Teema ülevaade |
reizor
|
postitati 10.10.12 17:58 |
Ega kuivkarter ei välista õli. Googleda "dry sump" ning mõnusat lugemist.
|
vibro
|
postitati 10.10.12 17:52 |
Mismoodi see kuivkarter määrib siis.
|
KeveN
|
postitati 10.10.12 17:07 |
Vot kus on alles vana, ülim respekt. Jälle hea tunda uhkust audi üle.
|
prj
|
postitati 10.10.12 16:09 |
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Ma võibolla olen võhik, aga on seal siis vahet, mida näpitakse? Ma saaks aru, et kui kõik originaal, aga mootor ju kaugel sellest ja ega orig. kast
vast ka üle 400 km/h ei suudaks ülekannete tõttu jne. Aga iseenesest muidugi tore, et on audi |
Mootor on seal ikka 2.2T, ehk siis see, mis autole peale pandi.
Turbo on suurem jah ning minu teada on ta nüüd kuivkarteriga.
Eelmine aasta saadi üle 400km/h originaalkarteriga ja õlitusega mootoriga, aga õlipump ei pidanud vastu teist katset ning sinna ta jäi.
Võhik oled sa mitte selle pärast, et on vahe, mida näppida, vaid selle pärast, et sa ei kujuta ette kuivõrd raske on nii palju jõudu nii pikal
distantsil nii väiksest litraa˛ist võtta ja seda hoida ka gaas põhjas nii, et see koos kõik püsiks. Ühesõnaga, sinu kommentaar ei lähe mulle kohe
üldse korda. Müts maha ja sügav kummardus selle mehe ees, kes seda autot juba aastakümmend või enamgi vaikselt ehitanud on ning midagi sellist
saavutas.
|
huux
|
postitati 10.10.12 15:51 |
Nu postituse mõte oligi ju selles et tegemist on Audiga suure algustähega
|
audi_a4_v6
|
postitati 10.10.12 15:38 |
Ma võibolla olen võhik, aga on seal siis vahet, mida näpitakse? Ma saaks aru, et kui kõik originaal, aga mootor ju kaugel sellest ja ega orig. kast
vast ka üle 400 km/h ei suudaks ülekannete tõttu jne. Aga iseenesest muidugi tore, et on audi
|
huux
|
postitati 10.10.12 15:12 |
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=12534
|
|