Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
sir-mac

 postitati 15.01.16 08:19
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Vähegi normaalne inimene teeb auto enne sillaregulli korda ja kui isegi regulli käigus selgub, et mingite lödide asjadega sillas tegemist, siis ei hakka mitte ükski endast lugupidav töökoda üldse üritamagi midagi paika ajada enne silladetailide vahetust. Mis puudutab hetkel totaalseid erilahendusi flantside vahele toppimise näol, no see ei kuulu siia teemasse arutamiseks ja mis puudutab ET ja velje laiust, siis need käivad üldjuhul ikkagi käsikäes ja pole olemas 5 tolli ja ET15 velge :).


Seda kindlasti, et vedelale sillale pole mõtet reguleerimist teha ja ükski endast lugupidav silla reguleerija seda ka ei tee. Ehk tõesti ei anna korras puksid krammigi järgi, ei oska öelda... Suure ET ja laiuse erinevusega pidasin silmas a la 15"x6" ET45 ja 18"x8,5" ET20 (kus siis velje sisemine serv jääb praktiliselt samale joonele ja velg "kasvab" ~6cm väljapoole).


Kui ma väga puusse ei pane, ei tohi ratas koopast välja ulatuda. Seda siis, kui rattad on otse. Vähemalt nii kunagi TÜV-s mainiti. Pane külge tiivalaiendid ja peaks justkui kõik olema OK. Aga samas on igale autole tehase poolt antud rehvi- ja veljemõõdud, mida võib kasutada (manuali järgi, vt. ka Riigi Teataja ´´Mootorsõiduki ja ...... tehnonõuded ....´´ MKM 13.06.2011 määrus nr.42 Lisa 1 kood 506 ja kood 508). Sõiduautode kohta ei ole veel isiklikult kuulnud, et teel oleks selle pärast politsei norima hakanud, aga TÜV kontrollib vastavust küll. Teedel teostatava veoautode kontrolli käigus on selleni jõutud juba ammu- kõrgus, laius, koormusindeks, kiirusindeks jne. On isegi saadetud erakorralisele ülevaatusele mittevastavuse alusel.
HannesH

 postitati 14.01.16 22:32
Suured tänud asjakohase ja olulise info eest!
Rix

 postitati 14.01.16 22:20
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Vähegi normaalne inimene teeb auto enne sillaregulli korda ja kui isegi regulli käigus selgub, et mingite lödide asjadega sillas tegemist, siis ei hakka mitte ükski endast lugupidav töökoda üldse üritamagi midagi paika ajada enne silladetailide vahetust. Mis puudutab hetkel totaalseid erilahendusi flantside vahele toppimise näol, no see ei kuulu siia teemasse arutamiseks ja mis puudutab ET ja velje laiust, siis need käivad üldjuhul ikkagi käsikäes ja pole olemas 5 tolli ja ET15 velge :).


Seda kindlasti, et vedelale sillale pole mõtet reguleerimist teha ja ükski endast lugupidav silla reguleerija seda ka ei tee. Ehk tõesti ei anna korras puksid krammigi järgi, ei oska öelda... Suure ET ja laiuse erinevusega pidasin silmas a la 15"x6" ET45 ja 18"x8,5" ET20 (kus siis velje sisemine serv jääb praktiliselt samale joonele ja velg "kasvab" ~6cm väljapoole).
kps

 postitati 14.01.16 21:47
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Kas väga suure velje ET erinevuse tõttu pole võimalik, et mitte enam esimeses nooruses puksid vähe järgi annavad ja kalded natuke muutuvad?

Vähegi normaalne inimene teeb auto enne sillaregulli korda ja kui isegi regulli käigus selgub, et mingite lödide asjadega sillas tegemist, siis ei hakka mitte ükski endast lugupidav töökoda üldse üritamagi midagi paika ajada enne silladetailide vahetust. Mis puudutab hetkel totaalseid erilahendusi flantside vahele toppimise näol, no see ei kuulu siia teemasse arutamiseks ja mis puudutab ET ja velje laiust, siis need käivad üldjuhul ikkagi käsikäes ja pole olemas 5 tolli ja ET15 velge :).
Rix

 postitati 14.01.16 21:25
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Rakised kinnitatakse velje külge ja seadistusel pole vahet kui lasta tehaseseadetesse panna. Pannes alla teise velje jääb kõik samaks. Ratta kalded või jooks sellest ei muutu kui velgi vahetada (noh jah, on kindlasti erandeid kus velg peaks olema kõver ja sild saab selle tõttu valesti paika :).


