Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Kliimaseade korda
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Ross[/i] Autode kliimaseadmetel võivad paljud vead küljes olla, aga põhilised nendest on järgmised kaks: Kõige rohkem levinud on freoonikompressori grafiit-teraspaari või kummitihendi väsimine. See kulub kiiresti kui kasutaja ei lülita kasvõi kord päevas jahutuse üheks mitutiks sisse. Sõiduautode külmakompressorid on peaaegu kõik poolhermeetilised, see tähendab seda, et mingil määral gaas lekib koguaeg. Suuremat leket hoiab ära freooniõli selles tihendis ja kui kompressorit pikemat aega ei käivitata kuivab see ära. Tihend ei ole õline – freoon jookseb välja. Peale tihendi kuivamist kompressori käivituse ajal saab kõige rohkem kannatada see sama võllitihend. Kui just sedasi on süsteemi kasutatud mitmeid aastaid on tulemuseks see et sa hakkad täitma oma süsteemi iga kevade alguses. Peale täitmist saab kliimat kasutada ca 2 kuni 6 kuud. Teine levinud viga on seotud autode esiotsa avariidega. Paljud tegelased hoiavad selle pealt kokku sest kliima süsteemi taastamine võib väge kaliks minna (oleneb mudelist). Kliimasüsteemi kiire kontroll: Kompressori võlli välimine osa (ümmargune plaat) peab käega keeratav olema, kuid mitte kergesti (enne selle keeramist võta võti süütelukust välja). Kui see on korras siis pane mootor käima ja keera jahutuse puldil minimalne temperatuur peale. Kindlasti pane ventikas tööle max kiirusele ja jäta kõik uksed lahti. Jälgi seda ümargust plaati kompressoril. Võib olla kohe või mingi aja pärast (mitte üle 3 minuti) peab elektrimuhv selle plaadi enda külge tõmbama. Kui see juhtus on elektriline pool kliimas korras. Kui elektrisidur jääbki hoidma plaati enda küljes (näiteks 5-10 minuti jooksul) on ka freooni ring korras. Sel juhul peaksid aegajalt jahutusradika ventikad sisse-välja plõksima. Kui sidur laseb plaadi lahti 2-4 korda minutis on süsteemis vähe freooni, kuid see ei ole reegel !!! Tean et osadel autodel on see juba tehase poolt nii ettenähtud. Paha lugu on siis kui sidur ei tõmba plaati üldse. Kliima testimist tuleb teha, kui väljas on vähemalt +16’C. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Kliimaseade korda
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
45.4%
- SQL:
54.6%
]