Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tarmo

 postitati 12.03.03 08:17
õnnex ei ole mul sellel va krupil kuhugi tõusta :)
120 teine :P
aga auto kah alates oktoobrist mul...
ei ole jõudnud veel allagi minna :P
mike

 postitati 12.03.03 08:14
ega see riskigrupp nii lakke tõuse midagi. mul vennal tõusis pärast parklas nügimist 40-lt 60 peale.
tarmo

 postitati 11.03.03 11:16
LE 23 Liiklusõnnetuse all mõistetakse vastavalt «Liiklusseaduse» §-le 56 juhtumit, kus vähemalt ühe sõiduki teel liikumise või teelt väljasõidu tagajärjel saab inimene vigastada või surma või tekib varaline kahju.
LE 48 Tee all mõistetakse vastavalt «Teeseaduse» §-le 2 maanteed, tänavat, jalgteed ja jalgrattateed või muud sõidukite või jalakäijate liiklemiseks kasutatavat rajatist koos seda moodustavate sõidu- ja kõnniteede, teepeenarde, haljasalade, eraldus- või haljasribadega ning muude teehoiurajatistega. Termin hõlmab ka teega külgnevale alale sissesõidu või sealt väljasõidu teed ning parklat ja puhkekohta.

vot sulle politseid ei koti...
raivu

 postitati 10.03.03 16:51
Tsitaat:
Tsitaat:

Aga, kas mitte minu riskigrupp ei tõuse? Auto ju tegelikult Hansa Liisingu oma pluss veel mehe firma nimel - meie mehega oleme kasutajad.


Autol on ju üks liikluskindlustus, ning selleest maksab see kes kindlustuse teeb - olgu see siis eraisik või firma. Seega, kui firma teeb konkreetsele autole liikluskindlustust, läheb see firmale kallimaks, olenematta sellest kes on selle auto kasutaja.
kamme

 postitati 10.03.03 16:31
Tsitaat:
Esialgne postitaja raivu


Kui on toimunud parklas õnnetus, siis ei ole minuteada tegemist LE rikkumisega ja politseil ei ole seal midagi kobiseda. Kuna fakt on see, et otsasõitja on süüdi ning seega peavad kaks osapoolt kahju korvamises ise kokkuleppele jõudma. Nii et algaja lubade pärast ei ole põhjust muretseda. Ainuke kõige suurem kannataja on selle auto omanik, kelle riskigrupp lakke tõuseb.


Aga, kas mitte minu riskigrupp ei tõuse? Auto ju tegelikult Hansa Liisingu oma pluss veel mehe firma nimel - meie mehega oleme kasutajad.
Mees just uuris, et riskigrupp on ikka inimese põhine, mitte auto. S.t minu grupp tõuseb, aga mehe oma jääb samaks ja tema ju teeb sellele autole kindlustust.
Või ei ole nii?
raivu

 postitati 10.03.03 16:05
Tsitaat:
Esialgne postitaja kamme
Tere!

Selline tobe mure, et sõidan veel vahtralehtedega:P ning õnnestus parklas ühte autot natukene nügida;) Algaja värk, noh...


Kui on toimunud parklas õnnetus, siis ei ole minuteada tegemist LE rikkumisega ja politseil ei ole seal midagi kobiseda. Kuna fakt on see, et otsasõitja on süüdi ning seega peavad kaks osapoolt kahju korvamises ise kokkuleppele jõudma. Nii et algaja lubade pärast ei ole põhjust muretseda. Ainuke kõige suurem kannataja on selle auto omanik, kelle riskigrupp lakke tõuseb.
rass

 postitati 10.03.03 15:02
btw praeguste seaduste järgi on ESMANE juhiluba täiesti võrdne tavalise juhiloaga. ainuke vahe on tobe vahtraleht ja 90kmh piirang maanteel. muud vahet pole. menti ei teatata. riskigrupp tõuseb.
Joel

 postitati 10.03.03 15:00
Kui te politseid ei kutsunud ja asi piirdub kindlustusega, siis ei ole minu hinnangul küll erilist mõtet lubade pärast põdeda. Kui inimesed viga ei saanud, siis ei ole vaja politseid sündmuskohale kutsuda. Kui aga siiski soovitakse politsei juuresolekut, siis võib kindel olla, et peale kindlustuse riskikoefitsendi tõusu saab õnnetuse nn. süüdlane karistada ka politsei poolt. Kui asi piirdub kindlustusega, siis see asi minule teadaolevalt isiku karistusregistrisse ei lähe...
ferdinand

 postitati 10.03.03 14:59
Kui avarii põhjustaja ja n.ö. kannatanu omavahel kokkuleppele jõuavad siis minuteada kindlustus militsionääre teavitama ei peaks. Suurem probleem antud juhul on selles, et auto omanikul riskigrupi koefitsent tõuseb.
kamme

 postitati 10.03.03 14:53
Tere!

Selline tobe mure, et sõidan veel vahtralehtedega:P ning õnnestus parklas ühte autot natukene nügida;) Algaja värk, noh...
Nüüd siis küsimus, et kui asi läheb ainult kindlustusse (et teine saaks oma auto tasuta korda), kas see mõjutab seda, kuidas ma täisload kätte saan? Pean eksameid või midagi tegema?
Või oleks mõtekam teisele mehele lihtsalt remont ise kinni maksta?
Riskigrupp eriti oluline pole - minu nimel pole ühtegi autot (kasutaja olen) ning kindlustust ma ka ei tee.

Kuid, kas kindlustusselts teavitab sellistest pisimõlkimistest politseid?

Oleks tänulik iga kiire ja asjaliku informatsiooni eest.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 61.4% - SQL: 38.6%]