Kas väga suure velje ET erinevuse tõttu pole võimalik, et mitte enam esimeses nooruses puksid vähe järgi annavad ja kalded natuke muutuvad?
kps

 postitati 14.01.16 21:15
Rakised kinnitatakse velje külge ja seadistusel pole vahet kui lasta tehaseseadetesse panna. Pannes alla teise velje jääb kõik samaks. Ratta kalded või jooks sellest ei muutu kui velgi vahetada (noh jah, on kindlasti erandeid kus velg peaks olema kõver ja sild saab selle tõttu valesti paika :).
Rix

 postitati 14.01.16 19:26
Velje diameeter vast erilist rolli ei mängi, rohkem mängib rolli velje ET ja laius (samuti rehvi laius).
HannesH

 postitati 14.01.16 18:31
Terv.

Kas keegi teadja mees oskaks öelda kas sellel on määravat vahet kui suurte velgedega ma oma audi 80'l sillastendi lasen teha? Suverehvid on mul 17'' velgede peal ja talvekad 16'' velgede peal.
Kuits

 postitati 11.02.15 18:06
Tsitaat:
Algselt postitas: HannesH
Oskaksid sa öelda mis nurki quattrol tagasillas muuta saab?


Kaldenurka ning kokku/lahkujooksu.
HannesH

 postitati 11.02.15 14:31
Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Nii, tagasilda kruttida ei saa, kui sul quattro pole. Imelik, et seal üldse andmed muutunud on.



Oskaksid sa öelda mis nurki quattrol tagasillas muuta saab?

kristjan0007

 postitati 17.06.11 09:37
Selge, eks tuleb siis tagumise osa üle kontrollida, ja võibolla midagi vahetada.
jokerAudi

 postitati 17.06.11 06:49
Tsitaat:
Algselt postitas: kristjan0007
Tänud vastuste eest, sain targemaks.

Kuidas ma taga siis sirgeks saan, kui seal midagi regullida ei anna, kas peab midagi ära vahetama?
Auto on väikse matsu saanud muidu küll.



Ilmselt pead alustama jah tagasillapuksidest, sest kui puksid on läbi, siis üldiselt sildasid paika ei saada.
KeveN

 postitati 16.06.11 20:02
Ehk tagasillapuksid läbi?
kristjan0007

 postitati 16.06.11 19:48
Tänud vastuste eest, sain targemaks.

Kuidas ma taga siis sirgeks saan, kui seal midagi regullida ei anna, kas peab midagi ära vahetama?
Auto on väikse matsu saanud muidu küll.
KeveN

 postitati 16.06.11 14:21
Nii, tagasilda kruttida ei saa, kui sul quattro pole. Imelik, et seal üldse andmed muutunud on.

Ees on ainult kaks nurkamuudetavad, camber ehk rattakalle ning toe in and out ehk kokku lahkujooks.
Kokku ja lahkujooks on timmis. Rattakalle on ainult võsas. Kas ei saanud sarniiri, laiskusest või tõesti matsu saanud. Teised nurgad tulenevad neist kahest nurgast ja neid otseselt muuta ei saa.
jokerAudi

 postitati 16.06.11 14:10
Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Mis autoga tegemist?

Ja pilti tahaks uuremalt, siis teaks, mis nurk mis on:)


Sa seda pilti ikka vaatasid? Tegemist Audi 80/90 1992-1995, ehk siis B4-ga.
KeveN

 postitati 16.06.11 14:06
Mis autoga tegemist?

Ja pilti tahaks uuremalt, siis teaks, mis nurk mis on:)
Liivatraktor

 postitati 16.06.11 13:36
Parandage mind kui midagi valesti ütlen aga neil peaks olema iga auto margi-mudeli sildade geomeetria jaoks tehase poolt ettenähtud väärtused. Kui auto olnud avariiline ja kere näiteks veidi kõver siis need tehase settingud ei sobi ning tekib kõrvalekalle. Samas antakse teatud tolerants, ilmselt need punased sellest väljas. Eks sul mõne suurema läbisõidu peale rehv kulub kuskilt rohkem aga ei usu ,et täitsa autot müüma peaksid.
kristjan0007

 postitati 16.06.11 08:58
Käisin esimest korda elus autol sildu reguleerimas. Kuna oli väga kiire, siis küsisin vaid, et "kas said kõik korda", vastus tuli jaatav, ja anti mingi paber/dokument tulemustega.

Paberil on alla vasakule nurka kirjutatud avariiline- mida see peaks tähendama?
Mõned näitajad jäidki punaseks, mõned muutusid roheliseks, mõned rohelised muutusid jälle punaseks- miks nii, miks polnud võimalik teha kõik näitajad normi/roheliseks?

Muidu auto sellises seisus, et rool jäi natuke paremale poole kaldu ja auto kaldub sõidu ajal natuke vasakule. Lõppkokkuvõttes hakkas auto igal juhul paremini veerema, sest enne oli seis ikka väga hull.

Dokument/paber: http://imageshack.us/photo/my-images/171/autojw.jpg/

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.0% - SQL: 41.0%]