Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Lahing õlikulu pärast
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Joel[/i] Täitsa humoorikas lugemine. Autode tootmine ei ole mingi missioonitegevus, see on äri. Täpselt samamoodi nagu leiva tootmine ei ole selleks, et inimesed nälga ei sureks, vaid see on äri. Autotootjad on reeglina börsiettevõtted, kes raporteerivad kvartaalselt majandustulemusi ja kellel on mustmiljon aktsionäri, kes ootavad oma investeeringult tulu. Ebausaldusväärne toode tähendab mainekahju, enamasti on ka äriliselt kahjumlik, kuid mingit igavesti kestvat asja ei ole ka mõtet toota. Aktsionärid tahavad raha, raha tuleb müügist, sh varuosadelt. Kasutatud auto ostja on tehase jaoks ainult varuosaklient. Kui teha igikestev auto, siis see kliendisegment kaob lihtsalt ära. Milleks? See oleks äriline idiootsus. Toyota kutsus kõik 1992 aasta Camryd tagasi - see muidugi oli poolenisti promoüritus ka, et näidata kui hästi see Camry kestab, aga näitab, et võitlus käib iga potentsiaalse kliendi pärast ja ühtegi senti maha vedelema ei jäeta. Uue auto ostjal on suva kas see auto sõidab 20 aasta pärast või on pulbriks lagunenud. Mitte keegi ei maksaks sentigi rohkem uue auto eest ainult sellepärast, et selle auto kolmas, neljas või kaheksas omanik peaks vähem remondis käima. Küll aga on autoostja õiguspärane ootus, et tema varal on järelturul mingi väärtus, mitte et ta peab selle utiliseerimise eest veel peale maksma. Ja see on ainuke draiver, miks autod üleüldse rohkem kui 3 aastat vastu peavad. Mina arvan, et tulevikus on autod ringluses nagu pandipakendid ja väsinud eksemplarid lihtsalt korjatakse ringlusest ära. Autode ostjatele müümine on üldse natuke eilne päev juba - 99% autodest on kodumasinad, mille all raha kinni hoidmine on totaalselt ebamõistlik ja autotootjal oleks palju suurem kontroll tema toodetud aparaatide üle kui need kasutusrendil oleksid. Mingit isesõitvat plekkpurki ei ole ju ilmselt kellelgi huvi omada ka. Sinnapoole see elu aga liigub paratamatult. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Lahing õlikulu pärast
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.5%
- SQL:
68.5%
]