Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
M.Jaaska

 postitati 06.11.18 20:52
See, et bensiinimootor GPF saab ei tohiks uudis olla. Tehnoloogia VW kontsernis on olemas ja esimeseks mootoriks mis selle saab pidi olema 1.5TSI. Hetkel küll seda peal pole, kuid küll ta saab.
kallipk

 postitati 06.11.18 09:30
Hei foorumlased,

Jäi täna hommikul endise kolleegi teadustöö silma. Kokkuvõte tema tööst oleks siis, "gasoline-direct injection vehicles emit up to 17 times more carcinogenic substances than modern diesel vehicles.

Kel huvi see loeb, https://www.empa.ch/web/s604/aerosol-munoz?fbclid=IwAR2xpXdN8ye8abq7vdcw4tdf6XAzRmIFDJGmw6iMEY_uyBmkbZS8j0hRFiU

Tegu pole libauudisega - EMPA on reaalselt üks maailma juhtivaid teadusasutusi ja esimene aprill täna ka just ei paista olevat. Igatähes paistab, et bensumootorid saavad ka varsti kübemefiltri.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.4% - SQL: 69.6%]