Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Projekt: VAZ 21011 Audi V8 mootoriga
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: krss[/i] [quote][i]Algselt postitas: krss[/i] omal ehitamisel hetkel midagi muud, kus põhiprobleem on sama: on vaja teha sedaankerega auto pikemaks ja kabrioletiks ilma välja paistvate torudeta ja ainsa lahendusena näen ise kolmemõõtmelist torudest põhja - ise keevitan torud põhja peale (kohale) ja poltide/keevitusega põhja külge. Kolmemõõtmeliseks ajan asja uksepakkude ja kardaanitunneli kõrvalt, kuid põikitalade jt ühenduste täpsed asukohad on seni veel lahtised ja katsetan praegu[/quote] Ei haaku küll otseselt Audi-teemaga (haakub niipalju, et kasutasin seal Audi ukselinke), aga võibolla on kere jäikuse probleemide käes maadlejail mingitki kasu alljärgnevast. Möödunud sügisel saingi selle [url=http://www.streetrace.org/arhiiv/viewtopic.php?f=5&t=86797]MASINA[/url] sõitma ning aasta lõpus juba ka maha müüdud ühele hullule fanaatikule;). Loobusin kere pikendamisest eelkõige esteetilistel kaalutlustel. Lisatalad panin sisse ja põhja alla, kolmemõõtmelisus tulenes eelkõige põhja enda küljes olevatest struktuuridest (Saabil neid õnneks jagub). Jäikuse osas jäin rahule, sai sellega proovitud isegi rattaid maast lahti hüpata, aga jah nii suure auto kere jäi ikkagi suht vedelaks (kuigi võõrale see välja ei paistnud, pahtlit-värvi ei murendanud). Video sealt tänaseks kustunud (videos ka külje libistamist ja maastikusõitu testiperioodist), mõned pildid leiab [url=http://www.carrating.org/car.php?19344]SIIT[/url]. Hetkel olen arvamusel, et sel zhigullil on ikka jube hea põhi tehtud ja palju tööd sinna maetud, kui puur kah sisse saab, oleks lausa ideaalne. Jõudu ehitamisel! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Projekt: VAZ 21011 Audi V8 mootoriga
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.8%
- SQL:
66.2%
]