Teema ülevaade |
gemini
|
postitati 17.11.06 13:53 |
Tulevane Audi TT-S?
|
Mirhel
|
postitati 07.11.06 10:32 |
minu arvates ei ole uus tt seest üldse ilus, vana tt näeb seest ikka retro välja..selline sportlik..
aga väljast päris ilus...
kuigi eelistan vana tt rohkem...
|
Nox
|
postitati 14.09.06 21:04 |
Loodan, et sellel TT'l mingeid probleeme aerodünaamikaga ei teki, nagu
eelmisel versioonil...
|
MaQQu
|
postitati 11.08.06 13:10 |
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
nõustun, välimus minu arvates väga õnnestunud.. Aga mootorid ei ole päris välimusele vastavad. |
Uues AutoBildis lubati varsti 3.0T ning 300hp mootorit, ning ei kuskil midagi sahistatakse ka 400hp 3.2 biturbo versioonist. Pole paha
|
rass
|
postitati 04.08.06 05:37 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Ma ei saa jätta ütlemata. Uus TT on ülieff masin, jubedalt meeldib. Vana TT oli minu arvates välimuse poolest paras "põrnikas". Uus aga meenutab
juba Carrera“t vms. |
Carrera kergete Ford Focuse sugemetega
|
genekas
|
postitati 03.08.06 21:18 |
Turunduslikult vaatekohalt peaks TT-le leiduma mingi huvitavam mootorivalik veel - muidu hakkaks S3 ja TT teineteise turuosa neelama.
P.S. Samas kui TT oleks hinna poolest S3-st märgatavalt üle ja mootorivalik oleks selle eelmainitu tasemel, siis auto huvipakkuvus küll kannataks...
|
MaQQu
|
postitati 03.08.06 21:11 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Ma ei saa jätta ütlemata. Uus TT on ülieff masin, jubedalt meeldib. Vana TT oli minu arvates välimuse poolest paras "põrnikas". Uus aga meenutab
juba Carrera“t vms. |
nõustun, välimus minu arvates väga õnnestunud.. Aga mootorid ei ole päris välimusele vastavad. Nagu Chrysler Crossfire, vinge välimus aga midagi jääb
nagu puudu. Tippversioon 3,2 vabalthingav oma 185kw ajab ilmselt asja ära, aga isiklikult minu hing ootaks sinna veelgi võimsamat mootorit. Huvitav
asjaolu on veel see, et Uue S3 kiirusnäitajad on samad, ehk 0-100 5,7 sekundit, kuigi S3-l on 195kw kas S3 on siis sellevõrra raskem?
|
sada1000
|
postitati 03.08.06 19:53 |
Oijah.. võiks veidi odavam olla, kaaluks isegi
|
Loosedahood
|
postitati 03.08.06 19:40 |
igatahes väga ilus masin!
|
Maku
|
postitati 03.08.06 16:13 |
Ma ei saa jätta ütlemata. Uus TT on ülieff masin, jubedalt meeldib. Vana TT oli minu arvates välimuse poolest paras "põrnikas". Uus aga meenutab
juba Carrera“t vms.
|
rsquattro
|
postitati 03.08.06 13:35 |
Päris hea vaatepilt
|
peep
|
postitati 27.07.06 13:41 |
Jäid hiljaaegu ka mõned TT'd mul kaamera ette:
|
Simps
|
postitati 17.07.06 15:15 |
19.07 - 24.07 on Reval Auto Tallinn müügisalongis aadressil Paldiski mnt 100a Tallinn, võimalik tutvuda uue Audi TT Coupé mudeliga (3.2 V6 quattro S
tronic).
Audi TT Coupé maailma esmaesitlus toimus 6. aprillil Berliinis. Uus Audi TT kupee on oma eelkäijast veelgi dünaamilisem - seda nii disaini,
jõuülekande kui ka veermiku poolest. Uus Audi TT Coupé on eelkäijaga võrreldes suurem - 137 mm võrra pikem (4178 mm) ja 78 mm võrra laiem (1842 mm).
