Teema ülevaade |
s
|
postitati 22.04.03 15:37 |
ega see ju mootori järgi tule?! misiganesinstituudi poolt väljaantava turuhinnakataloogi järgi, sellest 79% ja sellest käive
|
MarkoC
|
postitati 22.04.03 14:16 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja raivo
tänases ÄP's oli sellest juttu.
koef on siiski natuke väiksem, kui see, millega eelmine aasta veel maksustati.
umbes 100K auto juures on hetkel veel võit siis u 3000.- võrreldes eelmise aastaga. |
u 3000 eeku siis tava 2.0 moto??
yle 2.5 l motodel see vahe ikka silmnähtav
|
s
|
postitati 22.04.03 12:55 |
mina uurisin saksast Audi Coupe Quattro 2,2 -84-87 toomist
eelmine aasta:
auto hind oletuslik 16000.-
toomine ~5000.- (lambihind)
aastate pealt ~7500.- ( 5000.- 10 aastat ja 500.- iga ületatud aasta eest, min 15 aastat auto vanust)
mootori pealt ~6000.-
kokku 36000.- koos esmase regamisega
praegu:
auto hind oletuslik 16000.-
toomine ~5000.- (lambihind)
km 18% max 2000.-
kokku ~25000.- koos esmase regamisega
Vanade masinate puhul on võit silmnähtav
|
Joel
|
postitati 22.04.03 10:24 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja raivo
tänases ÄP's oli sellest juttu.
koef on siiski natuke väiksem, kui see, millega eelmine aasta veel maksustati.
umbes 100K auto juures on hetkel veel võit siis u 3000.- võrreldes eelmise aastaga. |
Jah, ärgem unustagem, et mootorsõidukiaktsiis, see põhiline kirves, on endiselt kadunud ja ei ole ka reaalne, et ta tagasi tuleb. Ja 0,79 on ikkagi
parem koefitsent kui 1,0 vms...
|
raivo
|
postitati 22.04.03 09:24 |
tänases ÄP's oli sellest juttu.
koef on siiski natuke väiksem, kui see, millega eelmine aasta veel maksustati.
umbes 100K auto juures on hetkel veel võit siis u 3000.- võrreldes eelmise aastaga.
|
Joel
|
postitati 22.04.03 08:15 |
Lihtsalt juhuks, kui kellelgi kõrvust mööda läinud, siis alates 14.04.2003 (siis eilsest) on kasutatud mootorsõiduki madalaima käibemaksuga
maksustatava määra arvestamisel senise koefitsendi 0,65 asemel kasutusel koefitsent 0,79.
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=560380
|
|