Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
McWill

 postitati 04.03.17 09:24
Ühtlasi kasutan võimalust - palun võtke keegi 18" veljed ära, mis eelmisest alles jäid. Need olid siis kenasti põlengu ajal keldris, mitte auto all :) 200 peaks väga soodus olema:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=172100
Maku

 postitati 04.03.17 08:52
Aga tänan, et viitsisid meiega seda sündmust jagada. Põhiline, et enda ja sõbraga midagi ei juhtunud.
McWill

 postitati 04.03.17 08:17
Aga pole viga - uus A8 juba hoovis seismas. Naised siin teadsidki juba rääkida, et roheline pidi autode puhul õnnetuse värv olema, tumesinisega (nugu uus) on aga ainult positiivsed kogemused. Ei ole suur esoteerika uskuja, aga oletame et see kord on õigus.

PS. kohustusliku 1kg kustuti asemel sai nüüd kolmene võetud.
twistY

 postitati 24.02.17 17:21
Kahju heast autost. Kaldun arvama, et mõne eelmise omaniku "tuuning" on vastutav selle põlengu eest.
Liiga palju kordi nähtud selliseid stereo, alarmi, immo, gaasiseadme vms järelpaigaldusi, kus tulekahju on vaid aja ja sobiva juhuse küsimus.
aixx

 postitati 24.02.17 16:38
Ma olen armatuuride all oma hobielektriku karjääri ajal näinud kümneid kokkusulanud juhtmekimpe ja imelisi ühendusi, selles vanuses auto puhul on põhjus ikka pigem elektrijuhtmete kehv ühendus, isoleerimine või ülekoormamine.
McWill

 postitati 24.02.17 16:29
@Oja1 - see sama jah, S8 moto oli peal. See toimetas muidu väga kenasti, ühtegi tuntavat anomaaliat polnud. Muidugi ei tea, kas ja kuidas see vahetus elektri poolelt tehtud oli ja kas võis teoorias jama algus olla. Ei taha ühtegi asja või kedagi lampi süüdistama ka hakata.

Aga jah peale selle, et väga kurb lugu, on tegelikult üsna hea meel ka - nii palju asju, mis oleks võinud veel halvemini panna. Esiteks jah et ma siin üldse seda juttu kirjutada saan. Teiseks oleks võinud see jama Lätis juhtuda - oleks selle klaarimise peale veel rohkem raha ja aega läinud. Kesklukk oleks võinud mitte maha tulla, miskit juba sõidu peal salongi lüüa või mõni oluline sõlm peatumise keeruliseks teha... jne jne jne.

Eks ma olen muidugi oma teadmise järgi üritanud kogu seda asja lahata, et mis siis ikkagi põhjuseks sai. See sama supakas + võimendi, mis seal tulekeerise üle elas - see on ju kogu aeg tarbijana taga. Lisaks oli tol hetkel veel tagaklaasi soendus, sigaretisüütajas moblalaadija... äkki võib see teatud tingimustel üle lubatud voolutugevuse minna ja äkki oli midagi kaitsmetega ka tehtud.

Ühe sarnase teema leidsin netiavarustest ka: http://www.audiworld.com/forums/a8-s8-d2-platform-discussion-8/my-car-almost-burned-down-1749070/
ahtisaar

 postitati 24.02.17 14:46
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Karm ja kurb :( Kuidas see katus niimoodi ära saab põleda? Esmane suitsualge maki august...sealt ka põlengu algus? 3/4 autot maha põlenud, kuid supaka kast pidas korralikult tulele vastu.


A8 kere ju alumiiniumist ning seal pole palju kuumust vaja, et see sulama hakkaks. Salongis piisavalt väga hästi põlevat materjali mis siis omakorda korralikku kuumust toodavad.
Hea et vähemalt auto omanik terveks jäi. Seal armatuuri all on ju ka airbagi aju, ning oleks mingi lühis seal tekkinud, ja turvavööde eelpingutuse lukku ning padjad sõiduaeg lahti löönud, poleks asi nii kergelt vast lõppenud.
TiitR2

 postitati 24.02.17 14:32
Karm ja kurb :( Kuidas see katus niimoodi ära saab põleda? Esmane suitsualge maki august...sealt ka põlengu algus? 3/4 autot maha põlenud, kuid supaka kast pidas korralikult tulele vastu.
stihl

 postitati 24.02.17 14:18
S..tt lugu küll, aga peaasi, et mees on olemas, kes postituse tegi.
Ja tervis tundub, et hea...:P

Autod tulevad ja lähevad.
Muidugi uskumatu, kuidas üks auto suudab sekunditega täiesti maani maha põleda.

