Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ferdinand

 postitati 08.08.07 08:21
Tsitaat:
Algselt postitas: mulds
upiks vähe teemat ja küsiks veidi lisa.

mulle kunagi ühe diagnostiku poolt seletati, et külmkäivituse saab muuta ka suht lihtsaks süsteemiks(ilma selle originaal plokita), kui külmkäivituse nn"mootori" asemele panna miski golfilt pärit bi-element, mis vastavalt (ma nüüd ei teagi, mis temp-i ta mõõdab, või mis voolikud sinna külge tulevadki)temeratuurile muudab pinget(koos aegreleega vist) külmkäivitus pihusti ahelas ja vastavalt ka juhib külmkäivitus pihustit vastavalt temperatuurile.
On see "linnalegend" või koduste vahenditega teostatav teema?

ja veel, kas külmkäivitus pihusti on nn. on/off reziimiga või avaneb ta vastavalt pingele?

Külmkäivituspihusti on jh on/eiole reziimiga, info saab ta temp andurilt ning lülitatakse teda madalama temperatuuriga kui praegu õues on:D. Põhimõtteliselt ei juhtu hullu midagi kui see süsteem ka üldse ei tööta.

Tühikäigusüsteemi kirjeldatud moel ümber ehitada küll ei soovita. Vanadel kolhvidel toimib ta vaid külmal mootoril pöörete tõstjana, tühikäiguklapp (ma ei tea miks seda mootoriks nimetatakse;)) on ikka, ainult juhitakse teda natuke primitiivsemalt. Sinu masinal oskab see süsteem (muidugi kui ta toimib) igasuguses olukorras pöördeid stabiilsena hoida.;)
Neid masinaid on lammutatud ju nii palju, et sellise ploki leidmisega ei tohiks küll mingit probleemi olla. Siinses voorumis liigub normaalse hinnaga audi varuosi üldse minimaalselt, proovi KB või soovi vahendusel leida.
mulds

 postitati 07.08.07 22:02
upiks vähe teemat ja küsiks veidi lisa.

mulle kunagi ühe diagnostiku poolt seletati, et külmkäivituse saab muuta ka suht lihtsaks süsteemiks(ilma selle originaal plokita), kui külmkäivituse nn"mootori" asemele panna miski golfilt pärit bi-element, mis vastavalt (ma nüüd ei teagi, mis temp-i ta mõõdab, või mis voolikud sinna külge tulevadki)temeratuurile muudab pinget(koos aegreleega vist) külmkäivitus pihusti ahelas ja vastavalt ka juhib külmkäivitus pihustit vastavalt temperatuurile.
On see "linnalegend" või koduste vahenditega teostatav teema?

ja veel, kas külmkäivitus pihusti on nn. on/off reziimiga või avaneb ta vastavalt pingele?
mulds

 postitati 01.08.07 21:40
Tegu siis kuubik tüüpi Coupe GT-ga, millel 2.2 KV mootor K-Jetronic pritsega. Mure selles, et eelmainitud karbis(VDO 412.202/008/007.1 ja 447 907 393 ) on maha põlenud(ja eelmis(t)e omaniku(e) poolt eemaldatud) paar komponenti, mille saaks tagasi joota ja edasi proovida(külmkäivituse jama lahendmist), kui saaks teada nende komponentide polaarsuse.
Kas äkki keegi oskaks juhendaa mõne skeemini, mis seletaks lahti antud karbi sisu skemaatiliselt.
Komponentide mahapõlemise põhjus on näha papist trükiplaadil---vesi/niiskus.

Karp asub juhi jalgade kohalt veidi vasakul armatuurlaua all.

Võib ka pakkuda müügiks sama numbriga kasutatud karpi.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.8% - SQL: 56.2%]