Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
AudiParim

 postitati 23.12.17 14:37
Audi peab tõesti hästi vastu. Ustav ja truu obene ta! Laguneda ta ei mõista selge see. Muud marki ei taha näha kah! Auto = Audi!
kps

 postitati 20.08.17 01:54
1. Ma täie tõsidusega küsiks teema algataja käest, mis selle teema eesmärk sellistlaadi pealkirjaga on kui pisut ka kirjutatut lugeda (asi keerleb kuidagi ainult mingite rattalaagrite ümber, mis on vist ka algne eesmärk olnud oma autole leida)?
Soovitus - äkki teeksid hoopis esimesel võimalusel oma Audile "huviliste autode" alla teema, lisad sinna kõik olulise mudeli, mootori, murede jne. kohta kasvõi koos piltidega ja kui jääd tehnika või varuosadega hätta siis saavad foorumiliikmed juba rohkemat infot omades palju adekvaatsemaid vastuseid anda?
2. Kas lugupeetud kasutaja Audi0000 arvab, et tema profiilis olev info iseenda kohta on mõistlik ja see lausa kutsub täie tõsidusega isikut võtma/abikätt osutama kasvõi muredele lahenduse leidmisel? Ilmselt võib seda ka juba selle teema vastustest välja lugeda.
3. Kuidas suhtuda nendesse lingitud aadressidesse allkirjas? Nooruslik entusiasm, käeharjutus, mingi muu arusaamatu soov ja seda kõike siin foorumis reklaamides?

Seniks ikka kõike paremat!
rendoqoz

 postitati 18.08.17 18:46
Tsitaat:
Algselt postitas: Audi0000
Kusagilt lugesin et seesama õli , (mannol) läks õli süldiks mootoris kusagilt 5000 km pealt. Ise pole Mobiliga sellist asja küll täheldanud, järelikult olen ostnud originaal õli mitte odavat hiina koopiat!

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=65131&page=26&highlight=mannol#pid833845

Ei taha kaitsma hakata või midagi, aga ju see 5000 kestnud õli pidi ikka võltsitud olema. Eriti kui see pärines Venemaalt, kus on üsna laialt levinud petuõlid. Youtubes isegi lahatakse seda, et kuidas ikkagi originaalil ja järgitehtud vuhvlil vahet teha (seda ka filtrite osas). Ma lihtsalt ei taha uskuda, et üks tootja, kes tahab ka tulevikus turgu võita, teeb lihtsalt solki ja otsib kergeuskseid. Mõistagi Mobil, Shell ja teised on OK ja kvaliteetsed õlid.

Varuosadest kasutan ise pigem selliseid preemium marke nagu SKF, INA, FAG jms. Pigem selle põhimõttega, et ei näe näiteks osa pealt 20EUR säästamisel mõtet, kui suure tõenäosusega pean sama töö eest varsti uuesti maksma. Siiani SKF jms viisakalt vastu pidanud. Olen nii pedant, et panen kõik vahetused KM pealt kirja. Siis hea vaadata, kuidas üks või teine asi vastu peab :) Hetkel KYB esiamordid ~75+ tuhat all olnud. Mäletan kuidas veel poes öeldi, et meie teedel ~100t peavad ikka vastu. Eks ole näha.
Audi0000

 postitati 18.08.17 16:05
Eks nüüd euro ajal võib petta saada iga ala pealt elus. Kunagi olid asjad teisiti paremuse poole ikka. Usun et kui ikkagi korralikust autopoest õli osta siis ei saa mingit hiina õlikokteili kusagilt tagatoa vaadist peidikust endale siiski. No aga ma alles uurisin internetist et soodsaima õli saab ca 10 euroga 5liitrise kanku, ise ei riskiks küll seda oma Audi mootorile kallata. Kusagilt lugesin et seesama õli , (mannol) läks õli süldiks mootoris kusagilt 5000 km pealt. Ise pole Mobiliga sellist asja küll täheldanud, järelikult olen ostnud originaal õli mitte odavat hiina koopiat! Üldiselt kehtib kütuse ja õli kohta reegel et ei tasu osta nurga tagant mingise vasja käest liiterhaaval vaid ikkagi suurmüüjalt kes pole pettuse peale väljas. Hind on kõrgem selge see ,originaaltoode on kallim selgelt. Enda diisel Audiga mis on Soomest soetatud ja veel kunagi alguses Saksast oli kaasas hooldusraamat mille omanik ise on kirjutanud, seal seisab et ainult Shell täissünti on mootorisse Audile kallatud. Tundub et ka sesamunegi Shell on hea õli kuna Audi on hästi vastu pidand! Ja ka Mobil pole liiga teinud minu käes!
arsi

