Teema ülevaade |
Colo
|
postitati 30.08.05 18:13 |
Tsitaat: |
Siit küsiks kohe, et kas kliimaautomaatikaga autol peavad ventikad "lumehelbe puhul" koguaeg töötama või teatud aja tagant?
|
Sellele küsimusele peab keegi Audi kogenum vastama, ma oskan ainult enda autost rääkida
|
Henri
|
postitati 30.08.05 18:00 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Colo
kas sul on konditsionner ?
Kui kont on sisselülitatud, siis mõlemad ventikad käivadki koguaeg ringi, isegi siis kui süüde ainult sees. |
Siit küsiks kohe, et kas kliimaautomaatikaga autol peavad ventikad "lumehelbe puhul" koguaeg töötama või teatud aja tagant?
|
Simps
|
postitati 30.08.05 16:01 |
Aga mul pole konditsioneeri
|
Colo
|
postitati 30.08.05 12:35 |
kas sul on konditsionner ?
Kui kont on sisselülitatud, siis mõlemad ventikad käivadki koguaeg ringi, isegi siis kui süüde ainult sees.
|
Simps
|
postitati 29.08.05 18:44 |
Mul on sama mootoriga auto mis sinul. Mul oli paar nädalat tagasi selline mure, et kui süüdet andsin hakkasid kohe ventikad tööle. Viga oli mingis
anduris, mis maksis 170 eeku. Arvan, et need kõik asjad on omavahel seoses ja et see seal pildil on mingi relee ja see on vigane.
|
marno
|
postitati 29.08.05 17:57 |
AUDI 80 B4 2.0 85 kw
mure selles 1) radika ventilaator hakkas külma mootoriga koos käima kui käivitasin automootori.Ja ühel pärval töötas ventilaator kogu päeva ,isegi
siis kui automootori seisma jätsin.Siis tõmbasin ventilaatorimootori tagant pistiku välja, muidu oleks jäänudki töötama.Kapoti all kuulsin,et tahab
nagu seisma jääda(käis ``tõks``)võttis korra aeglasemaks ja siis hakkas jälle kiirelt tööle.Järgmisel päeval,kui oleks pidand hakkama
tööle(temperatuuri 100*C)ei hakanud.
Ja peale selle avastasin kaitseblokis kõrbend osa mis alloleval pildil.Kas asjad võivad olla omavahel seotud ja mis asi see kõrbend osa üldse
on?Vent.mootorisse voolu ei tule ja radika alla andurisse ka voolu ei tule!
TARGEMAD JA TUNDJAD MEHED,PALUN AIDAKE!!
|
|