Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
margus0000

 postitati 24.01.06 20:08
Mul minestas päeva pealt enne suuri külmasid aku ära ja lasin tuttaval uue tuua, ta tõi 70 aku ja ütles et see olevat kataloogi järgi, käima läks külmadega küll ilusti:D
antz

 postitati 24.01.06 20:03
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
On ikka seotud. Lahjem genekas ei jõua akut enam laadida, kui kõik tarbijad (klaasi- ja istmesoojendused jne) täiega voolu nõuavad ja kui sul nüüd seal 150 Ah aku on, oleks see lühikeste otste korral pidevalt alalaetud ja sureks kiiremini, kui tehase poolt ettenähtud aku.

2.8 100-l on originaalis 62 või 63 Ah aku, mis asja ilusti ära ajab. Mul oli 75 Ah. Mõõtmed on 275x175x175 mm.


Genekas ei jõua siis laadida, kui tarbiaid on rohkem 90A (90A geneka puhul) See peab siis küll mega tarbimine olema, et su auto 90 A voolu võtaks..
Black

 postitati 23.01.06 22:04
Tsitaat:
Algselt postitas: antz
muide need asjad ei ole üldse seotud omavahel.
geneka peal olev tähis näiteks 90A tähendab, et kui suurt voolu suudab ta välja anda. akul on aga peal 90A/H, ehk see aku suudab 90 a voolu välja anda tund aega ja siis on ta kutu.

sa võib panna oma autole ka 150ah aku, midagi hullu ei juhtu..

On ikka seotud. Lahjem genekas ei jõua akut enam laadida, kui kõik tarbijad (klaasi- ja istmesoojendused jne) täiega voolu nõuavad ja kui sul nüüd seal 150 Ah aku on, oleks see lühikeste otste korral pidevalt alalaetud ja sureks kiiremini, kui tehase poolt ettenähtud aku.

2.8 100-l on originaalis 62 või 63 Ah aku, mis asja ilusti ära ajab. Mul oli 75 Ah. Mõõtmed on 275x175x175 mm.
tamm112

 postitati 23.01.06 19:18
Tsitaat:
Algselt postitas: antz
muide need asjad ei ole üldse seotud omavahel.
geneka peal olev tähis näiteks 90A tähendab, et kui suurt voolu suudab ta välja anda. akul on aga peal 90A/H, ehk see aku suudab 90 a voolu välja anda tund aega ja siis on ta kutu.

sa võib panna oma autole ka 150ah aku, midagi hullu ei juhtu..


ma juba rahunesin maha ja tänud kõigile, kes suvatsesid palatada. Minupärast võib selle teema sulgeda, aga ei pea tingimata.
antz

 postitati 23.01.06 19:04
muide need asjad ei ole üldse seotud omavahel.
geneka peal olev tähis näiteks 90A tähendab, et kui suurt voolu suudab ta välja anda. akul on aga peal 90A/H, ehk see aku suudab 90 a voolu välja anda tund aega ja siis on ta kutu.

sa võib panna oma autole ka 150ah aku, midagi hullu ei juhtu..
V200

 postitati 22.01.06 17:35
Vahepeal leidsin varustuse koodide seast generaatori oma üles, panen siia kirja, äkki on kellelgi veel huvi teada saada, kui võimas generaator ta Audil peal on:

kood 8GC - 65 A
kood 8GM - 70 A
kood 8GD - 90 A
kood 8GG - 110 A
kood 8GL - 120 A

Mul siis 120 A, mis peaks küllaltki suurt akut toitma.
V200

 postitati 22.01.06 16:56
Kas pead silmas seda sama nimekirja, kus on ka näiteks värvikood jne? Seal on jah terve hulk erinevaid kolmekohalisi koode, aga huvitav, milline neist võiks generaatori kohta käia?
Nii lihtne asi pole, et mõni neist numbrit 90, 110 või 120 sisaldaks. ;)
Taavi

 postitati 22.01.06 15:59
Kuskil on varustuse nimekiri. Pagassi põrandal või kuskil. Sealt pealt saab koodi abil teada kui suur genekas on.
V200

 postitati 22.01.06 15:36
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Sellel motol geneka toitejõud 90, 110 või 120A. Ei tohiks probleeme tekkida.


Aga kuidas teada saada, mitme amprine see generaator täpselt on? Kas auto varustuse järgi saaks seda kindlaks teha? Generaatorit maha võtmata seal peal mingit kirja näha ei olnud.
rass

 postitati 22.01.06 08:53
Mul 2.3 sigaril 82Ah aku, ära mahub kenasti ja siiamaani pole ka hätta jätnud ning indikaator enamuse ajast kenasti roheline (ehk siis laetud). Aga mul autol laadimisega mingi muu keber on, mis tõmbab autol soojast peast laadimise maha 12V juurde, aga ma juba tean kuhu koer maetud on.
sada1000

 postitati 22.01.06 08:33
Pole tal häda midagi. Vedas et ära mahtus :P
kps

 postitati 21.01.06 18:37
Sellel motol geneka toitejõud 90, 110 või 120A. Ei tohiks probleeme tekkida.
tamm112

 postitati 21.01.06 18:20
Olin autole aku ostmist natukene aega edasi lükanud ja nüüd tuli teadagi miks see vajadus päevakorda. Istmeall oli ennist mingi 64 Ah-ne aku, mis ükshetk lihtsalt töölepingu üles ütles. Autoks lisadega 2,8-ne quattrosotnik. Sõber ütles, et osta ikka sinna 80-90 Ah kanti aku, et pidavat genekas ära laadima küll. Ise muidugi kahtlesin. Siis läksin Salomesse ja nõudsin oma autole akut, need kookisid kataloogidest välja, et pidavat jah mingi 80-ne aku minema, ma sisimas mõtsin, kuidas see raip sinna istmealla ära mahub ... salomes muidugi mulle akut ei pakutud, sest neil oli seal selle kaubaga miskipärast kitsas ...
Astusin sisse siis AB varuosasse ja need vaatasid mingist kataloogist mulle 90 Ah aku ja ma võtsin selle ära, raip on suur küll aga ää mahtus sinna istme alla ... pidin muidugi seal ühtteist ümber tõstma. käima läks kah - 23 c-ga poolest pöördest (oli enne väljas seisnud pea nädal), mootoris muidugi ka sünt sees.
... aga ikka on kahtlus, et kas see aku peabki sellel autol niimaru suur (90 Ah) olema ja kas genekas suudab selle ära laadida. Sõidan päevas u 10 km otsad ja korra nädalas u 100 km ots.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.8% - SQL: 43.2%]