Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
galen

 postitati 25.07.03 08:13
Katsun täna kapoti alla jõuda ja seal pistikuid uurida - õhtul töölt koju sõites oli igatahes näiduk jälle tagasi, kuni täna hommikuni, kus miski ¤#%%¤ jobu mulle peateele ette keeras.. peale äkkpidurdust oli näiduk jälle nullis, kuni järgmise foorini, kus peale pidurdamist jälle yles tagasi ronis..

elektrivead ei ruuli..
80quattro

 postitati 24.07.03 09:26
V6- moto taga olevas torus on 4-kontaktiga suur andur, ilmselt viga seal. Juhtplokile on teine andur, seetõtto töötab ka mootor OK:o:o
jan-kos

 postitati 24.07.03 08:35
Radika küljes on see andur,mis paneb tööle jahutus mootori.Temp.andur peab olema kas mitte mootori ploki küljes??
Janek alias Karlsson

 postitati 24.07.03 07:04
vaheta radikas olev andur ehk tatsik ära või puhasta selle ots ära... mul sama jama oli et linnas oli 90+ millegiga ning maanteel 60 ... loogiliselt võttes ei kao ju radika temp kuhugi ning ka maanteel peaks säilima ligi 90 c temp...

selle vahetamisega tuleb sul jahutusvedelik välja ja pärast ära unusta jahutussüsteemi õhutamata muidu jääb veepump tühjalt ketrama ja see pole hea..
galen

 postitati 24.07.03 06:59
Tere,

Vaevamas mure temperatuuri näidukiga.
Varem oli selline huvitav asi, et linnas sõites näitas norm tempi, 90 ymber, maanteele minnes oli temp varsti 60 kandis või alla.

Pikalt mõtlema ei hakand, auto niikuinii läks õli ja rihmade vahetusele, vahetab siis termostaadi ka.
Probleem justkui jäi alles. esialgu vähemalt, kuigi nyyd juba kohati maanteel temp ronis justkui tagasi 90 peale. Viimane nädalajagu maanteel püsis temp ilusti seal kus pidi, ei tantsind ega midagi. Mis seal ikka, mõtlesin , kui töötab siis on kena.

Nüüd eile õhtul igatahes ei tõusnud näiduk yldse, lamab ilusti miinimumil. Samas pritsung saab aru et mootor soe on, pöörded kukuvad mootori soenedes ilusti alla. Kergelt näidikule koputamine ei andnud mingit tulemust.

Et siis kust võiks viga otsida, kapoti alt, kus juhe mootori kylge läeb? halb kontakt kellablokis ?

Kunagi yhte B3 kerega 80´el sellega hädas olnud et kellad aegajalt vajusid ära, sai siis ta välja kistud ja puhastet,joodetud, kinni keeratud ja hakkas ilusti tööle. Kas siin võib sama viga olla.. ? Tol masinal aga kellad ärkasid ellu koputusele.

Tegu siis 93a B4 A80 2.6V6 isendiga, kust kohast tal üldse võiks otsida mootori küljes olevat anduri juhet, et vaadata, ega see pole lahti tulnud/halva kontaktiga.

Pritsung saab aru kyll kui mootor soe ja võtab pöörded maha, ei tea kas ta sellest ka aru saab, kui ülekuumenema hakkab kohapeal, et ventikad radikal järgi tõmmata.. ?

Pikk jutt, sitt jutt, nii hommikul vara unisena lühemalt ei osanud..

--
Galen

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.8% - SQL: 62.2%]