Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Lahing õlikulu pärast
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: stihl[/i] [quote][i]Algselt postitas: epic[/i] Usaldust kaotada on palju lihtsam kui seda tagasi võita. Nagu näiteks kurbsilm-mersu, millel lihtsalt roostetavad lansekad läbi, kusjuures eelmine kere oli üks vastupidavamaid autosid üldse. Ma ei arva peale seda sellest firmast enam mitte midagi mitte kunagi. [/quote] Aga kas sa Volvost arvad midagi? Nemad läksid ju teist teed.... Mercedes Benz sai 90ndate alul aru, et selliste igiliikurite nagu W124 tootmine nende sissetulekuid absoluutselt ei suurenda. Inimene ostis, sõitis miljon km, pärandas auto pojale ja see, raisk, sõitis veel teise miljoni otsa.... Varuosi suurt ei ostetud (polnud ju vaja, sest need ei lagunenud absoluutselt!) ja uusi autosid alates 90ndatest ka väga mitte ei müüdud. Vana W124-ja oli müüdud tohutult, aga see väike kasum ei katnud sellele autole tehtud kulutusi. (hiljuti oli ühel Kadaka autoplatsil üks 400000km sõitnud diisel 124 müüa. Minge vaadake seda - ei ühtki roosteplekki, nahksisu on nagu uus ja uks käib nagu Revali salongis seisval tutikal A6-el) Siis võetigi oma päästmiseks ette mitu kardinaalset otsust: tootmiskulud odavamaks, personalikulud vähemaks jne jne. Kaotati ära igasugu roostekrundid, niklisisaldus kereplekkides, juhtmete käsitsi ülejootmine jne veel 1000 asja. Veerand inseneridest koondati. Ja mersu jäi jalule ning omanikud on samad. Volvo? Need seal sveamaal võistlesid veel hoolega "maailma parima auto" tiitli pärast. Tegid oma 850 peaaegu ideaalse. Isegi kere galvaniseeriti (paksu tsingikihiga) lolli peaga ära...:D Tulemus - samasugune igiliikur, nagu w124-igi. Ja tehas, teatavasti, läks pankrotti ja ei kuulu juba ammu enam rootslastele. End of story. Tulid uued omanikud (alul Ford ja siis Zhejiang Geely Holding) ja alles siis (V70netel) hakati kõikide volvode sõlmi "õhukeseks viilima", et need ikka pe...se läheksid. Ehk moraal: kui sa täna teed mittelaguneva auto, siis paned oma uksed kinni. Ja asemele tulevad sellised autotootjad nagu Brilliance Jinbei, Huasong, Changfeng Liebao ja Chenggong, kes kõik toodavad odavalt. Kas seda tahate, lgp foorumlased, et teie lapsed ostaks neid ...? Audi kohta ei sobi vist siinses foorumis midagi täpsemalt seletama/arvama hakata...:D Aga niipalju võin öelda, et VAG Grupi masinad on ühed maailma paremini, täiesti saksa täpsusega tehtud autod. Kõik, mis nendega juhtub, käib tehase taktikepi all. (OK - selle kolbide teemaga mingi pisut pange. Nüüd on juba ammu paremad kolvid, isegi vist rõngast tehti pisut paksemaks) Kui Touareg, mis on Eestis ja mille kilometraazi tehase keskserver läbi hoolduste näeb, ning kui sellel hakkqb 200000 ette kerima, siis saadetakse sisselaskekollektor juba ette kesklattu ära. Sest nagunii läheb vaja. Ja ülla-ülla - touaregi omanikul hakkabki mingil hetkel armatuuris check engine põlema ning diagnost näitab, et vahetada on vaja kolle. 400 euroraha jupi eest + diagnostika ja sõit jätkub. :( Kes ütles, et VAG ei oska autosid teha....? SUPERHÄSTI oskab. P.S peaaegu 100% olen nõus tl470487-ga....:P [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Lahing õlikulu pärast
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
46.5%
- SQL:
53.5%
]