Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Jann

 postitati 08.11.17 17:20
Jah.
damc

 postitati 08.11.17 12:09
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket

Selliste alates 2004. aasta A6/A8/Q7 akusid tuleks laadida auto peal ja läbi selleks ettenähtud terminalide. Loomulikult aitab laadimisele kaasa see, kui auto on soojas garaazis.





Kui nüüd õigesti aru saan siis Q7 tuleb laadida kapoti alt pluss klemmist mille kõrval on mass klemm ka?
Kuits

 postitati 23.02.15 20:33
Tsitaat:
Algselt postitas: ändi
Pluss aku külge ja miinus jämeda pulga külge, mis akust üleval. Kapoti all ei olnud midagi.


Ilmselt siis nii nagu soovitab Ross-Tech, kui akut vahetada.
ändi

 postitati 23.02.15 19:33
Pluss aku külge ja miinus jämeda pulga külge, mis akust üleval. Kapoti all ei olnud midagi.
yks

 postitati 23.02.15 11:21
my bad. Ei teadnud nii vanalt autolt sellist tarkust oodata. Uuemate puhul on öeldud et kõik voolud mis akust võetakse ja tagasi pannakse läbi kontrolleri. Nendel mida ma näinud olen on see olnud aku miinus klemmi küljes.
Kuits

 postitati 22.02.15 19:09
Tsitaat:
Algselt postitas: ändi
Tsitaat:
Algselt postitas: yks
Osta tark laadija, otsad külge ja tuld. 2003a. autol aku laadimise-tühjemise kontroll puudub.

Ma ei saa su soovitust tõsiselt võtta, kuna see kontroll on siiski olemas autol. Mu küsimus oli pigem selles, kuhu laadija ühendada?


Eraldi väljavõtetele, mis ilmselt mootoriruumis.
kps

 postitati 22.02.15 19:08
Kui kapoti alla pole plussi kopsikut välja toodud, siis ei jäägi muud üle kui pakiruumis katte alla sukelduda ;).
ändi

 postitati 22.02.15 18:59
Tsitaat:
Algselt postitas: yks
Osta tark laadija, otsad külge ja tuld. 2003a. autol aku laadimise-tühjemise kontroll puudub.

Ma ei saa su soovitust tõsiselt võtta, kuna see kontroll on siiski olemas autol. Mu küsimus oli pigem selles, kuhu laadija ühendada?
yks

 postitati 22.02.15 10:45
Osta tark laadija, otsad külge ja tuld. 2003a. autol aku laadimise-tühjemise kontroll puudub.
ändi

 postitati 21.02.15 20:49
Kuidas laadida õigesti 2003a D3 akut?
100

 postitati 29.12.10 21:10
Lihtsalt mainiksin siinkohal ära, et kui auto pikemat aega seisab (külmaga mitu nädalat), siis aku tervise huvides oleks kasulikum teda laadida laadijaga, sest auto genekas laeb pooltühja akut algul tegelikult natuke liiga suure vooluga (amprid).
rakkim

 postitati 29.12.10 10:47
Käisin väljas ja mõtlesin re check teha. Üllatuseks oligi 100% aku monitor :) Järeldus, hommikul peale laadimist oligi aku alles unes ja see uus laadija on hea ( eelmised olid vb liiga lahjad suurele akule)

Kuna sõidud on lühikesed ja auto elektrit täis siis on arusaadav, miks aku 50-70% vahel istub


Aitäh kiiretele vastajatele !
rocket

 postitati 29.12.10 10:02
"Moodsa" auto puhul on küsimus ka selles, kuidas Sa laed.
Kas auto peal või maas ja kuhu täpselt voolu annad.
Vahe on selles, kas auto (battery manager) oskab välist laadimist õieti arvesse võtta või mitte. Aku on juba laadimisest tiine, aga auto veel ei tea :D

Selliste alates 2004. aasta A6/A8/Q7 akusid tuleks laadida auto peal ja läbi selleks ettenähtud terminalide. Loomulikult aitab laadimisele kaasa see, kui auto on soojas garaazis.

See, et erinevatel inimestel on oma identsete mudelitega erinevad (laadimis)kogemused, võib tuleneda ka sellest, et väljalaskeaastad ja tarkvaraversioonid on autodel siiski totaalselt erinevad.



PS. Uued autod võivad küll isased välja näha, kuid kogu see hingepool ehk software on vist ikka suhteliselt bitchy. Pisike elektiviga või tarkvarabugi suudad auto hoobilt sõidukõlbmatuks muuta.
--Marks--

 postitati 29.12.10 09:58
Külmaga aku mahutavus väheneb.


Tühi aku jäätub:
100% laetud aku jäätub -70 c° juures
40% laetud aku jäätub -25 c° juures
10 % laetud aku jäätub -10 c° juures.
rakkim

 postitati 29.12.10 09:45
Tere

Küsimus selles, et auto aku monitor näitab aku mahuks 50%- 70% vahemikus . Aku sai vahetatud 2009 sügisel Audihoolduses ja peale seda on paar korda aku maht olnud 100%. Olen proovinud laadida (ka eile öösel sai laetud), kuid peale 13h laadimist on seis sama, ehk siis 70%.

Laadijaks on Reval autos müüdav digitaalne laadija, mis peaks suuteline olema laadima 120Ah akut - minul 110Ah.

Kus võiks viga olla, või on asi selles, et aku on külm ja ei võta vooli sisse? Ise kahtlustan, et vb eelmine ekstreemne talv külmutas aku läbi vms. / iseasi kas korralik aku külmub läbi ? või peaks aku garantiisse viima?

Samas käivitub ilusti, kuid kui maht on 50% peal siis ei lase webastot kasutada - säästuresiimis vms..

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 52.5% - SQL: 47.5%]