Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Lahing õlikulu pärast
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: sir-mac[/i] 4 ltr/1000km, see on ikka väga reibas! Sinna paigalda kasvõi tünn õliga pleki alla, kui tuleb veidi pikem ots teha. Midu peatu nagu koer iga posti juures ja kontrolli taset! Minu mäletamist mööda on Audidel alati olnud tehase poolt lubatud õlikulu suur. Oli see kunagi omatud 2,2TQ (1987a.)1,0ltr/1000km, sama ka 2,8 (128kW 1995a.), S6 4,2 (2000 a.) 0,5ltr/1000km. Mõningate Audide oma lihtsalt ei mäleta (A100 1,8; A100 2,2; A6 2,5 TDi). Iseasi, kas see lubatu ka kulus. Kunagi ammu tegin 1980a. A100 2,2 mootorile (isegi kahele) täieliku remondi - ülepuurimine, uued kolvid-rõngad, klappide sohveldus, vända lihv ja rem. saaled jne. Tulemus - 10000km ja ei grammigi õli. Või kui kulus, siis varras sellele ei reageerinud. Kusjuures paigaldasin Žiguli rem. mõõdus kolvid ja rõngad. Muudel masinatel ei mäleta, et oleks see kulu ka kohutav olnud. Ja kui ka kulus, siis oli tavaliselt tegu lekkega. Ja ühelgi ei ole ma rohkem mootorit näppinud. Äkki on mul lihtsalt vedanud? Aga ega see õlikulu pole ainult Audide probleem. Kui tahtsin 2,8 vahetada kl.sääre tihendeid (eeldasin, et need on surnud), kui kulu oli u 2ltr/10000, soovitasid tuttavad spetsialistid osta, enam ei mäleta täpselt millise, aga mingi Prantsuse tehnikaime (tutika). Vot alles siis pidavat ma aru saama, mis tähendab õlikulu. Kahjuks/õnneks ma seda ei ole senini teinud, kasutan rahus Audisid edasi. Sõjakäigus juttu tehtud mootorit ei ole kasutanud, seetõttu jätan kommentaarid taolise murega vaevlevate ´´õnnelike ´´ omanike teha. Esimese hooga mõtlen, et kolvigrupp on julmalt kulunud või et kl.sääre tihendeid polegi paigaldatud. Aga arvestades seda, et omanduses olnud ja olevad autod on olnud ostes 7-11 aastat vanad (2,8 Q on praegu 20, aga toimetab tänaseni normaalselt ja on väga vaikse käiguga), ei taha seda uskuda. Ju siis on spetsid mootori ehituses millegagi tõsiselt puuse lajatanud, sest õli kaoks saab olla vaid kaks põhjust - kas loik maas v summutist loodusesse. Aurustumine on nagu välistatud. Aga ei saa ka välistada, et mingite kehvade koostematerjalide (metallid) tõttu (mida ei taha uskuda) on tõesti plokk ja kolvid-rõngad kulunud. Piisab juba sellest, kui rõnga lukuvahe läheb suureks, samas võivad rõngad soonde kinni põleda ja tulemus ongi käes. Kas keegi on sellise asjaga Eestis ka muret tundnud ja mootori lasknud lahti võtta, et teada saada, milles point? Või on kõigevägevam ainult põhjanaabreid sellega õnnistanud? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Lahing õlikulu pärast
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.2%
- SQL:
62.8%
]