Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Colo

 postitati 30.08.05 18:13
Tsitaat:

Siit küsiks kohe, et kas kliimaautomaatikaga autol peavad ventikad "lumehelbe puhul" koguaeg töötama või teatud aja tagant?


Sellele küsimusele peab keegi Audi kogenum vastama, ma oskan ainult enda autost rääkida :P
Henri

 postitati 30.08.05 18:00
Tsitaat:
Algselt postitas: Colo
kas sul on konditsionner ?

Kui kont on sisselülitatud, siis mõlemad ventikad käivadki koguaeg ringi, isegi siis kui süüde ainult sees.



Siit küsiks kohe, et kas kliimaautomaatikaga autol peavad ventikad "lumehelbe puhul" koguaeg töötama või teatud aja tagant?
Simps

 postitati 30.08.05 16:01
Aga mul pole konditsioneeri :P
Colo

 postitati 30.08.05 12:35
kas sul on konditsionner ?

Kui kont on sisselülitatud, siis mõlemad ventikad käivadki koguaeg ringi, isegi siis kui süüde ainult sees.
Simps

 postitati 29.08.05 18:44
Mul on sama mootoriga auto mis sinul. Mul oli paar nädalat tagasi selline mure, et kui süüdet andsin hakkasid kohe ventikad tööle. Viga oli mingis anduris, mis maksis 170 eeku. Arvan, et need kõik asjad on omavahel seoses ja et see seal pildil on mingi relee ja see on vigane.
marno

 postitati 29.08.05 17:57
AUDI 80 B4 2.0 85 kw

mure selles 1) radika ventilaator hakkas külma mootoriga koos käima kui käivitasin automootori.Ja ühel pärval töötas ventilaator kogu päeva ,isegi siis kui automootori seisma jätsin.Siis tõmbasin ventilaatorimootori tagant pistiku välja, muidu oleks jäänudki töötama.Kapoti all kuulsin,et tahab nagu seisma jääda(käis ``tõks``)võttis korra aeglasemaks ja siis hakkas jälle kiirelt tööle.Järgmisel päeval,kui oleks pidand hakkama tööle(temperatuuri 100*C)ei hakanud.
Ja peale selle avastasin kaitseblokis kõrbend osa mis alloleval pildil.Kas asjad võivad olla omavahel seotud ja mis asi see kõrbend osa üldse on?Vent.mootorisse voolu ei tule ja radika alla andurisse ka voolu ei tule!

http://img286.imageshack.us/img286/4463/korbendkaitse4is.jpg

TARGEMAD JA TUNDJAD MEHED,PALUN AIDAKE!!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 45.4% - SQL: 54.6%]