TTÜ õppemeister Heldur Tamm väidab selle vea kohta oma käsiraamatus "Bensiinimootorite sissepritse" nii
Jutt käib K-Jeti kohta, muud vahet pole, kui et Audi KE-Jetil on elektriline lisaõhu kapp, seda saab kontrollida nii, et lihtsalt hetkeks akult 12V
peale ja peab käima kaks kuuldavat kolakat. Kui ei käi, on seest sodi täis ja tahab puhastamist.
Juhtrõhk on dosaatori sees pealmistes kambrites, mis, kui on madal, siis laseb segu rikkaks ja kui kõrge, siis segu lahja. Seda rõhku regullib Audil
elektromehaaniline rõhuregulaator, mis on psike junn dosaatori küljes, vastavalt mootori tempi andurile ja lambda näidule.
Loodan, et said aru, et autol võib olla päris mitu viga ja ei ole nii, et keegi tuleb ja ütleb, mis täpselt...
SanderKisler
postitati 14.12.16 14:57
Tere, kas keegi oskab anda abi mis võib olla autol viga. Tegemist audi 80 b4 2.3 mootoriga. Külmast peast käib hästi ning ei sure välja, aga kui läheb
mootor soojaks hakkab puterdama ning sureb välja ja läheb alles pika käiamise peale käima.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 41.6% - SQL: 58.4%]