Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
stihl

 postitati 14.12.16 16:55
TTÜ õppemeister Heldur Tamm väidab selle vea kohta oma käsiraamatus "Bensiinimootorite sissepritse" nii

https://www.upload.ee/thumb/6449963/IMGP0665a.jpg

Jutt käib K-Jeti kohta, muud vahet pole, kui et Audi KE-Jetil on elektriline lisaõhu kapp, seda saab kontrollida nii, et lihtsalt hetkeks akult 12V peale ja peab käima kaks kuuldavat kolakat. Kui ei käi, on seest sodi täis ja tahab puhastamist.
Juhtrõhk on dosaatori sees pealmistes kambrites, mis, kui on madal, siis laseb segu rikkaks ja kui kõrge, siis segu lahja. Seda rõhku regullib Audil elektromehaaniline rõhuregulaator, mis on psike junn dosaatori küljes, vastavalt mootori tempi andurile ja lambda näidule.

Loodan, et said aru, et autol võib olla päris mitu viga ja ei ole nii, et keegi tuleb ja ütleb, mis täpselt...:(
SanderKisler

 postitati 14.12.16 14:57
Tere, kas keegi oskab anda abi mis võib olla autol viga. Tegemist audi 80 b4 2.3 mootoriga. Külmast peast käib hästi ning ei sure välja, aga kui läheb mootor soojaks hakkab puterdama ning sureb välja ja läheb alles pika käiamise peale käima.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 41.6% - SQL: 58.4%]