Teema ülevaade |
andres
|
postitati 14.11.03 09:17 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja jan-kos
Pole ka paha mõte,sebid sellise millel rohkesti lisasid ka külges ja jääb juurde panemiseks ka natu üle. |
Iseenest õigus - selle raha eest peaks saama 100, millel juba ka rohkem varustust - kas või näiteks kliima juures on. Ning kui lähemalt vaadata -
käigukangi nupp on tõesti üsna armetu.
|
Silwer
|
postitati 14.11.03 08:48 |
Kui rooli ja käigukangi seisukorda arvestada siis pakuks selle auto läbisõiduks umbes 300 tuhat kilomeetrit...
|
jan-kos
|
postitati 14.11.03 07:24 |
Pole ka paha mõte,sebid sellise millel rohkesti lisasid ka külges ja jääb juurde panemiseks ka natu üle.
|
a80
|
postitati 13.11.03 16:03 |
või oleks mõttekam osta üldse veic odavam e. Audi100?
|
andres
|
postitati 13.11.03 15:20 |
Uups, sellist hinda ma ei oodanud
Küsimus muidugi targematele - kas A6 toodeti ka nö lühikese armatuuriga?
Ning lase kindlasti kusagi üle vaadata - lausa reval autosse võid minna, saad mooroti diag. ka lasta ära teha, samuti piduristendi ning vist ka amordi
stendi.
Mina enda omaga tegin nii, müüa orgunnis ise auto reval autosse ja tagasi, arve oli vist mingi 1200.- või nii.
Ning kohe esimene asi - müügiplatsilt sõida kohe kuhugi, kus saad panna lisa immo ning miks mitte ka midagi muud kavalat (enne pane aeg kinni)
|
jan-kos
|
postitati 13.11.03 14:51 |
JAA välimus 5+,kui tehnika ka korras...
|
a80
|
postitati 13.11.03 13:29 |
tänud soovituste eest
peaks saama küll selle raha eest, kasvõi näiteks sellise:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=53842
|
andres
|
postitati 13.11.03 13:11 |
Kas sa 100 000 eest saad juba A6 kätte?
Aga igal juhul A6, kuna ruumi rohkem nii salongis kui pakiruumis ning sõidumugavus ka parem.
|
MEEMEES
|
postitati 13.11.03 13:10 |
Kui autot ostma lähed ,siis võta kohe quattro kaasa ,asi kindlam kohe
|
QUATTRO
|
postitati 13.11.03 13:06 |
see on ainult minu arvamus aga kõigi uute autode ülalpidamine on kallis,või vähemalt kallim kui vanemate mudelite puhul.
Ise sõidan 85-nda aasta autoga ja ausalt öeldes viimane aastaarv mille ostaksin oleks 89.peale seda langes kvaliteet ikka mitu korrust allapoole.
Kontrollida ikka sama mis tavaliselt,et kõik lisad toimiksid,sildade korrasolek,et kerejooned oleks omal kohal jne.
Kindlasti ennem ostmist ka proovisõit erinevatel pinnastel(asfalt,kruus,ja aukliku parkla leiad ka kindlasti)
Mulle isiklikult meeldib osta autot mida pole eriti lakutud ja pestud kapoti alt,siis on näha kõik lekked jms.
Samas kere peab olema puhas ja läikiv,samuti paeks võimaluse korral ostmine toimuma kuiva ja päiksepaistelise ilmaga või kuskil kus on valge,et näha
ka kere seisukorda.
Parim on ikkagi kuskil ülevaatuspunktis teha korralik k0ontroll ja kuulata ka nende arvamust,ning mitte liiga oma emotsioonidesse langeda,see oleks
hetkel kõik .
|
a80
|
postitati 13.11.03 12:56 |
Aga kas A6 ülevalpidamine on kallis? Millele oleks vaja kõige enam tähelepanu pöörata ostma minnes? Või oleks üldse mõttekas mingit muud autot
vaadata, kuigi hing kisub ikka audi poole...
|
QUATTRO
|
postitati 13.11.03 12:41 |
kui juba siis võta A6,oma närvid ja asjad maksavad ka miskit.Samas A6 on ikkagi suur ja pereauto,samuti on palju tehnilised sõlmed lihtsamad ja ruumi
rohkem kui A4 puhul.
Ja A4 esisild meie oludes ei kannata absoluutselt mingit kriitikat.Minu kui lukksepa arvamus on see,et A4 on kõige ebaõnnestunum asi üldse,liiga palju
on igast lapsevigu küljes teisel.
|
a80
|
postitati 13.11.03 12:26 |
... nii umbes 100000.- eest. Praegult kaks võimalikku varianti: kas A4 või A6. Andke abi ja kiitke/laitke vastavaid isendeid. Ei suuda mitte
otsutada....
|