarkasid, kuid asja ise läbi tehes/elades tundub mõni valik
ainuõige/võimalik. Keeruline seda selgitada, kuid usun, et osa inimesi sai aru.
|
tarmo
|
postitati 12.06.11 15:13 |
Esimene avarii siis. Ferrari tuli boksist, esimene audi võttis hoo maha ja jäi selle taha, teine tulles üle künka nägi ainult enda ees olevat audit
venimas, tõmbas kõrvale ja mööda, üllatuseks oli aga seal ees juba üks auto. Sama üllatuslikult tuli ka ferrari piloodile see, et tema taha pidama
jäänud audi tagant veel üks auto ootamatult välja ilmus. Päästa ei olnud kummalgi midagi. Kiiruste erinevus sel hetkel ligi 100km/h.
Teine avarii. Eurospordi infol kontakti ei olnud enne, kui audi juba risti oli. Risti tõmbas aga audi see, et tagasillas purunes miskit (tõlkes läks
kaduma).
Ja muide, sõitjate koosolekul lepiti kokku, et aeglasem auto ei pea teed andma, vaid jätkama sõidujoonel, et kiirematel üllatusi poleks.
Ja veel, lkallas, just sellega ma oma nädalavahetuse sisustasingi, üle 20 plusskraadi on minu jaoks suht vastuvõetamatu välistemperatuur, seega istun
hea meelega toas.
|
Maku
|
postitati 12.06.11 14:40 |
Mina oma päeva telkuga sisusta, kuid esimene juhtum tundus küll selline pool vägisi situatsioon. Tulla tagant sisekurvi ja ideaaltrajektoori ongi
vägistamine. Aga võib olla ma ei saanud kohe situatsioonile pihta.
|
lkallas
|
postitati 12.06.11 14:23 |
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Ilmselgelt lkallas ei jälginud sõitu, vaid spekuleerib mingite suvaliste kommentaaride põhjal?
Hoolimata sellest suhteliselt "mustast" päevast tuli võit ära.
|
Spekulatsioonist on asi kaugel, tegu pigem minu isikliku arvamusega. Kahtlen, et tarmogi suvise nädalavahetuse Le Mansiga sisutas Tõesti tervet võidusõitu ei jälginud ning avariisid nägin teistest
infokanalitest juba varem. Aga see polegi oluline, võit tuli ära.
|
tarmo
|
postitati 12.06.11 14:07 |
Ilmselgelt lkallas ei jälginud sõitu, vaid spekuleerib mingite suvaliste kommentaaride põhjal?
Hoolimata sellest suhteliselt "mustast" päevast tuli võit ära.
|
lkallas
|
postitati 12.06.11 13:45 |
Mõlemad situatsioonid olid pea, et identsed - ferrari nu**is ära. Midagi pidi ju tegema, et Audi kolmikvõitu ei saaks.
|
ICE
|
postitati 12.06.11 13:02 |
Algas viimane tund. Kolmest autost on järgi veel üks, mis on hetkel ka sõidu liider.
Esimesega tegi McNish nii (mitte küll vabast tahtest aga Ferrari 458 abiga)
Video
Teisega tegi Rockenfeller nii, taas abimehekes Ferrari 458.
Video
Kolmanda, hetkel 4 Peugeoti ees liidrikohta hoidva, ponnistusi näete otse
siit!
Mõlemad avariis osalenud piloodiga on ok!
|
|