Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Lahing õlikulu pärast
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: priidik[/i] [quote][i]Algselt postitas: wired[/i] Sai mobile.ee kaudu tellitud 2010 aasta Audi A5, läbisõit 128000 Pärast kättesaamist tekkisid sama päeva õhtul häired mootori töös, diagnostiga üle vaadates selgus CYL.1 MISFIRE Lasin Forssis teha hoolduse ja vahetati ära ka küünlad, pärast seda mootoris enam tõrkeid ei olnud. Sain aga kuulda kurba uudist, et tuleb teha kolbide ja rõngaste vahetus ning kõik sinna juurde kuuluv, kokku ~4000 euri. Võtsin ka mobile.ee-ga ühendust ning nad on üle kahe nädala uurinud ja mingit kindlat vastust pole. Reedel kirjutasin neile, et õli võtab auto nädalas tsirka liiter, ehk uuel nädalal saab mingi konkreetsema vastuse neilt. Täna tekkis silindris 3 misfire, ehk küünlad jälle õhtal. Pärast hooldust olen sõitnud autoga 570km, selle aja jooksul siis läksid küünlad ja kallasin 2 liitrit õli peale. [/quote] Päris nii see pole, et ostsid kasutatud asja, siis oma riisiko (a la, et oli ju võimalus ka mingi müüja poolt pakutav lisagarantii võtta). Müüdud asi, isegi kasutatuna, peab vastama tavapäraselt eeldatavale lepingutingimustele, st tõusetub küsimus, kas 5 a vana ja 128 000 km (hooldusraamatuga) premium segmendi auto võib tavapärase kulumise juures olla juba nii vana, et kohe peab mootorile kapitaalremonti tegema. Tarbijale müügi korral eeldatakse, et esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest oli puudus juba asja üleandmisel ja seda juhul, kui müüja EI TÕESTA VASTUPIDIST. Seega tõendamise küsimus. Ilmselt müüja tugineb asjaolule, et ta ei teadnud ega saanudki vastavatest puudustest teada. Samas, kas kolvide jms kulumine saab tekkida üleöö? Vaevalt. Ühtlasi on ostja jaoks tegemist VÄGA OLULISE puudusega (mitte, et a la lubasid gps-i autos aga oi, seda polegi). Kuna tegemist on enda majandus- ja kutsetegevuses tegutseva automüüjaga, siis ei saa ta ka tugineda enda teadmatusele. Asjale lisab vürtsi, et viies auto Forss'i, suudeti viga tuvastada koheselt. Kas müüja kinnitas, et tegemist on "kontrollitud" autoga? Mida selline "kontroll" siis endas sisaldab ka? Selliseid asju tuleks müüjalt enne tehingut uurida. Muidu ta väidab äkki, et: "Kui kuulutuses on kirjas, et on nahksisu, siis meie kontrollimegi, kas on ikka nahksisu ja paneme märgi külge, et kontrollitud". Kokkuvõtvalt soovitaks ostjale, et juhul kui müüja keeldub vastutust enda peale võtmast (kas remontimise või auto tagastamise näol), siis minna asjaga kohtusse, sest puudused on ikka ju sellised, mis ei lase autot kasutatagi. Vot see on müüja riisiko ja vastava ala tegutsejatel tasub see endale selgeks teha. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Lahing õlikulu pärast
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
47.4%
- SQL:
52.6%
]