Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
innar

 postitati 11.02.17 14:33
Selge uurin, eks ma kirjutan ka siis siia kui viga leitud
Jann

 postitati 10.02.17 19:16
Lase gaasiklapp arvutiga uuesti kalibreerida.
SkAudimees1

 postitati 10.02.17 18:11
Aga siis soovitan sinna tagasi minna kus töö teostati, las vaatavad üle :)
innar

 postitati 10.02.17 17:51
Tere
Ega kellegil pole juhuslikult diagnostika abi pakkuda sümboolse summa ette Tallinna kandis
Autoks Audi A8 d2 2.8 142kw 1998a
Mure selline et vahetati ära mootori hammasrihm, koik on tip top aga sõitmisel pidurdades enne seisma jäämist lööb pöörded suht madalale ja kohati sureb välja, pean käigu panema N peale siis ei sure aga hoiab pöördeid ikka madalal ja kõigub 500-600 vahel.
Muidugist aku ots võeti ka maha vahetuse ajaks, sest peale seda ka raadio käitub teistmoodi.
Äkki tegi akuotsa mahavõtmine liiga

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 25.4% - SQL: 74.6%]