 postitati 13.08.17 18:44
Kinni mädanenud laagri saalesid olen ka ise keevitust appi võttes eemaldanud. Uskuge , see toimib .
Muidugi videos nähtud keevitamine ei kannata kriitikat :)
tl470487

 postitati 13.08.17 08:58
https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/rikosepaily-suomessa-myyty-vaarennettya-moottorioljya-autoilijoille/5688306#gs.H=zEG94

https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/suomalaisautoilijoille-myytiin-noin-5-000-kanisteria-vaarennettya-moottorioljya-tuntuu-va ikealta-uskoa-sita/6396222?_ga=2.111526532.1022164731.1502610947-633884644.1502610947#gs.Jqk12LM

http://arileht.delfi.ee/news/uudised/soome-toll-arestis-suure-koguse-eestist-parit-voltsitud-mootorioli?id=77944544
Tsitaat:
Algselt postitas: Audi0000
Õli kasutan mootoris ainult Mobilit, sest ta on tõestatud kvaliteediga.

Audi0000

 postitati 12.08.17 12:52
Tagarattalaagrid mis sai tellitud jõudsid nüüd kohale. Maxgear, hind 5 eur kandis tk. Laagri peale tatoveeritud Poland kahele poolele. Ehk siis poola kaup. Kindlasti kvaliteetsem kui hiina oma. Aeg näitab ainult nüüd kuis ta vastu peab.
Audi0000

 postitati 12.08.17 12:48
Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Mobil õli ja tõestatud kvaliteet hahahaha. Kas sa tead kus poolt see õli tuleb ? Kui soomest võid isegi saada õiget asja kui aga läti poolt siis ei tea sa kunagi mis sa sisse kallad. Peale seda kui enda autol kulusid saaled mootoris ära mina seda jama enda masinates ei kasuta.
Endale soetasin ratta laagrite vahetuseks spets tõmmitsa ja vahetamine on nagu nalja teha. Ainuke mille eemaldama peab on pooltelje ots ja vahetad laagri ära.

No soomlased on küll Mobili usku. Lätlast ei tea. Saaled kuluvad suure läbisõidu juures tõesti lõpuks ära see on tõsi. Vaevalt et nüüd õli viga see oli kui ikka oli õli mootoris.
marks4

 postitati 05.08.17 21:01
Tundub ,et mõned vahetavad nii jah laagreid. :D:D
kuno666

 postitati 05.08.17 19:08
Mobil õli ja tõestatud kvaliteet hahahaha. Kas sa tead kus poolt see õli tuleb ? Kui soomest võid isegi saada õiget asja kui aga läti poolt siis ei tea sa kunagi mis sa sisse kallad. Peale seda kui enda autol kulusid saaled mootoris ära mina seda jama enda masinates ei kasuta.
Endale soetasin ratta laagrite vahetuseks spets tõmmitsa ja vahetamine on nagu nalja teha. Ainuke mille eemaldama peab on pooltelje ots ja vahetad laagri ära.
sir-mac

 postitati 05.08.17 18:48
Tsitaat:
Algselt postitas: Audi0000
Tsitaat:
Algselt postitas: marks4
Umbes nii siis käib laagri vahetus? https://www.youtube.com/watch?v=6R8oT3KfF9A :D

Samamoodi kuid mina eemaldasi terve püstaku esirattalaagri vahetuseks, haamer ja torn muud pole vaja. Tagarattalaagrite vahetus on juba lapsemäng ,tunni töö kodustes tingimustes. Kõik eeldab natuke talupojatarkust elus.


