Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Lahing õlikulu pärast
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: stihl[/i] No muidugi oli tegu valmistusveaga. Aga mina näeks seda nii, et kes palju teeb, sel ka juhtub. Arvutati pisut see kolbide paikapaisumine pisut valesti vms. Tuleb ette. Pigem kardeti, et need kanged üleforsseeritud ja turbotatud mootorid hakkavad kokku jooksma. / Ei ole absoluutselt esimene kord autotööstuse ajaloos; esimene nide, mis veel meelde tuleb, olid ntx. Nissan Navarad 98kw diislid, mis trassil kepse plokist läbi viskasid. Sita saalematerjali pärast. Samamoodi datsuni inseneride enda viga/ Ja mingid reeglid ju garantii puhul on - minuteada 2 - 3a (sõltuvalt, kus maal auto müüdud on ja kas maaletooja annab lisagarantii 1a omast taskust lihtsalt kindlustuse kaudu) või 100000km. Ja sel ajal nad (VAG) lasid ka tehaseprotseduure järgides (õli kaalumine, konkreetne läbisõit + uuesti kaalumine) ka need kolvid omal kulul ära vahetada... Tekib küsimus, kus see somm enne oli? Ja kui lased ühe korra mingi erandi läbi, pole ju välistatud, et edaspidi hakkavad ka mingite 10a vanade mootorte omanikud protsessima, a`la temale tegite erandi, tehke mulle ka....:D Teine asi on VAG-il see Goodwilli süsteem - kui sa oled korralikult hoolduses käinud ning siis pärast garantii lõppu lendab mingi kallis jupp (a`la kolvid), siis nad VÕIVAD kliendile vastu tulla ja mingi osa remondist kinni maksta (mõnikord isegi kuni 90%-100%), aga EI PEA. Ilmselt somm vahetas kodus ise oma õli, et ta selle veaga pikalt saadeti. Ja eks tehase turundusosakond lihtsalt teeb puhta matemaatika abil selgeks, et kui nii üle garantii sõitnud kliente nö. nöökida, ei vähenenud see ei datsunite ega audide-volkkarite-skodade müük absoluutselt. Vblla mõne kümnendiku prossa võrra. Aga müüki see tõstnud EI OLEKS, kui KOGU MAAILMAS KÕIKIDEL SAANIDEL TEHASE KULUGA OLEKS NEED VEAD KÕRVALDATUD. (ja kulutatud miljoneid eurosid) Lihtne. Ka see kuulub "Vorsprung durch Technik"-u alla.... P.S. Üks erand siiski tuleb ka meelde - Mazda 6e karpide/tagatiibade roostetamine. Seal maksis tehas ikka enamusel põhjamaade autodel selle jama omast taskust kinni. Sest nad tunnistasid, et tegid selle koha vähe sitasti....:D (veel: vanadel Passat CC-del oli sama teema. Samuti maksti kinni ja keegi ei kobise sel teemal) P.S.2. Sellist ottomootorit, mis GRAMMIGI õli ei võta, pole olemas. Harjuge tasapisi selle mõttega. Võtavad nad kõik (no mõelge ise, silindriseina määritakse õliga, millest sõidab üle metallist kolvirõngas. Midagi ikka läheb läbi. Aga need mootorid, mis varda järgi kulu ei näita, neil KOMPENSEERITAKSE KADUNUD ÕLI KOLVIST MÖÖDALENNANUD põlemata KÜTUSE ARVELT. S.o. tase jääb samaks ning omanikul tekibki ILLUSIOON, et ei võta üldse.....:D:D:D Võtab ikka, aga see õli, mis alles, pole enam päris selle sama koostisega, mis sisse valades. (õli mingid (sajad) grammid vähem ning kütust siis sama kogus asemel) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Lahing õlikulu pärast
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
43.4%
- SQL:
56.6%
]