.
Oja1

 postitati 24.02.17 14:09
Kurb lugu! :(

Kas see oli see sama A8, millel mootor ehitatud ''essi'' plokile ümber 265kw'ks? On nagu meeles, et mingi aeg tagasi oli üks samavärvi (mida eriti palju ei liigu) A24'jas müügil.
McWill

 postitati 24.02.17 13:03
Ülevaatlik kroonika juhtunust:

Läksin siis tööasjus 22. veebruaril Riiga ja võtsin sõbra ka kaasa - käib vahepeal linnas ringi ja aitab muidu üleval hoida. Päeval läks sõit kenasti, ei ühtegi kahtlast heli, lõhna või muud säärast. Tagastiteel oli lumetorm muidugi võimas, aga nelivedu, neljaliitrine mootor ja suur kere pole seni hätta jätnud. Pärnust Tallinna poole läks juba tee ka päris heaks ja sai rahulikult nii 80 km/h kulgeda.
Põnevaks läks siis loetud kilomeetrid Märjamaast edasi, üsna Harjumaa piiril umbes kell 21. Sõber mainis et mingi kärsahäis oleks nagu õhus ja tundsin siis ka. Eks esialgu nagu ikka hakkas teisi autosid uudistama või siis maju tee kõrval. Siis aga oli juba kerget suitsuvine märgata. Tõmbasin kiiresti teepervele, ohutuled peale. Lootsin, et äkki sigaretisüütajas olev moblalaadija, aga ei - suitsu tuli kuskilt automaki vahelt ja täitsa juba joana. Kiiruga hüppasin välja ja kapott lahti - sealt ei paistnud midagi. Paralleelselt sai seal juba tuletõrjesse helistatud ja kustuti välja otsitud. Tolleks hetkeks oli juba suitsu väga väga palju, salong täis ja kindalaekast lõi leegi ka välja. Kustutiga vehkimine migit tulemust muidugi ei andnud - tulekolle oli ilmselt kuskil armatuuri taga. Siis oli aeg juba pagasnikut vähegi päästmist väärt asjad välja visata ja veidi eemale joosta. Edasi läks kõik väga kiirelt - leegid ronisid väga ruttu üle kogu auto ja tulid ka esimesed väikesed plahvatused. Vahepeal oli juba täitsa GTA masti vaatemäng - paar suuremat pauku ja ilmselt alumiiniumkere põlemisest viskas ka ohtralt valgeid sädemeid. Tuletõrje saabus kenasti mingi kümnekonna minutiga - nii ruttu kui see vahemaad arvestades võimalik oli. Ega seal midagi suurt enam kustutada polnud ka - nagu piltidelt näha, siis kuumus tegi ikka oma töö ja alles jäid sisuliselt põhi, veljed ja mootoriplokk. Ülejäänud on juba tüütu logistika, aga kella üheks öösel sain igatahes koduuksest sisse.

Autost endast ka: Audi A8, 2001. 4.2L bensiinimootor, tumeroheline. Ostsin kasutatult vaid loetud kuud tagasi. Suht värskelt käinud diagnostis, kuu aega tagasi hooldus ka - õlid, filtrid ja muu selline. See on mul järjekorras juba teine A8 ja olin masinaga väga rahul - kuni siis selle õhtuni. Kas ja mis seal eelmised omanikud korda saatnud olid ju ei tea. Subwoofer tal pagasnikus oli ja juhtmeid sinna veetud - äkki on mingi seos, võibolla mitte. Oletada ju võib, aga ... igatahes elu on seiklus.

Loodetavasti pildid avanevad, lingin siia Facebookist:
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/16865184_1490641507634535_7733985190108651671_n.jpg?oh=bf8d21279426336458d57a3125a5c fe2&oe=59346B30
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16835998_1490649440967075_8348762324473923957_o.jpg?oh=36c743727b8d028d7b27dc86339f 8dda&oe=594337E1
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16819447_1490679190964100_7389405290632264546_o.jpg?oh=79d73c80a6aa6674adc8007ca7de daf5&oe=59372914

Ning siis veidi enne saatuslikku õhtut:
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16905024_1492150427483643_3489033332394218492_o.jpg?oh=3a26050a1db6ba02d6d3cc49f40b b732&oe=5947747B
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/16991547_1492150680816951_5025282215241508332_o.jpg?oh=4250133b1712b854eab8d5e87da1 b3a9&oe=59472B0D

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 65.8% - SQL: 34.2%]