Alumiiniumist ja terasest koosnev kere on konstrueeritud Audi poolt väljatöötatud ASF (Audi Space Frame) tehnoloogiast lähtuvalt. 69% auto kerest on
valmistatud alumiiniumist. Ülejäänud 31% kerekomponentidest on terasest ning asuvad auto tagaosas, tagades nii teljekoormuse tasakaalustatud
jaotumise. Parema teelpüsivuse kindlustamiseks avaneb kiiruse 120 km/h saavutamisel automaatselt tagaluugis asuv spoiler. Audi sportkupee
mootorivalikus on kaks võimsat bensiinimootorit - neljasilindriline otsesissepritsega turbomootor (2.0T FSI) arendab 147 kW (200 hj), mis lennutab
Audi TT paigalt sajakilomeetrise tunnikiiruseni kõigest 6,4 sekundiga, tippkiirus on 240 km/h. Häälekas vabalthingav 3,2-liitrisel V6 mootoril on juba
184 kW (250 hj), mis lubab autol kiirendada 5,7 sek/100 km/h-ni. Lõppkiirus on V6 mootori puhul elektrooniliselt piiratud (250 km/h). Mõlema
mootoriversiooni puhul on valikus lisaks kuuekäigulisele manuaalkäigukastile ka sportlik S-tronic-käigukast. Viimase puhul saab juht soovi korral
käike käsitsi vahetada kui soovib ning teha seda lisaks käigukangile ka roolil paiknevate lülitusklahvide abil. Neljasilindrilise mootori korral on
auto esiveoga, 3.2 V6 mootori võimsus jaotatakse mõlema silla vahel pideva neliveosüsteemi quattro® abil. Uus Audi TT, nagu eelkäijagi, on saadaval
2+2 istmelise kupeena. Rodster jõuab turule 2007. aasta algul. Kergesti ligipääsetava, suure luugiga pagasiruumi põhimaht on 290 liitrit. Seda saab
suurendada 700 liitrini tagaistmete seljatugede allaklappimise teel. Mugavad sportistmed pakuvad sõitjatele korralikku tuge ja valida saab kolme
erineva nahast istmekatete variandi vahel. Automaatne kliimaseade ja sportrool kuuluvad Audi TT Coupé standardvarustusse.
Audi uutest mudelitest on Reval Auto Tallinn müügisalongis püsivalt eksponeeritud Audi A6 allroad quattro.
Uus Audi A6 allroad quattro on senisest paremate sõiduomadustega, tugevama mootori ja jõulisema ehitusega. Auto disain ja funktsionaalsus on loodud
sobima aktiivsele ja dünaamilise elufilosoofiaga inimesele. Tugev, robustne ja mehine, ent samas elegantne. Neile, keda nende argipäevas innustab
seiklusjanu ja tahe avastada midagi uut, saab määravaks just see väljendusrikkus, mida sõit Audi A6 allroad quattroga pakub. Audi allroad
mootorivalikus on neli võimast kuue- ja kaheksasilindrilist jõuallikat. 4.2 liitrine FSI®-mootor võimaldab Audi A6 allroad quattrol vaid 6,3 sekundiga
kiirendada nullist 100 km/h. Uus Audi A6 allroad quattro veenab parema veojõuga, mis on võimalik tänu uuele suunastabiilsusprogrammile ESP®. Kuigi
televahe ja rööbe on Audi A6-ga võrreldes jäänud peaaegu samaks, mõjub Audi A6 allroad quattro kere laiema ja pikemana. Rohked maastikuautole
iseloomulikud detailid rõhutavad jõulisust ja lisavad väljapaistvust. Esmakordselt kasutatakse spetsiaalselt Audi A6 allroad quattro-le kohandatud
õhkvedrustust Adaptive Air Suspension, mis kuulub muuhulgas auto standardvarustusse. Audi A6 Avant“iga võrreldes on Audi A6 allroad quattro kliirens
kuni 65 millimeetrit suurem. Intelligentse õhkvedrustusega adaptive air suspension saab kliirensit varieerida sõltumata kiirusest ja teetingimustest
maksimaalselt 185 millimeetrist maastikurežiimil kuni 125 millimeetrini maanteerežiimil. Ühtekokku on juhi käsutuses viis erinevat veermikurežiimi,
mis tagavad sõltumata teekattest alati parima kõrguse ja vedrustuse. Vedrustuse seadistamine toimub Audi multimeedialiidese MMI kaudu ning selle
kohandamine sõidetava kiirusega toimub automaatselt. Auto kõrgust ja koormust jälgivad pidevalt sensorid, mis arvestavad ning kohandavad sõiduki
hetkekoormuse ning veermiku regulatsiooni igas olukorras automaatselt nii, nagu seda näeb ette valitud seadistus.
Pildid
17. juuli 2006, Autonet.ee
|
|