Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
Kus asub S8 +klemm kapoti all
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: juks11[/i] Ütleme nii, et minu ükski auto ei anna mitte kunagi täkku, olgu mis olukord tahes, piisavalt näinud autosid mis peale abivalmidust ise väga kulukat abi vajavad. [/quote] Rauli jutujätkuks sobib vast see artikkel: [url=http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto/article.php?id=29590087]Kas oskad akut teise auto aku pealt õigesti laadida?[/url]. [i]Tõenäoliselt mitte. Või vähemalt ei viitsi valdav osa elanikkonnast nii talitada nagu peaks. Riskide kaotamiseks tuleks siiski toimetada aeganõudvamalt, ent see-eest kindlamalt. Mina pole seni küll viitsinud teha muud kui ühendada enda auto klemmid teise ehk tühja akuga auto omadega, jätnud enda auto tööle ning lubanud teise käivitada. Kui see ikka ei õnnestu, hoian mõni aeg mootoripöördeid üleval, et abistatavat akut laadida ja reeglina võibki hüüatada võidukalt voilà! See, peamiselt laiskusest tingutud lähenemine on seni küll töötanud, ent on ohtlik ja vale. [b]Esiteks ei tohi hoida käimas mootorit, kuna kui teine auto end teie aku toel käima saada üritab, nõrgeneb vool hea tervisega auto akus ning tänapäeva autodel sõltub elektrist juba liigagi palju. Autode elektroonika on küll kaasajal argine asi, ent siiski väga kallis asendada ning keerukas ja tüütu parandada.[/b] Mida siis teha, et mitte pahandada käivitusabi jumalusi? Välja lülitatud mootoriga abistava auto pealt tuleb esmalt vedada punane „krokodillikaabel“ aku plussklemmilt nõrga aku plussklemmile. Seejärel ühendada samas järjekorras teine, miinuskaabel. [b]Kõige parem on, kui miinuskaabli saaks ühendada mitte nõrga aku miinusklemmi, vaid mootoriplokiga.[/b] Mitmetel uuematel autodel juhendavad seda tegema juba ka kapoti all avanevad viidad. Kel aga auto, mil aku pakiruumis, sellel on plussklemm ikkagi ka mootorikatte alla toodud, et ise kunagi hätta ei jääks. Nüüd on aeg panna käima terve akuga auto, ent mitte kohe teisegi masina süütevõtit keerata. Ikka selleks, et kaitsta abistaja elektroonikat. [b]Tuleb varuda 10-15 minutit, mil elujõus sõiduk tühja akut lihtsalt vaikselt laeb. See ongi turvalise käivitusabi andmise peamine kitsaskoht[/b], sest kes see tundmatu isik, kelle, pöial püsti, äsja lumisel teel peatasite, ikka viitsib pakases veerand tundi passida. Ning jahe on ju ka teil, mistõttu tuleb varuda alati mällu punt Baskini anekdoote vms. rahvalikku teabevara, mille saatel end abistava auto sooja salongi ootama möllida. [b]Et aku ei sureks, tuleks see paar korda aastas akulaadijaga täiesti täis laadida.[/b] Alles siis, kui naljad otsas, saab abivajaja loa end käivitada üritada. [b]Enne tuleb aga abistajal enda auto mootor kindlasti välja suretada.[/b] Kui ka siis ei lähe auto käima, tuleb tunnistada, et aku asemel on sai. Sellest probleemist aitab välja aastas mõnel korral aku autolt maha tõstmine ning tubase laadijaga täielikult täis laadimine. Tülikas? Või on tülikam siiski taaskord külma ilmaga ebameeldiva üllatuse osaliseks langeda?[/i] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
Kus asub S8 +klemm kapoti all
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
53.9%
- SQL:
46.1%
]