Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
heihei

 postitati 29.09.07 10:36
selge!! muidu ei küsinud rohelise ja punase vahet vaid kollase ja punase vahet.aga prestone vahetus 5 aastat voi 250 000,selle hää
wookie

 postitati 29.09.07 10:07
Paisupaagi korgi sees on sussklapp. See peab liigse rõhu välja laskma. Kork peab muidugi korralik olema - kui kahtled, osta uus kork.

Jahutusvedeliku värvus tuleneb sinna sisse pandud värvainest.
Üldiselt koosnevad kõik jahutusvedelikud monoetüleenglükoolist ja veest, kuid kuna monoetüleenglükool on korrodeeruva toimega, siis lisatakse jahutusvedeliku sisse manuseid, mis seda toimet vähendavad. Värvitakse vastavalt kasutatavatele manustele.

Mis on konkreetselt, ütleme punase ja rohelise antifriisi vahe, mina ei tea. Kasutatakse mõlemat ilma probleemideta, kuid punane meeldib mulle rohkem, sest see punane värvaine aitab lekkeid paremini leida.
heihei

 postitati 29.09.07 09:16
ot kui kork kõvasti peal siis nagu peaks ka välja suruma? et midagi löhki ei paisuta? ja et kollane jahutusvedelik miks ei sobi? tootja pea koikidele mootooritüüpidele soovitab
pampkuri

 postitati 29.09.07 08:35
Mina olen endal kõigil autodel alati silmini täis kalland mis üle selle surub ise välja.
heihei

 postitati 29.09.07 06:48
heh,miks punane?:o muide mingi usa toode ja kirjuatatud oli et isegi ükskoik millega segamini voib panna. noh kollast värvi ikka tuli ,kui destileeritud veega segamini panin. ja kuskil oma 6 liitrit vähemalt sisse läks et arvata koik pea vana sai ikka välja. miks kollast värvi ei voi?:o
ja eile sai pärast mootori kuumaks ajamist jahutatud kuskil umbes 1 tund ja langes vedelik alla miinimumi,noh valasin siis igaksjuhuk destileeritud vett tsipa juurde ja täna hommiku vaatan tase tsipa üle maximumi.:( arvata tuleb vähemaks vötta palju ka hää pole? et keegi öelgu miks kollane halb on?ma proovin selle USA toote lingi ka siia korra veel tuua

nii üles leidsin lingi ja seal reklaamis näitas et vw mootoritele ka söbralik toode.köige ülemine toode mul sis

http://www.prestone.com/products/antifreezeCoolant.php
kaljukoll

 postitati 28.09.07 19:38
külmast peast ikke, säti sinna kahe vahele, ja vedelik kindlasti olgu punane ;)
heihei

 postitati 28.09.07 16:34
kiire küssa. sai esimest korsab4 vahetatud jahutusvedelikku . kas peab seda taset MIN ja MAX vahel vaatama külmas peast?sest soojenedes ju läheb tase körgemaks hulka. et kas siis öige näit peaks olema külmas peast?ise olen ikka külmast peast juurde valanud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 36.0% - SQL: 64.0%]