Teema ülevaade |
Kiil
|
postitati 03.10.23 15:56 |
1.8T levinud viga on õhulugeja lõdvik turbo juurest puruks. Oled seda kontrollinud?
|
prj
|
postitati 03.10.23 12:29 |
Tsitaat: | Algselt postitas: asd1990
Kuna pistiku eemaldamisel enam tühikäik ei kõikunud oli selge et õhumassimõõtja ka läbi. |
Absoluutselt mitte midagi ei ole selge. See, et pistiku õhulugeja pealt ära võtad ja siis auto töötab tähendab 99% juhtudest, et sul on räme
turborõhuleke kuskil, mitte, et õhulugeja läbi on.
Kui sul on täiesti null ettekujutust mootori juhtsüsteemist, siis jäädki sadade eurode eest asju vahetama, mis ei lahenda probleemi. Samal ajal, kui
pädeva diagnostikaga saaks 5 minutiga selgeks, milles asi on.
Nr1 asi, mida igal turbokal teha on rõhulekketest.
Näiteks küsi mõnes nendest kohtadest:
https://esracing.ee/kontakt/
https://differ.ee/
https://vagrem.ee/
Maksad 1 tunni eest ja saad selgeks mida reaalselt vahetada tuleb, mitte ei nussi oma ajusid pistikute ja õhulugejatega, millel mitte midagi viga ei
ole.
Boschi HFM5 pinout on siin muidu:
https://members.rennlist.com/jandreas/Bosch%20HFM5%20Sensors.pdf
Selleks, et teada, mis juhe mis asi su autol on, tuleb elsa või erwin lahti võtta ja vaadata juhtmevärvid järgi. Suure tõenäosusega, kui paned kõik
tagasi nii, nagu oli enne sinu sekkumist, siis on sellega kõik. Ära siis unusta uuel pistikul nii suurt tagumist kummilutti, kui ka väikseid
tihendeid, mis igasse pessa käivad, sest muidu see mädaneb kõik ära seal.
|
asd1990
|
postitati 02.10.23 18:20 |
Sai tellitud uus pistik. Üks haaval ära lõigates ja uut pistikud külge jootes sai pistik ära vahetatud.
See must juhe mis seal nagu ära lõigatud oli jäi lahti nii nagu ennem oli.
Kuna pistiku eemaldamisel enam tühikäik ei kõikunud oli selge et õhumassimõõtja ka läbi. Sai uues ära tellitud ja paika pandud.
Uus õhumassi mõõtja küljes ja pistik taha pannes ei jää enam masin töölegi. Pööre kõigub tugevalt ja kui gaasi ei hoia peal siis sureb kohe välja.
Võtsin uuesti pistiku ära ja algul puterdas samamoodi nagu pistik taga oli.
Järgmine päev mõtlesin et vahetan siis selle mõõtja tagasi. Aga siis ilma pistikuta jäi jälle tööle nagu ennem. Aga kui pistik tagasi panna puterdab
ikka.
Kas võib vajada mingit õpetamis( teatud arv käivitamisi) äkki et õpid mingid andmeid jälle?
Oleks ikkagi hea kui keegi saaks mingi pildi teha enda pistikust. APU mootorikoodiga.
See must juhe massi panna? Kuhu täpsemalt. Kõik on ümberringi plastik. Või peaks see minema siis sinna viiendasse juhtmesse? Mis algul vaba oli ?
|
siLc
|
postitati 10.09.23 12:56 |
Kui rohelist värvi juhtmel on musta värvi "lisajuhe" küljes, siis see on MAF-i ja lambdade ühine varjestus, mis on ühendatud massi.
|
asd1990
|
postitati 09.09.23 18:18 |
Oleks vaja abi antud isengi õhumassipistiku juhtmetega. Tean et pööre kõigub juba ostest saadik. Ilma pistikuta asi toimib. Aga juhtem taga on ise
juba midagi sealt jätkatud ja pistik ise ka natuke puruks. Uus pistik tellitud ja tahaks teada mitu juhet täpselt pistiku taha läheb. Mootor on APU
siis täpsemalt.
Nimelt pistikul on 5 klemmi. Üks neist tühi. St et külge läheb 4 juhet.
Juhtmel ise tuleb aga üldse 6 juhet. Kaks juhet on juhtme rüü äärest kohe ära lõigatud. Kas originaalis juba on seal lihtsalt kaks soont niisama
rohkem või peab ikkagi mingi juhe veel pistikusse minema?
Sai vähe segane jutt. Aga kõige parem oleks kui antud tüübi mootorilt saaksin ligemalt pistikust täpsema pildi et näha mitu juhet pistikusse läheb ja
mis värvide järjekord oleks.
Tänan juba ette.
|
|