Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mkb

 postitati 03.02.18 22:37
Aga pane foorumis kõvatamise asemel joonele (ohutus kohas jne) ja asi selge.
100

 postitati 03.02.18 22:22
Ega vana diiselmootorgi (reeglina rohkem sõitnud kui sama vana bensiinimootor) just äsja sissesõitu läbinud pole.:P Kuigi arvan, et mingi 300 000 - 400 000 km (mul selles vahemikus) väga võimsust ei mõjuta.
SalmA

 postitati 03.02.18 21:59
Tehase andmed 10,2 vs 10,5 C4 kasuks.

Kuid siin tuleb ju ka mängu ka auto vanusest tekkinud mootori kulumine.
Ehk siis arvatavasti saad ikka lutti.



SalmA
audicabrio

 postitati 03.02.18 21:53
Arvan et sellisteks vestlusteks on streetrace foorum.
100

 postitati 03.02.18 21:31
Tuttav ütles, et paneb oma 96 kW A6 C5 1,9 TDi-ga kiirenduses mu C4 "lutti imema". Ma selles nii väga kindel polnud. Mida arvate?:D

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 29.8% - SQL: 70.2%]