Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Teeme selgeks siis Audide mudelinimed jms
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Zoig[/i] [quote][i]Algselt postitas: mtaudi[/i] Julgen tugevalt vastu vaielda, sest keretüüpi ei anta mitte sildade ehituse, vaid kere järgi - esisild on B4-ja oma. Siis võiks kõiki, kuni 94 aasta toodetud B4-jasid liigitada B3-e alla, kuna sillad on ju sarnased. Sama lugu on B5 sillad vs. B6-e ja B7-me omad. Kah sisuliselt sama lugu ja väga sarnased, kuid siiki uus kere ja ehitus. Nii sisu kui ka välimus ikka väga paljudes detailides uus ja B3-e alla Cabriot liigitada on küll väga vale ja ülekohtune. B4-jal viidi ka näiteks kütusepaak põhja alla, mis B3-e puhul oli istme taga. Seda siis peamiselt selleks, et Avant mudelit saaks tootma hakata, kuid põhjuseid oli kindlasti veel. Cabrio on otsast lõpuni B4, kuid oma ehituse eripära tõttu laenati detaile B3-e pealt juurde. http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_80 [/quote]Vaata tervikpilti, mitte ainult ühte silda. Sinu definitsiooni järgi peaks siis B5 olema ka B4 sest tagumine sild on neil sama, kuigi ees on kogu elu teistsugune. B4 tagumise silla arendamise ei tinginud ainult Avant mudeli ehitamine vaid platformi ühtlustamine, eesmärgiks oli tekitada lahendus kus esivedulise ja nelivedulise põhjad oleksid samad - odavam ja lihtsam tootmine kui kahe erineva kere korraga liinil koostamine. B3 ja B2 mudelitel olid sedaani kered esivedulise ja nelivedulise korral alates tulemüürist erinevad, B4 kerest edasi on põhjad sisuliselt samad, seda on ka tõestanud päris mitmed esivedulise universaali neliveduliseks ehitamise projektid. Minu B3 väide põhineb sellel, et toode millest Cabrio arendati on esiveduline Coupe Typ89, sellel on ka paak põhja all erinevalt tavalisest B3 sedaanist. Saan täitsa aru, et Cabrio omanikuna on raske seedida mudeli B3-ks olemist, sama mure on ka faceliftitud Coupe omanikel kes järjepidevalt B4-ks oma autot liigitavad. [quote][i]Wikipedia Audi 80 artikkel millele viitasid[/i] Together with the saloon, Audi produced a B4-based estate, the Audi 80 Avant, and a convertible, the Audi Cabriolet, which was largely based on the B3 Coupé.[/quote] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Teeme selgeks siis Audide mudelinimed jms
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.4%
- SQL:
62.6%
]