Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
EGR, DPF, katalüsaatori jne eemaldamine & TÜV
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Typhome[/i] https://www.accelerista.com/liiklus/liikluskomm/komm1-uus-liiklusseadus/ [quote] [b]DPF filtrite ja katalüsaatorite eemaldamine[/b] Paljude säästumeistrite elu muutub keerulisemaks. Eestis on levinud praktika, et ummistunud EGR süsteem, DPF filter ning isegi katalüsaator võetakse auto küljest lihtsalt ära. Uus eelnõu tahab need keelata. Filtrite ja katalüsaatorite eemaldamise põhjuseid peab otsima rahakotist. Kõik nimetatud on kallid süsteemid remontida ning lisaks on nad vales ja hooletus kasutuses ka rikkealtid. Igal juhul on need vidinad vanemate autode omanike jaoks paras peavalu, sest EGR klapid jäävad kinni, DPF filtrid ummistuvad ära ja uus osa koos vahetusega võib maksta rohkem, kui auto ise väärt on. Riknenud osa aga tähendab mittetöötavat autot. Seepärast otsustavad paljud autoomanikud EGR klapid kinni panna ja DPFid hoopis küljest võtta ning ilma edasi sõita. Vastava teenuse pakkujaid on Eestisse siginenud nagu seeni pärast vihma. Need toovad küll odavama hinnaga sõiduki tagasi teedele, aga sel moel modifitseeritud autod kostitavad edaspidi kaasliiklejaid tahmalondiga. Eelnõuga muudetakse ka keskkonnakaitsesätteid ja keelatakse sõiduki modifitseerimine viisil, mis muudab selle keskkonnaohtlikuks. See ongi ehk üks enim pahameelt tekitavatest muudatustest selles eelnõus. Rohelise maailmavaatega ja puhast linnaõhku armastavad inimesed on kindlasti rõõmsad, sest autod vastavad nende seadmetega (reeglina) ka keskkonnanõuetele. Vastasleeri moodustavad aga odavama remondiga pääsenud autoomanikud, kelle auto võtab boonusena pärast modifikatsioone vähem kütust, liigub paremini edasi ja ei ähvarda sellega, et kallis detail uuesti ära rikneda võib. Huvitav, kummas leeris on rohkem inimesi? Samasse kategooriasse liigitub ka muudatus, mis lisab Maanteeametile võimalused kustutada sõiduk ajutiselt registrist, kui sõiduki tüübikinnitus või üksiksõiduki kinnitus on kehtetuks tunnistatud. Sõiduk kustutatakse ajutiselt registrist ka juhul, kui Maanteeamet on teinud kindlaks, et sõiduk ei vasta kehtivatele või sõiduki registreerimise ajal kehtinud nõuetele. Näiteks, kui sõiduk on omavoliliselt ümber ehitatud nii, et see ei vasta enam kehtivatele nõuetele või selle sõiduki registreerimise ajal kehtinud nõuetele. Maanteeamet kustutab sõiduki sellisel juhul ajutiselt registrist 30 päeva möödumisel mittevastavuse tuvastamisest juhul, kui sõiduki omanik ei ole selle aja jooksul sõidukit nõuetega kooskõlla viinud. Teisisõnu, kui näiteks tehnoülevaatuse käigus leitakse, et autolt on ebaseaduslikult välja juuritud DPF või manipuleeritud EGR süsteemi, siis on omanikul 30 päeva aega see korda teha. Ajutiselt registrist kustutatud olekusse jääb sõiduk kuni nõuetele vastavuse tuvastamiseni. Eriti lihtsalt öeldult: ilma DPFita ja katalüsaatorita, samuti kinni pandud EGR süsteemiga autodel pole ülevaatusele asja ning need võidakse ajutiselt registrist kustutada. Kustutatud sõidukit ei tohi liikluses kasutada, isegi mitte korraks.[/quote] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
EGR, DPF, katalüsaatori jne eemaldamine & TÜV
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
48.0%
- SQL:
52.0%
]