No siin on kõik kommentaarid liigased!
Imestan ainult, miks on vaja haamrit ja meislit. Kas tahtejõust jääb vaheks, spetsialistid?
stihl

 postitati 05.08.17 17:31
Tsitaat:
Algselt postitas: Audi0000
Tagarattalaagrite vahetus on juba lapsemäng ,tunni töö kodustes tingimustes. Kõik eeldab natuke talupojatarkust elus.


Batmobiil on ju tagaveoga; sa midagi juhuslikult sassi ei aja? :D:D:D

Ja talupojatarkus eeldab ka seda, et tänases autovaruosade maailmas pisutki ise orienteerud, mida siis küsida üldse?
Osta bemi, nagu keegi kunagi peldikuseinale kirjutas ja unusta see 10km jaoks loodud batmobiil.


.
Audi0000

 postitati 05.08.17 16:39
Tsitaat:
Algselt postitas: marks4
Umbes nii siis käib laagri vahetus? https://www.youtube.com/watch?v=6R8oT3KfF9A :D

Samamoodi kuid mina eemaldasi terve püstaku esirattalaagri vahetuseks, haamer ja torn muud pole vaja. Tagarattalaagrite vahetus on juba lapsemäng ,tunni töö kodustes tingimustes. Kõik eeldab natuke talupojatarkust elus.
marks4

 postitati 05.08.17 16:10
Umbes nii siis käib laagri vahetus? https://www.youtube.com/watch?v=6R8oT3KfF9A :D
priit

 postitati 05.08.17 15:17
Siis ei ole ju vahet mis firma/tootja detaile kasutad kui need meisli ja haamriga vahetatakse. :D
Jann

 postitati 05.08.17 14:32
Lõpetaks ükskord selle pläma ja ka kasutaja "teiselt planeedilt" siit foorumist. Meisli ja haamriga kasvõi, reeglitest on poogen, jutt on 3 klassi tasemel...
Audi0000

 postitati 05.08.17 14:23
Tsitaat:
P.S. Kaua laager kestab või ei kesta sõltub muuseas ka sellest, kas see keertakse tõmmitsa või pressi all korralikus töökojas sisse või taotakse "parklas" haamriga paika.

.
Rattalaagrid saab kõik haamri ja meisli abil vahetatud. Pole seal mingit pressi ega tõmmitsat mul isiklikult veel vaja läinud. Kestab samamoodi kui lasta töökojas teha kena raha eest. Vaat et pareminigi.
stihl

 postitati 05.08.17 13:30
Ma tellisin kunagi oma Volvole Maxgeari laagri ja karbis oli täitsa SKF kirjadega asi.
Ju siis Ruutsis oli neid omal ajal nii palju tehtud, et kannatas ka Poola pakendajale 5€/tk müüja, kes selle 30€-ga realiseeris. Aga kestab siiamaani.
Samas, Maxgeari tempiandur Audile tuli lihtsalt ilma kirjata valges karbis, kus sees robustne ilma kirjadeta tõenäoliselt hiina varuosa. Aga kuna ei maksnud midagi ja vahetus lihtne, siis proovisin - kah töötab, rsk.
(mitte et ma nüüd suur poolasõber oleks).

Mersu vanale V8 mootorile esindusest tellitud ühe poole sisselasketihend tuli MB pakendis, aga Elringi kirjadega.
Teise poole tihendi sain ladu24-jast 3x odavamalt ja TÄPSELT samasugune ja samuti Elringi kirjadega.

Üldiselt tundub, et täna B osade turul enam mingeid reegleid pole.
Kõik on loterii - võid saada odavalt hea asja ja kallilt pa..sa ja vastupidi. Kõik karbistavad ja müüvad midagi ja ostavad karbi sisse varuosa sealt, kust hetkel soodsam on.
Seega, mõttetu teema.
Ainuke, mille peale võid kindel olla, on originaal ja esindusest. Kui seda veel vanemale autole saada on.

P.S. Kaua laager kestab või ei kesta sõltub muuseas ka sellest, kas see keertakse tõmmitsa või pressi all korralikus töökojas sisse või taotakse "parklas" haamriga paika.

