Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kolka28

 postitati 24.10.06 16:54
endalgi hoovastikuga probleeme ( s4 93a). on keegi neid sealt lahti kruvinud? ise hakkasin eile peale aga kõrvalistuja poolset kinnitus mutrile ei saand tänu salongi soojendusele ligi. kas tuleb siis soojendus ka lahti võtta, et seda kremplit sealt lahti saada? arvan et pärast ei pane teda jälle tagasi, ühesõnaga: kes teind võiks vihjeid anda!:)
Winnie

 postitati 24.07.06 18:43
Tänud igatahes. Õppetund on tõesti käes. Kui ikka 110 km/h kiiruse juures paduvihm Haapsalu tee peal tuli hakkas päris kole kohe. Kojamehed sain lahti ja degrip ja õli peale ka , aga kahjuks pukside kupatust ise lahti ei saa. Iga õhtu nüüd peale viimast parkimist õlu katusele ja võtmed õlid välja. Juba liigub, aga päris rahul veel ei ole.
pealik

 postitati 24.07.06 11:13
Mul -99 S4-ga oli sama probleem. Pikk kuivaperiood ei mõju hästi.

Käes oli reede, kuskilt enne teisipäeva aega ei õnnestunud saada, kuid vihma tibutas. Tuttav remondimees oli just ette võtnud ja soovitas ise teha. Kuna kirjelduse järgi tundus lihtne üritus, siis otsustasin ette võtta, kuigi auto remontimisega pole praktiliselt tegelenud, sest ei viitsi aega selle peale raisata.

Mõned mutrid lahti et saaks kogu kojameeste mehhanismi kätte ja seejärel tagusin kinnikiilunud osa lahti ja õlitasin ära. Probleem oli ainult ühel poolel, kus tihend oli niiskuse lasknud sisse ja seetõttu ei liikunud kojameeste hoovastik üldse.

Jutu mõte on selles, et iga remondimees saab tööga hakkama, nii et soovitan pöörduda sinna, kus kõige kiiremini saab.

Õppetund tulevikuks on see, et vähemalt korra nädalas võiks kojamehed tööle panna.
Winnie

 postitati 23.07.06 09:13
Ilmnes täpselt sama probleem.(A4 2002). Oleksin väga tänulik kui saaks teada kustkohast eelpostitaja abi sai.
spcvnd

 postitati 05.07.06 17:01
seal peaks need "puksid" kinni roostetama kus kojamehe varras välja tuleb(see mille külge kinnitub kojamees mutriga), lahti võtta, peene liivapaberiga puhtaks, korralik määre vahele ja ongi nagu uus. otsi mõni selline garaaz kes kõigega tegeleb, kui ise ei viitsi lammutada.
alain

 postitati 05.07.06 10:57
tänud, see see oli! aga kojamehi nad ei tee. soovitasid revaliga rääkida. ühe teise koha leidsin veel Hiteh - soovitasid ära vahetada ja maksab see lõbu 2700.-

Ilma kojameesteta ka väga vist ei sõida 8)
Kaits

 postitati 05.07.06 08:46
Äkki räägiti Melasi Autost?
http://www.melasiauto.ee/
alain

 postitati 05.07.06 08:40
Oskab keegi soovitada peale esinduse asjalikku firmat, mis paneks A4 kojameeste hoovastiku tööle (puhastaks või vahetaks, sõltuvalt veast). Raisad pühkisid järjest aeglasemalt ja siis jäid üldse seisma :( . Forss pakub augusti lõpu aega ja enamus firmasid seda üldse ei tee. Ise ei hakka igaks juhuks üritama, pole aega ja oskusi. Keegi kunagi soovitas mingit Elasi/Helasi?? moodi nimega firmat, aga ei suuda enam leida netist.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.8% - SQL: 61.2%]