Teema ülevaade |
anduke88
|
postitati 28.02.18 10:57 |
Pean ka tõdema et kahjuks või õnneks pole mitte mingit vahet. Seda ei vanal 90te masinal kui 00 masinatel. Isegi 10+ masinatel ei ole vahet märganud.
Sõites sama marsruuti, täpselt sama koha täpselt samamoodi hais autos vms.
Vastu peavad täpselt sama pikalt. Ja ei ole ka odamal otsal ja kallimal otsal mingit erilist vahet täheldanud.
Ühesõnaga kasutagu mis tahes, kõik tuleb salongi samamoodi.
Jah, võimalik et selle antiallergeense filtriga on teine lugu. Seda ei ole proovinud.
|
80quattro
|
postitati 28.02.18 09:22 |
On olemas originaalis ka kolmas variant: Antiallergeensed filtrid, millel on nn. kolmekihiline filtreerimine
|
maxcools
|
postitati 27.02.18 19:30 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Mul meelde jäänud kusagilt jutt, et söefiltriga ei teki kliimasüsteemi õhukäikudesse eriti baktereid, mis halba haisu tekitavad vahel.
|
Erilist sellist tuntavat vahet ei ole mida seal kasutada. Viimati panin söe filtri ja täitsa odava veel. Materjal võrreldes kallimaga ikka sama seal
sees)
Esmatähtis ikka on neid vahetada korrapäraselt ja muud ei mingit kino.
|
jaiks
|
postitati 23.02.18 10:54 |
Mul meelde jäänud kusagilt jutt, et söefiltriga ei teki kliimasüsteemi õhukäikudesse eriti baktereid, mis halba haisu tekitavad vahel.
|
eeroh
|
postitati 23.02.18 10:14 |
Gaasimask on ikka mõeldud inimese elus hoidmiseks mürgitatud väliskeskkonna tingimustes ja nõuded filtrile ilmselt "natuke" teisest ampluaast.
Salongifiltri eesmärk on eelgõige salongi puhutava õhu puhastamine peenosakestest ning selle filtri söega kombineerimine on lisandväärtuse loomine.
|
jass
|
postitati 22.02.18 12:28 |
Teemast välja, aga Tartus on õhk jah nii reostunud, et kui hiljuti Hiinas olin , siis isegi seal pandi sellise õhureostusega juba tehased seisma ja
keelati poolte autodega sõitmine (registreerimismärgi järgi, ühel päeval paaritu ja teisel päeval paarisarvuga).
Tartu mõlemad õhureostuse seirejaamad on korralikult punases:
airviro.klab.ee
Gaasimaski aktiivsöega element kestab väga lühikest aega, kui tihti seda filtrit autol ikka vahetada jõuad?
|
niar
|
postitati 22.02.18 12:22 |
Nii nad räägivad jah, et kui rahakott kannatab, siis soovitatakse alati söefilter võtta. Kuigi, ega see nüüd niivõrd kallim ka tavalisest pole... Pole
vist mitte kunagi tavalist kasutanud, seega võrdlusmomenti öelda ei oska, aga kurta ka ei oska.
|
eeroh
|
postitati 22.02.18 12:03 |
Paberivabriku haisu need kinni ei võta, aga midagi ikka.
Olen täheldanud, et nn tavaline filter läheb kiiremini umbe kui söefilter.
Ei tea kas lihtsalt valmistaja/materjali vahe, aga selline kogemus.
Olen oma kõigil masinatel juba aastaid kasutanud söega filtreid, ka praegu tagasi audi omanike ringi naastes jätkan sama.
|
rocket
|
postitati 22.02.18 12:03 |
Hinnavahe võib küll olla paarikordne, kuid absoluutväärtuses suhteliselt olematu!
|
RainerAK
|
postitati 22.02.18 11:48 |
Audidele on tavaliste paberist filtrite kõrval saadaval ka kallimad aktiivsöega filtrid. Kas keegi kasutab? Kui efektiivsed on ja kaua kestavad?
Tartus on mitu päeva täielik tuulevaikus ja selline hirmus sudu, et tekkis mõte need filtrid ära proovida. Muidu on nii, et kui linna jõuad, siis
lapsed hakkavad autos aevastama ja endal ka nina kipitab ja kurk kähe.
|