Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ets1

 postitati 11.01.06 20:59
Ok tänud, see on täitsa loogiline küll aga kas keegi oskab õelda, kas V8-l on ventika mootorit väga keeruline sealt armatuurivahelt välja saada?
genekas

 postitati 11.01.06 12:19
tahtsid öelda, et kommutaatori kulumises on probleem - kurvi läbides lükkab harjad sinna kulunud soonest väljapoole ja kontakt paraneb...
margus

 postitati 11.01.06 11:57
Olen suht veendunud, et asi on kulunud mootori harjades, mis kurvis mõjuvate jõudude mõjul siis annavad kontakti ja asi hakkab tööle korralikult.
mms

 postitati 11.01.06 11:03
Selle kohta midagi tarka öelda ei oska, aga kui sul on uuemat tüüpi kliimaplokk, siis mul on sulle pakkuda tiptopp töökorras plokk millel displei peetis. Võin ka prooviks anda kui tahad.
ets1

 postitati 11.01.06 10:29
Sirvisin teemasid ja kasutasin otsingut aga halligi ei leidnud, äkki on juhtund kellelgi midagi sarnast. Asi nimelt selles, et sõites paremale poole keerates hakkab kliima tugevamini puhuma:o:o minu jaoks tundub asi müstiline, ei oska arvata kas see peabki niimoodi olema ja kui siis miks? või on midagi väga sassis kuskil.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 27.9% - SQL: 72.1%]