.
Rix

 postitati 05.08.17 10:58
Tsitaat:
Algselt postitas: Audi0000
Meenus et esiratta laagri panin Febi bilsteini oma, mõnituhat sõidetud peale seda ja pole viga siiani. Skfi kohta olen kuulnud et kõik tuleb allhankest ja on probleeme olnud kvaliteediga. Tundub ülehinnatud nagu Lemfjördergi. Mootoririhma panin ikka Gatesi oma, korra oli ka Audil Contitech rihm peal aga see venis nagu püksikumm. Õli kasutan mootoris ainult Mobilit, sest ta on tõestatud kvaliteediga. Piduriõliks valisin Febi bilsteini vedeliku, usun et käib kah. Õõtshoovad tellisin ka Febid aga saadeti mingid hiina kolmetähelise nimega asjad, nimi ei meenu enam. Pool aastat hiljem olid sarniiri kaitsekummid ribadeks. Täna tegin tellimuse Maxgear tagarattalaagritele 4tk kahele Audile eks näeb kaua nad kestavad.
Veel tuleb meelde et Ruville karbist leidsin Koyo laagri, samas Maxgear laagril oli õige nimi peale tatoveeritud nagu karbilgi. Kes toodab ise kes teeb allhanget.


SKF laagrite kohta ma küll allhanget ei usu, kuna SKF on ise laagrite tootja. Mingite muude juppide osas ehk tõesti on ainult pakendaja.
Audi0000

 postitati 05.08.17 10:51
Meenus et esiratta laagri panin Febi bilsteini oma, mõnituhat sõidetud peale seda ja pole viga siiani. Skfi kohta olen kuulnud et kõik tuleb allhankest ja on probleeme olnud kvaliteediga. Tundub ülehinnatud nagu Lemfjördergi. Mootoririhma panin ikka Gatesi oma, korra oli ka Audil Contitech rihm peal aga see venis nagu püksikumm. Õli kasutan mootoris ainult Mobilit, sest ta on tõestatud kvaliteediga. Piduriõliks valisin Febi bilsteini vedeliku, usun et käib kah. Õõtshoovad tellisin ka Febid aga saadeti mingid hiina kolmetähelise nimega asjad, nimi ei meenu enam. Pool aastat hiljem olid sarniiri kaitsekummid ribadeks. Täna tegin tellimuse Maxgear tagarattalaagritele 4tk kahele Audile eks näeb kaua nad kestavad.
Veel tuleb meelde et Ruville karbist leidsin Koyo laagri, samas Maxgear laagril oli õige nimi peale tatoveeritud nagu karbilgi. Kes toodab ise kes teeb allhanget.
Rix

 postitati 05.08.17 10:03
Rattalaagrid ainult SKF, kuna enamikel on vahetuse töö maksumus palju suurem, kui laagri enda hind.

EDIT: Kas sa Siidiuss mitte ise ei hõisanud kusagil, et sinu auto on 100% originaal ja kasutad ainult originaal juppe? :D
Audi0000

 postitati 05.08.17 09:45
Millise firma varuosa on hea või halb? Mis kestab ja mis ei kesta ? Nüüd endal oli just vaja rattalaagrit tagumist vahetada ja vaatasin et Maxgear soodsaim, samuti sidurikomplekt samalt firmalt vaieldamatult soodsaim ,mis sai hiljuti Audile peale pandud. Puksid soetasin kah sama marki. Kas keegi on selle firma varuosi kasutanud ja kuidas kestavad ka? Võib veel soovitada kel on kogemust hea hinna ja kvaliteedi suhtega varuosa tootjaga, teistelgi hea teada. Ise soetasin paar aastat tagasi Lemfjörderi sarniiri, karbi peal oli nagu õige nimi aga sarniiril oli miski korea tootja nimi. Ise enam sellise hinnaga Lemfjörderi juppe ei ostaks. Aku soetasin soodsaima firmalt AD, sai varem uuritud et Ad, Varta ja Bosch tulevad samalt liinilt.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 75.6% - SQL: 24.4%]